Se indlæg
 Udskriv debat
Thaiair/Qatar air Sommer 2011
Pratunam
Har netop førhørt mig ved Thaitravel på flybilletter sommer 2011 cph-bkk, ca 7000 kr, og selvfølgelig er der kun åben-billetter tilbage, det er der

iøvrigt altid når man ringer, månedsbilletter er altid udsolgt..Hmm

Qatar airways cph- bkk med samme afrejse dage kun 5000 kr, noget af en forskel. Frown

Er der nogen der har erfaringer med Qatar?


pratunam
 
thongsala
Næh,det lyder da billigt.
PS: Den sidste printerpatronbombe,man fandt var kommet uset gennem Doha !
 
Joe
Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april?

Vh
 
DKPete
Jo det er ihvertfald det jeg har fundet dem til med SAS i april :-)
 
M and M
Har lige prøvet at flyve med Qatar Airways fra CPH til Phuket .

Flyskift i Doha - ca 2 timer til at strække ben og få lidt frisk luft ( ryge-rum )

En mellemlanding i Kualur Lumpur , hvor man bliver i flyet ,mens der ventes på
at der står passagerer af og nye kommer på.

Kan anbefale Qatar Airways på ruten : CPH > HKT

Gode fly , fin service og mad & drikke fejler ikke noget. Perfekte afgangstider CPH - 15:20
og når turen går hjem er der afgang fra Phuket 23:55

Pibe
Når katten er ude - leger musene på bordet
 
Jeppe C
Fordelen er at Qatar flyver med ret nye fly hvor standarden er ret høj både hvad angår mad og underholdning. De flyver med A330-200 og 777-300ER på CPH-BKK..
 
Pratunam skrev:
Har netop førhørt mig ved Thaitravel på flybilletter sommer 2011 cph-bkk, ca 7000 kr, og selvfølgelig er der kun åben-billetter tilbage, det er der

iøvrigt altid når man ringer, månedsbilletter er altid udsolgt..Hmm

Qatar airways cph- bkk med samme afrejse dage kun 5000 kr, noget af en forskel. Frown
Hej.!
Har lige chekket-Qatar d.1 April-d.30.April-5179 kr.-Copenhagen-Bangkok.

Er der nogen der har erfaringer med Qatar?


pratunam
 
Nirvana
Joe skrev:
Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april?

Vh


Vis i har mod til at vent til januar med at købe billetter så kan i moske være heldig at få dem til 5000 for de siste 2 gange jeg har rejst i april hade thai airways januar tilbud med afrejse i april men tilbudet galt kun ved køb i gemmen et rejseberu
Come As You Are
 
OleOrm
Joe skrev:
Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april?

Vh

Det er mindst 1000 kr for dyrt. Ta det lidt rolig i starten af det nye år kommer der nye forårspriser.
Til din fordel.
 
thongsala
Ja,april er meget billig.
 
bob
Jeg havde gode erfaringer med www.goleif.dk
Billet med thai airways der var billigere end hvad jeg kunne få når jeg ringede til thai airways eller profilrejser.
 
Poo
OleOrm skrev:
Joe skrev:
Spørgsmål: Min kone og jeg skal være i Thailand i hele april måned næste år, og har fundet billetter til 6200 direkte med thai airways. Er det ikke en helt ok pris for april?

Vh

Det er mindst 1000 kr for dyrt. Ta det lidt rolig i starten af det nye år kommer der nye forårspriser.
Til din fordel.


Kunne godt tænke mig en tur til bangkok sidst i januar først i febuar men har kun en uge. det billigste jeg kan finde direkte er omkring 8000 og omkring 5000 med stop, men jeg gider ikke 20 timer med aeroflot.

Nogen ideer/forslag. mon prserne falder efter nytår
 
natty
Jeg tror ikke du finder nogt billigere, januar og februar er absolut højsæson, specielt fra Scandinavien. Hvis du havde været meget tidligere ude, kunne du måske have fundet en bedre pris. Men bliv ved med at søge, og husk at med de fleste oversøiske rejser, skal man være væk over weekenden eller væk over lørdag-søndag.
Det er jo ikke til at vide præcist, men jeg tror ikke at priserne falder efter nytår til afrejse sidst i januar, først i februar. Du skal regne med at de generelt bliver dyrere jo tættere på afrejsen du kommer.
 
Jake
Qatars forbindelser er fin og nu har de opgraderet flyet fra CPH til Doha til en stor model. God mad, mange film at vælge imellem, pakke med sokker, ørepropper, sovemaske (ting man normalt kun får på Plus og Businessklasser.
 
Spring til debat: