Se indlæg|
Thaiair/Qatar air Sommer 2011
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 08/12-2010 08:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Har netop førhørt mig ved Thaitravel på flybilletter sommer 2011 cph-bkk, ca 7000 kr, og selvfølgelig er der kun åben-billetter tilbage, det er der iøvrigt altid når man ringer, månedsbilletter er altid udsolgt..Hmm Qatar airways cph- bkk med samme afrejse dage kun 5000 kr, noget af en forskel. ![]() Er der nogen der har erfaringer med Qatar? pratunam |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 08/12-2010 10:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Næh,det lyder da billigt. PS: Den sidste printerpatronbombe,man fandt var kommet uset gennem Doha ! |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 08/12-2010 12:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april? Vh |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 08/12-2010 13:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Jo det er ihvertfald det jeg har fundet dem til med SAS i april :-) |
|
|
|
| M and M |
Lagt på d. 08/12-2010 16:53
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Har lige prøvet at flyve med Qatar Airways fra CPH til Phuket . Flyskift i Doha - ca 2 timer til at strække ben og få lidt frisk luft ( ryge-rum ) En mellemlanding i Kualur Lumpur , hvor man bliver i flyet ,mens der ventes på at der står passagerer af og nye kommer på. Kan anbefale Qatar Airways på ruten : CPH > HKT Gode fly , fin service og mad & drikke fejler ikke noget. Perfekte afgangstider CPH - 15:20 og når turen går hjem er der afgang fra Phuket 23:55
Når katten er ude - leger musene på bordet
|
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 08/12-2010 20:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Fordelen er at Qatar flyver med ret nye fly hvor standarden er ret høj både hvad angår mad og underholdning. De flyver med A330-200 og 777-300ER på CPH-BKK.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/12-2010 20:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Pratunam skrev: Har netop førhørt mig ved Thaitravel på flybilletter sommer 2011 cph-bkk, ca 7000 kr, og selvfølgelig er der kun åben-billetter tilbage, det er der iøvrigt altid når man ringer, månedsbilletter er altid udsolgt..Hmm Qatar airways cph- bkk med samme afrejse dage kun 5000 kr, noget af en forskel. ![]() Hej.! Har lige chekket-Qatar d.1 April-d.30.April-5179 kr.-Copenhagen-Bangkok. Er der nogen der har erfaringer med Qatar? pratunam |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 09/12-2010 07:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Joe skrev: Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april? Vh Vis i har mod til at vent til januar med at købe billetter så kan i moske være heldig at få dem til 5000 for de siste 2 gange jeg har rejst i april hade thai airways januar tilbud med afrejse i april men tilbudet galt kun ved køb i gemmen et rejseberu Come As You Are
|
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 09/12-2010 08:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Joe skrev: Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april? Vh Det er mindst 1000 kr for dyrt. Ta det lidt rolig i starten af det nye år kommer der nye forårspriser. Til din fordel. |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 09/12-2010 09:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Ja,april er meget billig. |
|
|
|
| bob |
Lagt på d. 09/12-2010 10:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Jeg havde gode erfaringer med www.goleif.dk Billet med thai airways der var billigere end hvad jeg kunne få når jeg ringede til thai airways eller profilrejser. |
|
|
|
| Poo |
Lagt på d. 19/12-2010 18:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
OleOrm skrev: Joe skrev: Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april? Vh Det er mindst 1000 kr for dyrt. Ta det lidt rolig i starten af det nye år kommer der nye forårspriser. Til din fordel. Kunne godt tænke mig en tur til bangkok sidst i januar først i febuar men har kun en uge. det billigste jeg kan finde direkte er omkring 8000 og omkring 5000 med stop, men jeg gider ikke 20 timer med aeroflot. Nogen ideer/forslag. mon prserne falder efter nytår |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/12-2010 19:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg tror ikke du finder nogt billigere, januar og februar er absolut højsæson, specielt fra Scandinavien. Hvis du havde været meget tidligere ude, kunne du måske have fundet en bedre pris. Men bliv ved med at søge, og husk at med de fleste oversøiske rejser, skal man være væk over weekenden eller væk over lørdag-søndag. Det er jo ikke til at vide præcist, men jeg tror ikke at priserne falder efter nytår til afrejse sidst i januar, først i februar. Du skal regne med at de generelt bliver dyrere jo tættere på afrejsen du kommer. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 19/12-2010 21:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Qatars forbindelser er fin og nu har de opgraderet flyet fra CPH til Doha til en stor model. God mad, mange film at vælge imellem, pakke med sokker, ørepropper, sovemaske (ting man normalt kun får på Plus og Businessklasser. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















