Se indlæg
 Udskriv debat
14 dage i pattaya og nu hjemme på den lokale igen
Nixon

hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
Big-Viking
Ja det skal nok få en del herinde op af stolene og tale om white trash og alt muligt andet.. Jeg selv siger fedt, sikke en kondi den gamle besidder og samtidigt kan han jo danse i mine øjne.. En mega griner...GrinLOL LOL

sony
Sgu ikke mig big viking det var da en opløftende ældrer mand som bare morede sig, det der vel ikke noget galt iPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Payanak
Hvis han havde danset sådan nede på stranden, så var det grineren. Har set noget lignende i Pattaya.
Men her slår han sig løs på dansegulvet, sandsynligvis i en mega brandert, og intet galt i det.
Man skal ikke gå så meget op i, hvad andre mennesker gør.

Big-Viking
Nemlig rigtigt, det skal man ikke... Men kan ikke lade værre med at tænke på Duracell kaninen.. Bliver bare ved og ved..

Anonym Bruger
Ha' Ha'

Kondi Karl, danser squ da røven ud af bukserne på de unge mennesker, selvom han havde glemt de grønne
danse skoGuitar
Redigeret af Anonym Bruger d. 22/10-2010 13:27

Djan
Jeg er vel halvt så gammel som ham der - og jeg indrømmer - der kan jeg sgu ikke være med. Wow.

jimmikoldenborg
Nixon skrev:

Han er da for sej!!!!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
natty
Jeg synes han er for sej,for han KAN jo danse, han har sgu da still også i hans tøjsmag. Danser ikke rundt i klipklappere,for små shorts og netundertrøje, som hører til på stranden. Folk klapper jo også af ham, jeg blev sgu helt bange for om han fik et bomsislav. Godt gået. Grin

Boes
BRAVO Yo babyYo babyYo baby
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: