Se indlæg
 Udskriv debat
BUS fra lufthavnen til Pattaya
OleOrm
Jeg har hørt så meget om de der 124 baht busser fra Lufthavnen direkte til Pattaya.
Hvor finder man de busser henne, og hvor køber man billetten?

natty
Man finder dem nede på nederste etage der hvor også Public Taxi udgangen er. Der findes skranker for forskellige busselskaber. Det er stadig inden man går ud af lufthavnen at de findes. Du køber din billet ved skanken, og når så bussen er der, går man i samlet flok ud til bussen. Fungerer fint og er nemt.

sank
Smile Bell bus mener det er udgang 7 de sider ved ? 200 baht. og de køre dig til de fleste Hoteller i byen.

VIP
Jeg sidder her med brochurer fra de to firmaer, som kører.

www.belltravelser...
www.airportpattay...

God fornøjelse. Efter min mening bedste befordring og billigt.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

finn-lis
Når man kommer ud af tolden i lufthavnen går man til venstre og 1 etage ned med den rullende trappe, nede drejer du til højre og så er skranken til Pattaya bussen mellem dør 7 og dør 8. Bussen kører til Pattaya på ulige hel klokkeslet, af og til indsætter de ekstra busser hvis der er mange passagerer, sidst kørte vi fra lufthavnen kl. 1600. Billetprisen er 124 baht og turen tager lidt under to timer. Bussen kører til Jomtien og har holdeplads lige overfor Pan Pan restauranten på Thrappaya Road. Det er en udmærket bus og der er både aircondition og toilet.

OleOrm
Mange tak for super information. Smile

Spring til debat: