Se indlæg|
Så går "Jagten " ind
|
|
| basse50 |
Lagt på d. 14/10-2010 07:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Regeringen vil jagte bedragere i udlandet - Torsdag den 14. oktober 2010, 05:43 | Opdateret: 05:45 DelDen danske regering vil ansætte folk i Tyrkiet og Spanien til at afsløre sociale bedragere. Regeringen indleder nu jagten på sociale bedragere både i udlandet og i Danmark. I den del af jagten, der skal foregå i Tyrkiet og Spanien, vil den danske stat ansætte tyrkisk- og spansktalende personale, som blandt andet skal undersøge lokale registre over folks bopæl, ejendomsbesiddelser og langvarige ophold. Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten. Ifølge de danske ambassadører er de to landes myndigheder indstillet på at lade danske kontrollanter operere i landene. - Vi har set eksempler på, at folke- og førtidspensionister, der opholder sig i udlandet, får ydelser, som de ikke er berettiget til. Holland og Norge har gode erfaringer med at udsende kontrollanter, så nu gør vi det samme, siger beskæftigelsesminister Inger Støjberg (V). Dansk Folkeparti sikrer et flertal for forslaget. ![]() ![]() |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 14/10-2010 09:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Så får kontrollanterne sig da lidt ferie samtidig![]() Egentlig er det vel ok at dem der bevidst snyder, bliver taget? Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 14/10-2010 09:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Jsaa, lad os da håbe at udgifterne til krontrolanterne, kan hentes ind og give overskud.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 14/10-2010 09:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Ja så må vi jo bare afvente at kontrollanterne bevæger sig ind i løvens gab.... Iran, Irak, Syrien samt andre dele af den muslimske verden... Her vil der helt sikkert være mange penge at hente!!![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 14/10-2010 09:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
De bliver vel taget som gidsler, så man bøjer af, bukker og skraber, som sædvanligt overfor de lande! Dr. Gonzo Redigeret af Gokinok d. 14/10-2010 09:41 |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 14/10-2010 11:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Så har der igen været bid i lufthavnen .... ![]() "Ud af 600 rejsende begik de 72 socialt bedrageri, afslørede myndighederne i nat i lufthavnen." http://www.berlin...geri-i-nat One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/10-2010 13:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg kan kun være glad for at man denne gang har taget flyv fra Tyrkiet og Syrien, og at der igen hvad nogen der bliv taget for at snyde
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 14/10-2010 14:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Det er da meget det er tyrkiet og ikke Thailand Nu tængker jeg på Tyrkerne har jo aldrig snydt i DK Det er der mange der inde på Tinge som mener Muslimer skal jo næsten have sær status inden den etniske Dansker som bare har fundet sig en sød ægtefælde somme tiderkan jeg BRÆKKE mig over danske politikere
![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/10-2010 14:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Thaikurt1 skrev: Jeg kan kun være glad for at man denne gang har taget flyv fra Tyrkiet og Syrien, og at der igen hvad nogen der bliv taget for at snyde Jeg vil næppe tage myndighedernes udtalelse om hvilke lande der indgår i checket for givet. Hvis jeg fik pension fra Danmark, og havde opholdt mig længere i Thailand end lovene tillader, vil jeg finde en alternativ rute ind i Danmark, hvor mit pas ikke bliver checket maskinelt, f.eks. tog fra Hamborg, SAS og Thai Airways vil jeg holde mig fra. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/10-2010 15:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
vandango skrev: Thaikurt1 skrev: Jeg kan kun være glad for at man denne gang har taget flyv fra Tyrkiet og Syrien, og at der igen hvad nogen der bliv taget for at snyde Jeg vil næppe tage myndighedernes udtalelse om hvilke lande der indgår i checket for givet. Hvis jeg fik pension fra Danmark, og havde opholdt mig længere i Thailand end lovene tillader, vil jeg finde en alternativ rute ind i Danmark, hvor mit pas ikke bliver checket maskinelt, f.eks. tog fra Hamborg, SAS og Thai Airways vil jeg holde mig fra. GENIALT! ...ironi, kan forekomme. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/10-2010 15:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu har jeg ikke brug for nogen alternativ rute til Danmark selv og jeg er modtager pension fra Danmark.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 14/10-2010 15:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
vandango skrev: Thaikurt1 skrev: Jeg kan kun være glad for at man denne gang har taget flyv fra Tyrkiet og Syrien, og at der igen hvad nogen der bliv taget for at snyde Jeg vil næppe tage myndighedernes udtalelse om hvilke lande der indgår i checket for givet. Hvis jeg fik pension fra Danmark, og havde opholdt mig længere i Thailand end lovene tillader, vil jeg finde en alternativ rute ind i Danmark, hvor mit pas ikke bliver checket maskinelt, f.eks. tog fra Hamborg, SAS og Thai Airways vil jeg holde mig fra. Når du lander i Hamburg Lufthavn, bliver dit pas aflæst i kortlæser/scanner, så man er lige vidt... Kyl passet ad h... til og snig dig ind over mark og hegn! ![]() |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 14/10-2010 16:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Jeg elsker disse kontroller. Dels giver de en masse "muntre" indlæg her på siden, og dels håber jeg der er en masse platugler der får økonomien checket. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 14/10-2010 16:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Enig!! birkedhoj skrev:
Jeg elsker disse kontroller. Dels giver de en masse "muntre" indlæg her på siden, og dels håber jeg der er en masse platugler der får økonomien checket. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/10-2010 16:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
der er kommet nogle regler som siger at personer der opholder sig i Danmark pga. asyl, ikke længere kan rejse hjem til det hjemland, de påstår de ikke kan opholde sig i, gad vide om nogle af dem fra Syrien kommer ind under den bestemmelse, jeg mener at belønningen til det danske samfund, er engangsudgiften til en enkeltbillet hjem. Men ville det ikke værre meget nemmere at lukke statskassen, for alle der ikke har et dansk pas, vi kunne betale 10 % mindre i skat, og slippe for en masse nassere. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det er da meget det er tyrkiet og ikke Thailand Nu tængker jeg på Tyrkerne har jo aldrig snydt i DK
Det er der mange der inde på Tinge som mener Muslimer skal jo næsten have sær status inden den etniske Dansker som bare har fundet sig en sød ægtefælde