Se indlæg
 Udskriv debat
GPS i Thailand
oestjyden
Jeg skal ud at køre bil i Thailand.
Overvejer at opdatere min Tom Tom i DK med et kort over Thailand - går ud fra et sådant findes.
Er der en der har prøvet tilsvarende - og virker det ?
Venlig hilsen
Oestjyden

Tumut
vi bruger vores nokia n8 her i thailand til navigation, saa hvis du har nokia, koeber du bare sim kort thailand og free net, vi betalte 700 baht for sim kort med en mdr fri net. vi er her stadigvaek virker i bangkok og det hele nord thailand hvor vi har vaeret

ubon lynge
oestjyden skrev:
Jeg skal ud at køre bil i Thailand.
Overvejer at opdatere min Tom Tom i DK med et kort over Thailand - går ud fra et sådant findes.
Er der en der har prøvet tilsvarende - og virker det ?
Venlig hilsen
Oestjyden

Jeg fik en kamerat til at ligge Thailand over på et SD-kort, til min Garmin GPS og det køre bare når vi er der ude, også er det gratis at tage ned fra nettet.
Ubon.

Pibe

oestjyden
mm

Funnyboy
En google map kan også bruges hvis du har en mobil med en stor skærm.
Min gamle HTC virker fint med Google maps som vejviser. Og som Tumut skriver så kan man købe en simkort med internet på i en månede til 700 bath. Eller en med 20 timer til 300 bath hvis du ikke skal være der så længe.
Jeg fik brugt mine 20 timer i løbet af knap 14 dage da jeg også bruge telefonen til at finde ting der var i nærheden der kunne være interessante at se og så sende lidt billeder hjem også.

New-Hope
Jeg bruger TomTom på min IPhone og har købt Thailand kortet, det virker perfekt..

Mvh NH

Spring til debat: