Se indlæg|
Savner paa DTW
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 24/10-2010 23:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
nu har vi Søg med Google Valutakursen Fødselsdage og fler ander ting paa DTW men en ting jeg godt kunne bruge er en thai kalender men med alle ders merklig hellidage eller en der viser vornaar der oflig kontore er aabnet da de jo bestemt ik foelger de samme dage som man er vant til i forhaald til den danske kalender Redigeret af Thjaa d. 24/10-2010 23:41 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 25/10-2010 03:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
God idé med en thai kalender. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 25/10-2010 07:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Super ide! thjaa skrev:
nu har vi Søg med Google Valutakursen Fødselsdage og fler ander ting paa DTW men en ting jeg godt kunne bruge er en thai kalender men med alle ders merklig hellidage eller en der viser vornaar der oflig kontore er aabnet da de jo bestemt ik foelger de samme dage som man er vant til i forhaald til den danske kalender Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| aksmoe |
Lagt på d. 25/10-2010 08:16
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Super ide Her er en kalender der viser en stor del af helligdage i Th., bare som ide oplæg http://www.timean...l=313&df=1 ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 25/10-2010 08:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Mange tak. Så er man fri de gratis kalender man få. Når man skal bruge en kalender kan ikke finde en. Denne her kan man indsætte i bogmærke. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| New-Hope |
Lagt på d. 25/10-2010 09:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
Kanon idé.. ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/10-2010 09:48
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
aksmoe skrev: Super ide Her er en kalender der viser en stor del af helligdage i Th., bare som ide oplæg http://www.timean...l=313&df=1 Interessant kalender, da den også viser vigtige dage, som ikke er helligdage, men den mangler at skelne mellem bank-helligdage og offentlige helligdage. De fleste firmaer følger bank-helligdagene. Hilsen, Robert |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/10-2010 10:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja en god kalender så har i heller ingen undskyldning for at ringe og sige tillykke til jeres kære![]() Tak aksmoe Så har jeg lige et spørgsmål hvis det ikke gør noget... Er alt lukket på kongens fødselsdag 5 og 6 december? Så skal man i hvert fald ikke til de store byer på de dage, så det vist bedst at blive i landsbyen for der tager de små lokale det ikke så tungt med at lukke. Men spørger også fordi jeg kan ikke huske om der var lukket sidst jeg var der på det tidspunkt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/10-2010 11:21
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
sony skrev: Ja en god kalender så har i heller ingen undskyldning for at ringe og sige tillykke til jeres kære ![]() Tak aksmoe Så har jeg lige et spørgsmål hvis det ikke gør noget... Er alt lukket på kongens fødselsdag 5 og 6 december? Så skal man i hvert fald ikke til de store byer på de dage, så det vist bedst at blive i landsbyen for der tager de små lokale det ikke så tungt med at lukke. Men spørger også fordi jeg kan ikke huske om der var lukket sidst jeg var der på det tidspunkt. Jeg er selv forvirret over, hvilken helligdage der ikke sælges spiritus - to gange er det lykkes mig at tage på restaurant på en ikke-øl-dag ned kunder... Lidt smådumt. Desuden synes jeg også, at der bliver flere og flere af disse dage og i år var der endda to almindelige dage, hvor der ikke måtte sølges spiritus. Og så vidt jeg husker, så var der heller ikke øl på dronningens fødselsdag, og mon så ikke det er det samme på kongens? Hilsen, Robert |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 26/10-2010 16:35
|
|
Robert Kronberg skrev: sony skrev: Ja en god kalender så har i heller ingen undskyldning for at ringe og sige tillykke til jeres kære ![]() Tak aksmoe Så har jeg lige et spørgsmål hvis det ikke gør noget... Er alt lukket på kongens fødselsdag 5 og 6 december? Så skal man i hvert fald ikke til de store byer på de dage, så det vist bedst at blive i landsbyen for der tager de små lokale det ikke så tungt med at lukke. Men spørger også fordi jeg kan ikke huske om der var lukket sidst jeg var der på det tidspunkt. Jeg er selv forvirret over, hvilken helligdage der ikke sælges spiritus - to gange er det lykkes mig at tage på restaurant på en ikke-øl-dag ned kunder... Lidt smådumt. Desuden synes jeg også, at der bliver flere og flere af disse dage og i år var der endda to almindelige dage, hvor der ikke måtte sølges spiritus. Og så vidt jeg husker, så var der heller ikke øl på dronningens fødselsdag, og mon så ikke det er det samme på kongens? Hilsen, Robert ja det kunne vare fedt at Calendar ogsaa viser disse dage man ik kan koebe oel .. jeg mender at der er 3 dage paa et eller anden tidpuk paa aaret ma heller ik kan koebe sprut naade med munke dage men jeg kan godt huske forkert men mender at jeg vist for nogen aar tilbage loeb ind i sordan nogen dage Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 26/10-2010 17:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Vad står 6 Apr Chakri Day for
Come As You Are
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/10-2010 17:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Chakri er navnet på det nuværende dynasti. Den første monark i dynastiet, Rama den 1. startede sin regeringsperiode 6. april 1782. http://en.wikiped...ri_Dynasty |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 26/10-2010 17:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
og falder der en BUDDADAG" en lørdag eller søndag så er der lukket den efterfølgende mandag. dvs. banker og lign. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/10-2010 12:13
|
|
der findes moske ikke en kalender der viser alle disse dage + det exter men suk hvor vil jeg gerne have en add til denne hjemmesige saa kan den vaereudsikt som er i toppen godt forsvinne .. er der virklig nogen der bruger den for mig er det ik andet en fyld og med til at lave dtw langsom at lode ind Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.