Se indlæg
 Udskriv debat
HAR NOGEN SET EN NORMAL I PATTAYA
fckguld
Måske der er sket nyt i Pattaya , ville være dejligt , da jeg var der - stødte jeg kun på pinlige - overvægtige alkoholikere der sad kæftede op som verdens mænd og pigerne foragtede dem , men nød deres skillinger - som jagtmark var der ok , men fandeme ikke pinligt se mine landsmænds opførsel , men det jo mange år siden - måske alt har ændret sig - så undskyld til jer alle som har følt sig trådt over tæerne.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Nirvana
Er der nogle der har set en normal i khon kaen
Come As You Are

Amagerdreng
Altså har du rendt rundt på div barer eller lign. Så kom det da frem. Men fckguld du har fejl i dit indlæg "som jagtmark var der ok , men fandeme ikke pinligt se mine landsmænds opførsel" mon ikke du skulle have slettet IKKE Grin

moon
Angel ÅÅNEEEEJ ny tråd om samme TURISTHELVEDE i vil sku holde gryden i kog Read the rules PAS NU PÅ den ikke koger over Det nærmer sig dengang med røde og gule UHA UHA
Mvh Moon
Violin

jimmikoldenborg
Nu må det da holde!!!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
jimmikoldenborg
Og ja..

Jeg har faktisk set en normal i Ptya.Grin
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Namprik
Galskaben vil ingen ende ta', men det er der andre der ynder........BVDr mod et behoerigt vederlag naturligvis !
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
New-Hope
Jeg synes nu jeg er meget normal, hvis man forstår "normal" som de fleste, har boet her nu i 7 mdr og synes her er dejligt, bor godt nok i Na Jomtien og kommer ikke så meget inde i central, har efterhånden læst mange tråde med meget negative indlæg omkring Pattaya, dog flest fra menesker som ikke bor her..!, jeg tror på at uanset hvor man befinder sig i verden, så er der masser af steder som ikke er så rare, men så kan man jo bare lade være med at gå derhen, så slem er Pattaya heller ikke... Wink

Mvh - NH

Big-Viking
ShockHammer Hold da helt kæft hvor I bliver ved med den forhenværende fiskerlandsby.Hmmmmmm

Jeg tror alle begår en fejl med hensyn til fckguld og tillægger ham mere klogskab end godt er.

Knægten er lige fyldt 40 år, og virker umådelig umoden i hans indgang til tilværelsen. Han kan ikke beskæftige sig med andet end Pattaya, han bidrager ikke med en eneste positiv oplevelse i og om Thailand. Der må da være tusinder af ting at fortælle et sultent publikum om hvad der sker der oppe konens hjemstavn.

Og mærkeligt er det også så mange han kender her i byen, alle er de fede, fordrukne, dumme ubegavede, det tyder på at han kun har besøgt stederne hvor al rosset kommer.

Han skrev i et indlæg for nogen tid siden at han er begavet men kræsen, så må jeg konstatere at ud fra hans avartar så er hans kone åbenbart ikke kræsen hvad psysonomi angår, med hensyn til hans væsen står det hen i det uvisse. Men hun har jo heller ikke taget ham for pengenes skyld -

Alt tyder på en forkvaklet barndom med manglende pottetræning, en far der er fed, doven og fordrukken og meget, meget gammel, og så er alle mænd sådan efter hans målestok. I mange af hans meget små og korte indlæg (de fleste ret så ubegavede) retter han direkte had til alt der lugter af over 45 år, det bliver sku ikke sjovt for ham om bare 5 år så er han på samme trin, aldermæssigt, men ikke i klogskab, det skal han bruge mere end 2 liv på.

Mon ikke vi kunne få fokus rettet væk fra Pattaya, det er trættende, Ville så gerne have beretninger fra alle de andre steder hvor der bor danskere. F.eks. ville det da være interessant at høre om den smukke blomsterfestival i Chang Mai, hvordan livet leves der, og hvad med livet oppe hos Nam Prik. Tag udgangspunkt i Rinpoches vidunderlige beretninger og fortæl, fortæl...... Den skønne serie der kørte med billeder fra hele landet startet af Kalasi, det er guld for os alle og specielt alle de der søger oplysninger om landet. Og ikke mindst positiv læsning!

Og uanset hvad fck mener om Pattaya og ALLE farangborgere/turister i byen, så føler jeg mig ikke trådt på, jeg er godt nok gammel, men ikke fordrukken, ikke affældig, kan dytte rundt på min chopper og smile til de smukke dejlige piger som smiler igen (ikke griner)

Liver er skønt bare man vil se skønheden, men det kræver man accepterer andre mennesker. Er der nogen man ikke bryder sig om så holder man sig væk og holder sin kæft.

Skeptikeren

Anonym Bruger
Undskyld men hvad er en NORMAL ???

er det en som bare bukker sig for en thaipige hele tiden og giver hende ret i alting,Og gør alt for hende.på grund af latterlige traditioner,som de opfinder efterhånden som de skal bruge penge.

eller er det en som vil ligge på stranden hele dagen.
eller en som vil sidde på en bar og hygge sig hele dagen.eller en som,ikke kan holde sig i ro,og vil ud i bjergene for at fortælle folk at de oplever thailand,ja selvfølgelig det sande thailand,alt andet er jo ikke thailand.

natty
Øh, er det ikke på tide at sammle trådene om Pattya, det er jo reelt det samme som står i dem alle sammen,
Ikke for at være regelrytter, men:

§10 - Start ikke nye tråde om emner som allerede debatteres.
Post ikke samme indlæg i mere end én tråd af gangen. Hvis samme debat foregår i flere tråde og/eller forumer bliver resultatet let forvirrende og ganske usammenhængende. Ofte mister begge tråde mange gode fif.

natty, jeg er helt enig, der findes allerede 2 andre tråde om samme emne.

Der henvises til http://dansk-thai...ost_147229

og http://dansk-thai...ost_147112

tråden er lukket.

admin

Spring til debat: