Se indlæg|
Koh Samed
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 15/12-2010 11:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Når man sidder her i frost og sne... Er det dejligt på skærmen at se... JUHUUUUUUU vi kommer snart igen hertil.. 13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 15/12-2010 12:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
nice..... tror os jeg lige smutter en tur forbi samet i starten af januar
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 15/12-2010 14:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Hej 13Leif. Rigtigt fine billeder ! Tak for dem du ! Ikke for at vare negativ, men hvorfor italiensk underlægningsmusik ? "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 16/12-2010 08:49
|
|
Tak skal i have; Lyder fornuftigt styrt3, Boes, ja det skulle selvfølgelig ha`været Thai musik, men al min Thai musik ligger på computeren, der fortiden ikke er i drift.
13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 16/12-2010 10:10
|
|
.... har faktisk i november måned lavet 3 andre uden Thai musik Nong Khai Khon Kaen Koh-Tao men med måske mere neutral underlægnings musik.... Her èn af dem, god fornøjelse.. 13leif
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 21/12-2010 08:34
|
|
Jeg startede med foto fra Samed, her kommer så lidt fra en anden super dejlig ø, nemlig Koh Tao ![]() Der er mange hoteller derude, der hvor jeg oftes har boet er Koh Tao Resort som jeg godt kan anbefale. Det kan stærkt anbefales at tage en tur på[url][/url] Koh Tao Redigeret af 13leif d. 21/12-2010 08:37 13leif
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 21/12-2010 09:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Herligt Leif, tak for at du deler med os ....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 21/12-2010 10:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Bliver nød til at tage en tur til Nong Khai igen ? for jeg så ikke det Tempel kompleks og den Dame da jeg var der ? |
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 23/12-2010 09:52
|
|
Ja det er du nød til Sank, det ligger lidt uden for byen....... " dame" er der ikke før næste år, ha ha
13leif
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 23/12-2010 10:15
|
|
Jeg vil ønske alle her på DTW En rigtig Glædelig jul samt et Godt & lykkebringende Nytår 2011 tak for det gamle... ![]() Khon Kaen...
13leif
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/12-2010 10:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Koh Samet![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 23/12-2010 10:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja 13leif så vender jeg til næste år ? Februar er det ok ? det var nu ikke så højvandet da jeg var der ? men nogle dejlige Velnærede Køer ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2010 17:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Er der nogle af jer som måske ligger med billeder fra Koh Samet anno 1992-1994, denne gang øen var "bounty-agtigt" , ingen biler, få bungalows, Palmebladernes der vajede ved vandkanten, ingen jetski, ingen "banan-boat" (kun bil-ringe) og man skulle vandre igennem "junglen" (lige før "Kasse 1" af i dag) når man gik fra havnen til stranden (var det ikke Diamond Beach det hed denne gang? ). Kunne være interessant at sammenligne med det "cirkus" af i dag. . Redigeret af Lung Yao d. 23/12-2010 18:01 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/12-2010 18:45
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Ja Koh Samet har godt nok ændret sig, det har Koh Chang jo også-og mange andre steder, men man kan stadig finde fredelige og mindre overrendte steder. Jeg er kommet tilbage i 15 år, og må sige at den første strand efter havnen og byen som også har ændret/udviklet sig, er blevet det rene Dyrehavsbakken., meeen man kan stadig finde dejlige steder. Jeg holder mig altid fra fra de første par strande. Den første jeg kunne finde på at opholde mig på er Ao Putsa, selvom der kan være en del støj fra Ao Silver Sand stranden indtil kl 2 om natten. Men stranden på Ao Putsa også kaldet Tubtim fejler ikke noget, derfra og sydpå er bedst for en rimelig uspoleret strandferie. Pudsigt at tænke på at da jeg var der første gang, foregik al telefoni kommunikation via satelittelefon eller noget lignende. Jeg fik godt en en prop, første gang jeg så der var kommet en 7/11, nu er der to. Så kom der ATM. Dengang skulle man sørge for at have nok kontanter med, ellers var det med at tage båden til Bang Pe for at hæve kontakter ved bankens skranke. Ja udviklingen går hurtigt, ærgeligt for os som ønsker fred og ikke overrendte bounty strande, men hvem kan fortænke at thaierne ønsker at tjene penge og udvikle stederne. At det så ikke altid falder i min smag er jo mit problem og sådan set ikke deres. Men okay, det er måske gammel kærlighed, som ikke helt er rustet, som stadig gør at jeg holder af øen. Og så kan jeg godt li' er der kommer mange thaier derned fra Bangkok og Pattaya for at holde weekend og feriedage. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.