Se indlæg
 Udskriv debat
Ang vandmasserne på Koh Samuie
crazy_guy77
Hejsa!

ER der nogen af jer som ved hvordan det står til nede på samuie?
Jeg skal derned d.8-12 men ville lige høre om der var noget nyt og om man kan færders der??
På forhånd mange tak
Crazy_guy
 
John
Hej

Min ven er lige kommet hjem fra Samui i tirsdags, der hvor problemet var størst (varede længst) er på vejen mellem Mae Nam og Chaweng, men der var lavet en nødvej, så problemet er næsten overstået. Lufthavnen er åben.
Pas på hvis i bader fra stranden i Chaweng, der er 2-3 der drukner hver uge på denne årstid, pga. understrøm, tal med de lokale!

Rigtig god tur

John
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
crazy_guy77
oki tak for oplysningen.. Så må jeg sgu hellere huske kokbæltet denne gangCool
 
petergm
Hejsa,

Min kæreste bor på Samui og meldingen var i aften at det igen havde regnet hele dagen, kun med et par minutters ophold. Hovedgaden har været "oversvømmet" i nogle dage sidste uge, pga. den vedvarende regn.

Jeg spurgte ikke specifikt til om gaden stadig var "oversvømmet" til aften, men mon man ikke kan forvente en del vand på gaderne med meldingen om fortsat regn....



Mvh.
Peter G.
 
Spring til debat: