Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
lebara telefoni
|
|
|
Lagt på d. 02/12-2005 12:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa med jer Jeg har lige snakket med en fra lebara, priser på deres telefoni Den er i øjeblikket til thailand til fastnet 0.99 og til mobil 1.29 og til indenlandsk danmark 0.67 og de har ikke planer om nedsættelse til thailand foreløbig MEN hvis vi som medlemmer kan samle nok og hendvende os så ville de gerne lave en bedre pris til os, De ville ikke sige hvad prisen vil blive, men det er til at høre om, hvis vi kommer med 1-200 medlemmer som vil ringe fra dem af Jeg er nemlig selv interesseret i det, så behøver man ikke alt det andet end sin mobil, og kan ringe fra hele danmark til thailand I kan selv gå ind og se på det http://www.lebara... hilsen bamsen PS Det kunne måske være sådan noget, som kunne gøre det lidt sjovt at lave en forening.så man kunne henvende sig til firmaer,og få bedre priser på fing og sager Redigeret af d. 02/12-2005 12:53 |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 02/12-2005 16:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
En god idé bamse!
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Agerskov |
Lagt på d. 02/12-2005 16:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej, jeg vil lige bidrage til indlægget. Jeg snakker vel i telefon ca. 20 min hver dag med kærsten i Thailand (Rayong) og til dette bruger jeg taletidskort med navnet "colour" som den mest pålidelige af erfaring. Den koster 100,- for 250min og den holder det, med lidt skarp hovedregning er det 0,40 pr minut til en mobiltelefon i Thailand så jeg ser ingen grund til at ændre dette. Hilsen Agerskov |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/12-2005 17:58
|
|
Agerskov skrev: Hej, jeg vil lige bidrage til indlægget. Jeg snakker vel i telefon ca. 20 min hver dag med kærsten i Thailand (Rayong) og til dette bruger jeg taletidskort med navnet "colour" som den mest pålidelige af erfaring. Den koster 100,- for 250min og den holder det, med lidt skarp hovedregning er det 0,40 pr minut til en mobiltelefon i Thailand så jeg ser ingen grund til at ændre dette. Hilsen Agerskov Hejsa Jamen der er ingen der siger du skal ændre noget,vi bruger selv de kort,og ringer ½ time hver dag Men det er dejligt nemt når man alligevel har en mobilos bamsen ![]() |
|
|
|
| Agerskov |
Lagt på d. 02/12-2005 18:32
|
Men alligevel 30 min. om dagen x 1,29. det render jo alligevel op! Nå, men jeg har tænkt mig at købe en PC til kærsten og vi kan her snakke gratis og samtidig have Webcam, og det er jo ikke så ringe endda. Prøvede her forleden at snakke med hende hvor hun samtidig havde Webcam, og det giver ligesom en hel anden dimension i tilværelsen![]() Vir prudens non contra ventum mingit
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 02/12-2005 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
ja og så kan man have andet end tlf x ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/12-2005 22:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
PC <-> PC = GENIALT
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 03/12-2005 10:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Agerskov skrev: Hej, jeg vil lige bidrage til indlægget. Jeg snakker vel i telefon ca. 20 min hver dag med kærsten i Thailand (Rayong) og til dette bruger jeg taletidskort med navnet "colour" som den mest pålidelige af erfaring. Den koster 100,- for 250min og den holder det, med lidt skarp hovedregning er det 0,40 pr minut til en mobiltelefon i Thailand så jeg ser ingen grund til at ændre dette. Hilsen Agerskov Hej Agerskov, Hvor køber du det kort? Det lyder som et rigtig godt tilbud, hvis det, som du siger, holder de 250 minutter. Peter
|
|
|
|
| janandersen |
Lagt på d. 03/12-2005 11:47
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
hejsa prøv lige at kikke her http://www.redspo... Redigeret af John d. 03/12-2005 12:01 |
|
|
|
| Agerskov |
Lagt på d. 03/12-2005 12:55
|
Hej Peter, Kortet kan købes i næsten alle kiosker.
Vir prudens non contra ventum mingit
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 21/12-2005 13:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
God service hos Lebara Hej Lebara Tak for et godt produkt og en god service. Vi har mistet vores SIM-kort på en rejse i Thailand. Kan vi få overført den tilbageværende sum til et nyt SIM-kort eller en kopi af det foregående? Mobilnummer 50xxxxxx 8945020181410xxxxxx Puk 1: 25xxxxxx Puk 2: 39xxxxxx Mvh. Christian Skjæran og Duan Ratchomphu Kære Christian, Mange tak for din henvendelse og dit ros til lebara Mobile. Jeg kan gøre det at jeg laver et nyt simkort til jer gratis. I vil stadig beholde det samme nummer og jeres saldo på simkortet. Du må lige vende tilbage til mig hvis du ønsker det. Har du yderligere spørgsmål skal du være mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice på 50 10 10 10. Med venlig hilsen / Kind regards Siham Dahmani Kundeservice Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Sam |
Lagt på d. 06/03-2006 20:21
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Lebara vil gerne lave priskrig, og du kan i den forbindelse opfordre dem til at nedsætte prisen på opkald til Thailand her: http://www.lebara...iskrig.php |
|
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 30/04-2006 12:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Læser jeg så rigtigt? På ferie en måned i Thailand, så kan det bedst betale sig med Lebara taletid eller abonnement??? Vil bare gerne kunne ringe hjem, eller at manden kan ringe til mig, vi ringer ikke til Thailand normalt, sålænge vores venner stadig bor i Dk; men det kunne blive relevant, da de er på vej (afvikler hus, indbo ol.) Min veninde bruger et eller andet kort, hvor et nummer tastes ind på fastnet, og så kan hun ringe rigtig længe til familien i Thailand, kan det evt. betale sig, hvis manden skal ringe til min mob. i Thailand. I første omgang, hvad gør jeg klogest i bare for den måned, hvor jeg rejser??? Mvh. Elmajo |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/04-2006 13:03
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Elmajo, Jeg vil mene at det er billigst for Jer hvis du køber et lokalt taletidskort i Thailand til brug under ferien. Så kan dem hjemmefra ringe billigere (kr. 1,29) til dig med Lebara end hvis de ringede med TDC eller lignende. Hvis du tager et dansk nummer med dig, så vil der ryge læssevis af roaming-afgift på når du bliver ringet op, ringer til et andet nummer i Thailand og når du ringer hjem. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 30/04-2006 14:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Kim! Tak for det, det vil jeg gøre, ingen grund til at lave giga-regninger, vil da meget hellere rejse for de dyre tlf. penge |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 30/04-2006 15:43
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
elmajo hvis du har en baerebar computer tager du den med og ringer hjem via Skype. Ellers kan der ringes til Danmark fra de fleste telefoner her for 6 Baht i minuttet
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/04-2006 15:53
|
|
Jeg vil også anbefale taletidskort, hvis ikke I har mulighed for at bruge Skype - el. lign (der er nemlig andre produkter) - har selv arbejdet en del i udlandet det seneste års tid, og tænkte for at kunderne kan få fat i mig, så er det en rigtig god ide at tage mobilen med - men det er det ikke med dansk nummer - for 3 måneder fik jeg en regning på 13.000,- af den var 2/3 del roaming = beløb du ikke for noget for - det er sgisme bittert... Jeg købte for 200 Baht et taletidskort, og så smsede, og mailede jeg med kollegaerne herhjemme, hvis det var vigtigt brugte vi skype - jeg havde taletid til 14 dage for de 200 Baht... Det var så et selskab der hed Happy - såvidt jeg lige husker... . |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/04-2006 15:56
|
|
Davser Jamen man kan da bare få et nyt sim kort i thailand,og så købe taletid i der Og så ringe hjem det er da billigt på 00945. og så nummeret det er da nemt bamsen |
|
|
|
| yankey |
Lagt på d. 30/04-2006 19:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
hejsa ja jeg bruger skype og det fungere bare super godt har i samme moment købt en trådløs skype tlf og det køre vie pc er nemt at installere og funger super og er billigt - men har ens kæreste en pc-er så er det gratis at ringe til hinanden også med webcam på- dertil skal lige sige at man skal have en internet forbindelse og det ved jeg ikke vad koster i wonderland men tror ikke det kan gøres billigereer lige kommet hjem derfra d.25 april og så et super tilbud 2575 kr og drager nu igen afsted kan ik la vær *sssss*![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/04-2006 21:16
|
|
Ja skype er nok det billigste lige nu, men ellers er der mobivic der kan man ringe for 1.19 øre i minuttet til mobil og det er vist endnu billigere hvis man ringer til en fastnet og 19 øre for sms over hele verden. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.