Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Bare et godt råd til folk der gerne vil giftes med deres Thai kæreste her i damark men som ikke har fået hendes papirer legaliseret på den Danske ambasade i Bangkok
tag alle papirerne med på den Thailandske ambasade i Hellerup få dem til at stemple dem(det koster 110kr pr side)tag derefter papirerne til det danske udenrigsministerium legaliserings afd. københavn få dem til at stemple igen jeg gav 800kr for 5 sider og så skulle den pot være ovre
lige så godt som hvis den Danske ambasade i Bangkok gør det
En fordel er at hvis den Thailandske Ambasade stempler gør det Danske udenrigsministerium det også lige meget hvad
hmm hvornår har du fået gjort det? for 3 dage siden ringede jeg til ambasaden og spurgte om de kunne dette,jeg snakkede med 3 forskellige i løbet af dagen og alle afvidste blankt så dit indlæg her i dag og ringede igen og fik samme svar.