Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej alle,,jeg skal til Thailand i januar, men jeg kan ikke rigtigt finde nogen billig billet, på flybillet.dk var der en tur med china air fra billund over amsterdam og så til bangkok til 5383 men den er vist udsolgt nu. og sidste år var thai airways billig fra københavn, hvorfor er thai pludselig steget så meget og har i nogen ideer om hvor jeg skal lede efter en billet, jeg skulle gerne afsted fra d. 19 januar til d.25.januar
Du skal minimum forlænge det med et døgn da du får en højere pris da de billigste billetter næsten altid kræver 7 nætter som min, følgende pris er fra travelmarket
5225 DKK pr. person (ekskl. skatter)
Antal Type Pris Skat Total
1 Voksen 5225 DKK 1227 DKK 6452 DKK
Pris i alt: 6452 DKK
!
Afrejse: Afgang: Ankomst:
Billund-Paris Charles de Gaulle Tor. 19. Jan 17:10 Tor. 19. Jan 18:50
Air France - AF8003 (V)
Paris Charles de Gaulle-Bangkok Tor. 19. Jan 23:15 Fre. 20. Jan 16:30
Air France - AF166 (V)
Hjemrejse: Afgang: Ankomst:
Bangkok-Paris Charles de Gaulle Tor. 26. Jan 23:30 Fre. 27. Jan 06:20
Air France - AF161 (T)
Paris Charles de Gaulle-Billund Fre. 27. Jan 10:00 Fre. 27. Jan 11:40
Air France - AF8000 (T)
Hvis du ændrer hjemrejse til den 25jan bliver det mere end 1000kr dyrere.
Og du skal nok ikke regne med at finde det billigere da det er højsæson.
MVH
Jens
Synes ikke rigtig man kan regne med priserne listet, ihvertfald ikke til Thai Air - Da jeg ringede til dem for nogle måneder tilbage, var listeprisen 6.500 - De oplyste dog, at prisen var 5100 incl. skatter & Afgifter... Grib knoglen og ring rundt
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
En erfaring jeg har gjort er at hvis afrejse/ankomst ligger midt i en uge og forskudt f.eks. afrejse onsdag - retur torsdag ugen efter, saa kan fremtrylle andre priser.
5.383,- lyder nu ikke saa dyrt i mine oere, men jeg er jo ogsaa vaek i laengere tid adgangen. og i reglen betaler jeg lidt mere fordi jeg koeber billeter med et aars varighed og saa tilpasser jeg dem hen ad vejen, men jeg aendre aldrig billet foer sidst mulige hj rejse dato for at undgaa gebyr hvis jeg bliver noed til at aendre igen.
Jeg handler i reglen med Erik, bella rejser, i dyboelsgade paa vesterbro, han har klaret det meget fair indtil nu!