Se indlæg|
Schengen visa formular
|
|
| twc |
Lagt på d. 14/12-2010 17:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hej lige et par spørgsmål til Schengen visa formularen. i punkt 21 skal jeg der sætte kryds i "tourism" feltet når hun skal besøge mig som boyfriend eller skal hun sætte kryds i "Other" feltet og så skrive "visit boyfriend"?. i punkt 33 skal jeg der sætte kryds i "by a sponser" også sætte kryds i "referred to in field 31 or 32" ?. Håber i kan hjælpe mig, vil lige være 100% sikker. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/12-2010 23:51
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
twc skrev: Hej lige et par spørgsmål til Schengen visa formularen. i punkt 21 skal jeg der sætte kryds i "tourism" feltet når hun skal besøge mig som boyfriend eller skal hun sætte kryds i "Other" feltet og så skrive "visit boyfriend"?. i punkt 33 skal jeg der sætte kryds i "by a sponser" også sætte kryds i "referred to in field 31 or 32" ?. Håber i kan hjælpe mig, vil lige være 100% sikker. Du bør ikke skrive tourism, men visit, hvis hun ikke har midler og registeret arbejde. Desuden er det usædvanligt, hvis en turist vil have visum til tre måneder. I 31 dit navn og 33, som du selv skriver, og derpå udfylde "Means of support" (allesammen men ikke "other"). Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 15/12-2010 05:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Da de ikke kræver dokumentation, bør du anføre pigen har et arbejde. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 15/12-2010 08:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
twc skrev: Hej lige et par spørgsmål til Schengen visa formularen. i punkt 21 skal jeg der sætte kryds i "tourism" feltet når hun skal besøge mig som boyfriend eller skal hun sætte kryds i "Other" feltet og så skrive "visit boyfriend"?. i punkt 33 skal jeg der sætte kryds i "by a sponser" også sætte kryds i "referred to in field 31 or 32" ?. Håber i kan hjælpe mig, vil lige være 100% sikker. Du kan jo også bruge den danske udgave af samme formular, hvis det er det engelske det kniber med. Den findes også på hjemmesiden NY I Danmark. ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| twc |
Lagt på d. 15/12-2010 17:58
|
OleOrm skrev: Da de ikke kræver dokumentation, bør du anføre pigen har et arbejde. Hvorfor anføre hun har et arbejde hvis det ikke passer ??. når man ikke længst med ærlighed her??. det må du gerne lige forklare mig. mvh twc |
|
|
|
| twc |
Lagt på d. 15/12-2010 18:08
|
Robert Kronberg skrev: twc skrev: Hej lige et par spørgsmål til Schengen visa formularen. i punkt 21 skal jeg der sætte kryds i "tourism" feltet når hun skal besøge mig som boyfriend eller skal hun sætte kryds i "Other" feltet og så skrive "visit boyfriend"?. i punkt 33 skal jeg der sætte kryds i "by a sponser" også sætte kryds i "referred to in field 31 or 32" ?. Håber i kan hjælpe mig, vil lige være 100% sikker. Du bør ikke skrive tourism, men visit, hvis hun ikke har midler og registeret arbejde. Desuden er det usædvanligt, hvis en turist vil have visum til tre måneder. I 31 dit navn og 33, som du selv skriver, og derpå udfylde "Means of support" (allesammen men ikke "other" .Hilsen, Robert tak for dit svar robert Men mener du at jeg i punkt 21 skal sætte kryds i "visiting family or friends" eller sætte kryds i "other" og skrive visit boyfriend ?? Mvh twc |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/12-2010 12:19
|
twc skrev: Robert Kronberg skrev: twc skrev: Hej lige et par spørgsmål til Schengen visa formularen. i punkt 21 skal jeg der sætte kryds i "tourism" feltet når hun skal besøge mig som boyfriend eller skal hun sætte kryds i "Other" feltet og så skrive "visit boyfriend"?. i punkt 33 skal jeg der sætte kryds i "by a sponser" også sætte kryds i "referred to in field 31 or 32" ?. Håber i kan hjælpe mig, vil lige være 100% sikker. Du bør ikke skrive tourism, men visit, hvis hun ikke har midler og registeret arbejde. Desuden er det usædvanligt, hvis en turist vil have visum til tre måneder. I 31 dit navn og 33, som du selv skriver, og derpå udfylde "Means of support" (allesammen men ikke "other" .Hilsen, Robert tak for dit svar robert Men mener du at jeg i punkt 21 skal sætte kryds i "visiting family or friends" eller sætte kryds i "other" og skrive visit boyfriend ?? Mvh twc Kryds af i "visiting family or friends". Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| twc |
Lagt på d. 16/12-2010 15:32
|
tusind tak robert lige en ting til punkt 28 er ikke noget vi skal udfylde vel? og skal vi underskrive punkt 37? mvh twc Redigeret af twc d. 16/12-2010 16:03 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/12-2010 18:58
|
twc skrev: tusind tak robert lige en ting til punkt 28 er ikke noget vi skal udfylde vel? og skal vi underskrive punkt 37? mvh twc Ja, 28 skal ikke udfyldes, og hun skal underskrive punkt 37. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 16/12-2010 23:31
|
|
twc skrev: OleOrm skrev: Da de ikke kræver dokumentation, bør du anføre pigen har et arbejde. Hvorfor anføre hun har et arbejde hvis det ikke passer ??. når man ikke længst med ærlighed her??. det må du gerne lige forklare mig. mvh twc Fordi hvis hun anfører hun intet arbejde har, så kan det jo være en grund til ikke at vende tilbage til Thailand. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 17/12-2010 08:11
|
OleOrm skrev: twc skrev: OleOrm skrev: Da de ikke kræver dokumentation, bør du anføre pigen har et arbejde. Hvorfor anføre hun har et arbejde hvis det ikke passer ??. når man ikke længst med ærlighed her??. det må du gerne lige forklare mig. mvh twc Fordi hvis hun anfører hun intet arbejde har, så kan det jo være en grund til ikke at vende tilbage til Thailand. Det har først en reel værdi, hvis pigens arbejdsgiver skriver under på, at han lover, at hun kan komme tilbage i sit job efter ferien. Men jeg vil kraftigt fråråde at give urigtige oplysninger, også små hvide løgne, da det kan få fatale konsekvenser for pigens fremtidige rejseaktivitet i Shengen. Det er alligevel heller noget problem at få et besøgsvisum, selv om ansøgeren ikke har noget arbejde. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 17/12-2010 10:56
|
|
Robert Kronberg skrev: Du bør ikke skrive tourism, men visit, hvis hun ikke har midler og registeret arbejde. Desuden er det usædvanligt, hvis en turist vil have visum til tre måneder. Hilsen, Robert Hej Robert Nu er det sådan under punkt 21, der ikke er et punkt der hedder visit, men der er et der hedder visiting family and friends |
|
|
|
| twc |
Lagt på d. 18/12-2010 08:56
|
takker mange gange |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.