Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Glædelig Jul og godt Nytår.
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 01/12-2010 17:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Glædelig Jul til alle på DTW! Jeg ønsker samtidigt godt Nytår! |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 01/12-2010 17:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Tak,og i lige måde. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 01/12-2010 17:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Din avatar skal måske lige revideres Payanak; M en ellers det samme fra mig til jer alle. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 01/12-2010 18:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Tak og i lige måde heroppe fra 16. etage! Har lige smækket en rigtig julefilm i DVD´en: Bad Santa med Billy Bob Thornton Glædelig Jul! [img]http://www.collider.com/wp-content/uploads/Billy-Bob-Thornton-Bad-Santa-image-1.jpg[/img] is not a valid Image. Doc Gonzo |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/12-2010 18:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Håber at der bliver mulighed for at gense "Anden" i Jul på Vesterbro. Både mine drenge og undertegnede ligger helt flade af grin over den. De kan ikke mange julesalmer ..... så har jeg vist ikke sagt for meget, men "Jul på Vesterbro" sangen, den kan de på fingrene. Ak ja, sædernes forfald ![]() Glædelig Jul i lige måde til alle dtw medlemmer. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 01/12-2010 18:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Ja, glædelig jul & godt nytår. til alle herinde,selv om der er lidt uenighed og forskellige meninger i diverse tråde mener jeg vi bør lade julestemningen brede sig i vore Danske/Thailandske hjerter,elsker din avatar googeenok minder mig om en film fyldt med syre...... ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 01/12-2010 19:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
en rigtig god jul til alle her på DTW, ingen nævnt ingen glemt.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 01/12-2010 19:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Prøv at høre "universal Child" med Annie Lennox. Måske bedre kendt fra Eurythmics/Dave Stewart Ole |
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 01/12-2010 19:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Ja glædelig jul Payanak - og alle andre herinde. Jeg fejrer så også nytår i los.... vh.
Redigeret af Geng-maak d. 01/12-2010 19:52 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/12-2010 22:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Glæde jul og et godt nytår
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 02/12-2010 08:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
479, 532, det var godt mange de kan da ikke være landsbytosser allesammen![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 02/12-2010 11:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
God jul... nyd den, der er 1 år til den næste ![]() Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 02/12-2010 12:34
|
|
birkedhoj skrev: Prøv at høre "universal Child" med Annie Lennox. Måske bedre kendt fra Eurythmics/Dave Stewart Ole Der findes ikke en bedre julesang end Lennon`s X-mas. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 02/12-2010 18:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
thongsala skrev: birkedhoj skrev: Prøv at høre "universal Child" med Annie Lennox. Måske bedre kendt fra Eurythmics/Dave Stewart Ole Der findes ikke en bedre julesang end Lennon`s X-mas. tillader mig at indsætte en sang fra hendes album: universial Child / A Christmas Cornucopia Album. ( uanset om jeg er stueren eller ej ) Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 02/12-2010 20:55
|
|
Jamen jeg kender skam godt Annie Lennox og det er da klasse,helt sikkert. Det er bare for kedeligt og "pænt" til min personlige smag. |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 02/12-2010 21:57
|
|
Nu det er Jul,så vær lige sød,og gå ind på " Music Video" Dutling 68 har lagt (war is over) på,det tager kun 3 minutter og tredive sekunder ! |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 03/12-2010 07:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
TG950 skrev: TAK god jul og godt nytår til alle på siden .
en rigtig god jul til alle her på DTW, ingen nævnt ingen glemt. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 14/12-2010 05:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
God Jul til alle... Denne er en af mine favoritter http://www.imdb.c...tt0097958/ /Chingchok จิ้งจก
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 14/12-2010 16:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Ja,-rigtig god Jul og godt nytår til alle herinde. Må i fortsat få en masse gode oplevelser i LOS. ![]() ![]() |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 16/12-2010 15:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja glædelig jul til alle her inde må i få en rigtig hyggelig jul og hvad som dertil hører..... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.