Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Penge
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 02/12-2005 16:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
parkpean skrev: uden at skulle sige for meget emn jeg vil sige at der skal regnes med ca 700-1000 kr pr dag børnene skal jo have det en og det andet og mad skal der jo også til og lidt køretur med tuktuk..... mvh Parkpean ![]() Hej Parkpean, Mener du det virkeligt ? eller skulle det hvae stået: thai baht ? Til Allan, Du kan sagtens bruge(veksle) danske kr.med fordel i Thailand som andre har påpeget og så kan I bruge Visa/dankort til at betale på hotel/restaurant/biludlejning (gebyrfrit). Se i øvrigt de andre debatter om emnet her på tråden . M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 02/12-2005 17:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
700-100kr om dagen? Er du da sindsyg? Det er op imod 200.000 THB om måneden! Selv herhjemme er 30.000 kr om måneden pænt meget, det svarer til den samlede udbetaling for et samboende par, hvor de begge er godt lønnede... Damn....
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 03/12-2005 00:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Der er en klausul på kontrakten om at man kun må køre på Phuket. Men hvad de ikke ved har de ikke ondt af ![]() |
|
|
|
| Agerskov |
Lagt på d. 03/12-2005 01:04
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Nogle kommer til livet med en pose af penge, men som jeg lige har læst (og erfaing) skal man man jo ikke slå størrer brød end man selv kan spise![]()
Vir prudens non contra ventum mingit
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/12-2005 11:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ajarn skrev: Der er en klausul på kontrakten om at man kun må køre på Phuket. Men hvad de ikke ved har de ikke ondt af ![]() Ja, det tænkte jeg nok, det kan jeg personligt ikke bruge til noget. Hvad de ikke ved kan de få at vide den dag man står med et defekt køretøj 500 km væk, hvilket netop var grunden til at min udlejer var tøvende overfor at give sin accept til at dytten kørte udenfor øen. Jeg sagde at enten kører jeg udenfor phuket eller jeg finder en anden udlejer, der er så mange at man kan fodre svin hermed. Jeg ville partout sørge for at få denne detalje på plads forud lejemålets indgåelse. mvh rinpoche |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

? eller skulle det hvae stået: thai baht