Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja det skal nok få en del herinde op af stolene og tale om white trash og alt muligt andet.. Jeg selv siger fedt, sikke en kondi den gamle besidder og samtidigt kan han jo danse i mine øjne.. En mega griner...
Sgu ikke mig big viking det var da en opløftende ældrer mand som bare morede sig, det der vel ikke noget galt i
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
Hvis han havde danset sådan nede på stranden, så var det grineren. Har set noget lignende i Pattaya.
Men her slår han sig løs på dansegulvet, sandsynligvis i en mega brandert, og intet galt i det.
Man skal ikke gå så meget op i, hvad andre mennesker gør.
Kondi Karl, danser squ da røven ud af bukserne på de unge mennesker, selvom han havde glemt de grønne
danse skoRedigeret af Anonym Bruger d. 22/10-2010 13:27
Jeg synes han er for sej,for han KAN jo danse, han har sgu da still også i hans tøjsmag. Danser ikke rundt i klipklappere,for små shorts og netundertrøje, som hører til på stranden. Folk klapper jo også af ham, jeg blev sgu helt bange for om han fik et bomsislav. Godt gået.