Se indlæg|
Thai på ferie i Danmark
|
|
| elprepsi |
Lagt på d. 27/10-2010 09:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Jeg er ny her på siden og vil høre om jeg kan få et godt råd. Jeg har været i Thailand et par gange og er faldet for en pige der. Jeg har nu inviteret hende på ferie i Danmark men er bange for det ikke er så let som jeg troede. Jeg har bedt hende om at anskaffe et pas samt få et visum hertil. Skal jeg gøre noget her i Danmark så hun ikke bliver stoppet i lufthavnen og sendt hjem igen ??? Håber nogen kan hjælpe mig Elprepsi |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/10-2010 11:12
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
elprepsi skrev: Jeg er ny her på siden og vil høre om jeg kan få et godt råd. Jeg har været i Thailand et par gange og er faldet for en pige der. Jeg har nu inviteret hende på ferie i Danmark men er bange for det ikke er så let som jeg troede. Jeg har bedt hende om at anskaffe et pas samt få et visum hertil. Skal jeg gøre noget her i Danmark så hun ikke bliver stoppet i lufthavnen og sendt hjem igen ??? Håber nogen kan hjælpe mig Elprepsi Hvis hun har et visum, så kan jeg ikke se, hvorfor hun skulle blive stoppet i lufthavnen i Danmark. Det har jeg aldrig hørt om. Det eneste, som, du skal gøre, er at sende en invitation til hende og en potion penge, og så skal hun aflevere ansøgningen, invitationen og de øvrige papirer jf. ambassadens tjek-liste. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| elprepsi |
Lagt på d. 27/10-2010 11:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Tak Robert, havde bare hørt at jeg skulle i udlængestyrelsen og udfylde papirer og at det godt kunne tage et halvt år før det gik igennem Elprepsi |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/10-2010 12:30
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
elprepsi skrev: Tak Robert, havde bare hørt at jeg skulle i udlængestyrelsen og udfylde papirer og at det godt kunne tage et halvt år før det gik igennem Elprepsi Det passer ikke, men det er korrekt, at udlændingeservice meget sandsynligt sender et brev til dig og beder om en garanti på omkring 60.000 kroner. Processen fra ansøgning af besøgsvium til udlevering af visum tager vel typisk omkring tre uger. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.