Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min "svigerfar" har fået bronkitis og ligger på ICU på 6 døgn. Er der nogen som kan uddybe dette for mig. Jeg er ikke sikker på hvad dette indebærer.
Min kæreste er dernede hos ham sammen med resten af familien.
Mit spørgsmål går vist mest på:
Hvad er det for en sygdom ? Er den smittefarlig ? Kan man blive helbredt ?
"Hvad er akut bronkitis?
Akut bronkitis er en pludseligt opstået ofte infektiøs betændelsestilstand i bronkierne, som er lungernes 'luftlednings-system'. Flere ting kan være årsag til denne irritationstilstand. Tilstanden betyder, at der dannes mere slim, og at slimhinden hæver, så luften får mindre plads at passere på. Man kan også få hoste på
grund af det irriterede væv."
"Hvad er årsagerne til akut bronkitis?En virus, der normalt giver forkølelse, og som denne gang spreder sig længere ned i luftvejene (bronkierne).
En bakterie, ofte samtidig med eller efter en virus infektion.
I sjældnere tilfælde kemiske dampe, støv eller andet"
"Hvordan behandles akut bronkitis?
Lægen kan behandle med antibiotika, hvis den akutte bronkitis skyldes en bakterieinfektion. Ved de øvrige årsager som for eksempel virus kan man ikke behandle selve årsagen til den akutte bronkitis. Men man kan lette følgesymptomerne, hvis de bliver meget generende. Luftvejsmuskel-udvidende midler med kortvarig virkning (Beta2agonister) bruges til at lette symptomerne specielt hos børn."
Taget fra Netdoktor.dk under Akut Bronkitis
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...