Se indlæg|
Copenhagen Bar og Hotel i Pattaya
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/12-2010 16:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvis man ikke kan lide Pattaya så kan man jo bare finde et andre sted at holde sin ferie. Jeg kunne hele ikke finde på at besøge Århus. Der så mange andre kønne byer i danmark jeg hele vil besøge På Pattaya portalen ligge der en klip fra samme bar her kan man tydelig se hvad for nogen person der kommer der og hvorfor de besøge stedet. Jeg har valgt ikke at komme sådan steder men det er efterhånden svært at finde et dansk sted hvor man ikke finde de typer danskerne. Redigeret af thaikurt1 d. 24/12-2010 16:24 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 24/12-2010 16:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Nu har jeg aldrig været der og kommer der heller aldrig, da jeg ikke gider rejse til Thailand og bo på danske steder, men der må jo være noget om snakken, når der er flere som har prøvet stedet og prøvet at miste noget. Jeg ligger aldrig selv penge eller andet i de bokse på hotel aldrig. Jeg har min Thai konto og visakort alt andet tager jeg med mig for netop ikke at miste noget. GLÆDELIG JUL Ubon.
![]() |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 24/12-2010 16:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Amagerboy: Pattaya er ikke Thailand! Patty er et misfoster hvor kun klodens lavere astrale entiteter og bevidstheder har fornøjelse af at vælte sig i synd, hor, druk og det der er meget værre... ![]() GBDevils er nok bare ved at vågne til realiteterne om den skamplet på nationen Thailand´s ære, ansigt (face) og omdømme. Men OK, ringede hun nu fra den mobil, hvem ringede hun til, er det hele et udspekuleret set-up for at få GBDevils i fedtefadet, nu hvor politiet er indblandet? Hvad med pengene? Hvorfor kun 300 kr.? Mangler der ikke et nul eller to? Eller måske er det noget kæresten har sat i scene... Mystisk er det godtinok! Doc Gonzo |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 24/12-2010 16:30
|
|
sank skrev: Ja nu vågner Pattaya hadere ? fordi en Rengørings dame har riget på en Telefon der har ligget fremme ? og det må hun naturligvis ikke og skal hav en skideballe. Men hvor har hun ringet hen og hvor længe ?? Så nu har Gbdevils i dag meldtes sig ind i alle Thai fora og forlanger Politi undersøgelse ??? Og det mener han at Flemming skal fyre hende for lige op til Jul og Nytår ? så nu bor han vel et sikkert sted Dania eller Frem ?? og at Postgaden er en vild Bargade ?? det er en meget trafikeret gade fordi Posthuset ligger der. og ellers har jeg nu set gader der er livlige re ? ![]() ![]() Åh, så blev det alligevel en hyggelig og morsom juleaften her i ellers så kedelige og muslimdominerede Huamark, tak for det sank! Doc Gonzo |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/12-2010 16:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Amagerdreng skrev: Kære Dokigok. Nu handler det altså om et specialt sted i Pattaya, hvor visse af os måske har været og kun om dette sted. Så hvorfor blive væk fra Pattaya når der er en masse andre DEJLIGE steder at komme. Thailand er jo SMUKT OG DEJLIGT. (fra naturens side) Så afventer jeg bare en bemærkning om dette !!!!!!!!! Sony SO RIGHT. jamen, når det ikke lige spiller for gokkern, ja så kan man jo altid fyre noget humanistisk ævl af. Thaikurt1 skrev: Jeg kunne hele ikke finde på at besøge Århus. nu er Århus jo smillets by, så det er måske derfor du holder dig væk. [img]http://multimedia.pol.dk/archive/00492/_rhus_Kommune_afska_492160y.jpg[/img] is not a valid Image. sorry out of topic Redigeret af TG950 d. 24/12-2010 16:38 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/12-2010 16:35
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Gokinok skal du ikke snart i seng? er det ikke lidt tidligt at være så stangstiv? Vi kan godt blive enig om pattaya er ikke meget med thailand at gøre, men at komme med sådan noget fordrukken ævl høre da ikke hjemme. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 24/12-2010 16:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
TG950 skrev: Amagerdreng skrev: Kære Dokigok. Nu handler det altså om et specialt sted i Pattaya, hvor visse af os måske har været og kun om dette sted. Så hvorfor blive væk fra Pattaya når der er en masse andre DEJLIGE steder at komme. Thailand er jo SMUKT OG DEJLIGT. (fra naturens side) Så afventer jeg bare en bemærkning om dette !!!!!!!!! Sony SO RIGHT. jamen, når det ikke lige spiller for gokkern, ja så kan man jo altid fyre noget humanistisk ævl af. Thaikurt1 skrev: Jeg kunne hele ikke finde på at besøge Århus. nu er Århus jo smillets by, så det er måske derfor du holder dig væk. [img]http://multimedia.pol.dk/archive/00492/_rhus_Kommune_afska_492160y.jpg[/img] is not a valid Image. sorry out of topic At Thaikurt ikke ønsker at besøge Århus, kunne jo også skyldes, at "smilets by" ligger fandens tæt på Vibystan,-med fare for at møde "goggernok" på "miljøbænken" ved Viby kirke. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/12-2010 16:45
|
|
Pattaya er andre en det Gokinok beskriver. Der bo også helt almindinger menneskerne der ikke vælte sig i synd, hor, druk osv Men synes at byen er være at bo i og der ikke er langt til stand og vand og som ikke tager anstød af thaikvinder der tjener deres penge som glædeskvinde. og som fortrække Pattaya i sted for en lille by på landet Redigeret af thaikurt1 d. 24/12-2010 16:48 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 24/12-2010 16:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Gokinok skrev: Patty er et misfoster hvor kun klodens lavere astrale entiteter og bevidstheder har fornøjelse af at vælte sig i synd, hor, druk og det der er meget værre... ![]() Doc Gonzo Det er efterhånden gået op for alle (selv den langsomste) at du Gokinok syntes Pattaya er et misfoster. Men det der beskrives i indlæg #1 kan ske overalt i verden, så der er ingen grund til at trække tråden til et for eller imod Pattaya. Tilbage til tråden Man kan mene hvad man vil om Gbdevils indlæg og handlemåde. Men hvis jeg kom til mit værelse og stuepigen sad og talte i min eller konens mobil ville jeg godt blive knotten og forvente at ejeren fortog sig noget i den forbindelse og at jeg ville forvente at få en undskyldning, inden jeg tjekkede ud. Vi har fået et nyt medlem CopenhagenBar så mon ikke der kommer et indlæg derfra. Glædelig JUL til jer alle Redigeret af John d. 24/12-2010 17:00 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 24/12-2010 17:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Gokinok skrev: Amagerboy: Pattaya er ikke Thailand! Patty er et misfoster hvor kun klodens lavere astrale entiteter og bevidstheder har fornøjelse af at vælte sig i synd, hor, druk og det der er meget værre... ![]() GBDevils er nok bare ved at vågne til realiteterne om den skamplet på nationen Thailand´s ære, ansigt (face) og omdømme. Men OK, ringede hun nu fra den mobil, hvem ringede hun til, er det hele et udspekuleret set-up for at få GBDevils i fedtefadet, nu hvor politiet er indblandet? Hvad med pengene? Hvorfor kun 300 kr.? Mangler der ikke et nul eller to? Eller måske er det noget kæresten har sat i scene... Mystisk er det godtinok! Doc Gonzo Ja mystisk,- for han ved jo ikke engang selv om det er en luder eller en lommetyv, han har inviteret på værelset. Lad os høre, hvor meget han blev rullet for på det nye hotel?? Redigeret af AL 48 d. 24/12-2010 17:30 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 24/12-2010 20:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
AL 48 skrev: Ja mystisk,- for han ved jo ikke engang selv om det er en luder eller en lommetyv, han har inviteret på værelset. Lad os høre, hvor meget han blev rullet for på det nye hotel?? AL 48--jeg synes der er under al kretik, og et virkelig lavvandemärke at kalde en andens kone/käreste/pige for en luder--men det siger jo en hel del om dig!! Det overrasker mig også at admistrater John går ind og kommenterer i tråden, uden at nävne med et ord at du i # 13 kalder folks Koner/kärster/piger for luder, men det er åbenbart tilladt i dette forum, så jeg vil passe på at önske dig AL 48 og din egen luder en god jul!! Redigeret af ingolf d. 24/12-2010 20:26 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 24/12-2010 20:25
|
|
Ingolf du har da så evigt ret, og jeg får på puklen for at omtale Pattaya som det skod-sted det så absolut er... Afslørende, pinligt afslørende synes jeg. Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 24/12-2010 20:26 |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 24/12-2010 21:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
PATTAYA ikke Thailand !!!! Spør du en Thai om det. VIBY ikke Danmark ?? måske ikke. Men står det ikke for følgende ?? Vi Idioter Bare Ytre (os) Bare et gæt ?? ![]() Påen igen Dk2er. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 25/12-2010 00:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Handler tråden ikke om en mand (efter egen udsagn) der er blevet bestjålet? Så hvorfor skal nogle så begynde at skrive noget negativt om Pattaya? bare fordi tyveriet er sket i denne by (efter en mands udsagn). Der er turister der er blevet bestjålet andre steder i Thailand og andre steder i verden. Jeg synes tråden er ved at løbe af sporet på grund af nogle "Pattaya-hadere" Det samme oplevede man i en anden tråd, som omhandlede en dansk mand der blev slået ihjel af to englændere. Fordi det skete i Pattaya. Skal vi nu ikke vende tilbage til det som tråden handler om?. Og hvis man har behov for at skrive sin mening om Pattaya, bør det foregå her: http://www.dansk-...rowstart=0 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 25/12-2010 04:22
|
|
Thomas72 Det er så typisk så snart der ske noget i Pattaya så kommer fordomme om Pattaya op. Vil så gøre lidt reklame for at der er oprette et forum Pattaya Portalen at man kan skrive hvis man har noget negative om Pattaya. Kom og skriv jeres menig Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 25/12-2010 04:33
|
|
TG950 Har dog være der en gang i min fortid. Det var for at se den gamle by i Aarhus. Mere var der ikke værd at se på. Jeg har ikke noget at møde Gokinok på en bænk i byen så kan Gokinok drikke øl så tager jeg en dansk vand. Redigeret af thaikurt1 d. 25/12-2010 04:34 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Gbdevils |
Lagt på d. 25/12-2010 05:39
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Ja det har været dumt af mig at lægge min pung på værelset med de 300 kroner til taxaen når jeg kom hjem igen. De cirka 80000 bath jeg havde vekslet lå i boksen og de er ikke rørt. Men det er hellere ikke de 300 kroner som de er politianmeldt for men det tyveri hvor tyven blev taget på fersk gerning og som hun efterfølgende har indrømmet. Politiet fik vist opkaldslister fra min piges telefon med de opkald rengøringsdamen har foretaget. Det er selvfølgelig ikke verdens største formue det drejer sig om men princippet. Rengøringsdamen har misbrugt den tillid der er givet hende og hendes arbejdsgivere har totalt nedvurderet sagens alvor. En tyveri kan ikke gradbøjes. Et tyveri er et tyveri og der må og skal de altså handle. Det hele kunne have været klaret ved at de havde handlet i stedet for bare at blive siddende på deres flade og tylle bajere. Først dagen efter det er sket og efter jeg havde været hos politiet med min pige oplyser flemming til mig at hun havde indrømmet og undskyldt dagen før. Angående det med de seks måneders opsigelse så siger alle jeg snakker med at det ikke er rigtigt når hun er taget på fersk gerning og tilmed selv har indrømmet. Så en lodret løgn flemming stak mig i farten. Nu er det første gang jeg er i thailand og jeg fik anbefalet copenhagen af en kammerat. Så kender ikke stedet ud over de 6 dage jeg nåede at være der. Jeg har kun mødt en søren på copenhagen og jeg ved ikke om det er den ene eller anden af de 2 søren. Blev ringet op af min kammerat i går aftes som holdt julefrokost på copenhagen og det viser sig at han havde måtte forlade julefrokosten fordi søren havde været efter ham fordi han ved at mig og min kammerat kender hinanden og fordi de ville have fat i mig for at få fjernet dette fra nettet igen. Jeg fandt mig i går efter jeg skred fra copenhagen et andet hotel til kun 50 bath mere i døgnet med pool og meget andet. Det er det gode ved hele denne historie. |
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 25/12-2010 06:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Selvfolgelige kan tyveri gradbojes, sporg bare det danske retssystem. Ikke om jeg forstar folk der ynder at gore muse til elefanter. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 25/12-2010 06:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Det er dog utroligt, hver gang en ny traad oprettes, skal en del mennesker altid fordreje sandheden fuldstaendigt.... Hvad har Flemmings og 2 x Soerens druk med sagen at goere???? De efterfoelgende indlaeg bringer en masse sludder om Pattaya, som vaerende jordens roevhul, I kan sgu da bare holde jer vaek, I er bare pissemisundelige fordi I bor ude paa landet og ikke har raad til at tage ind til det rigtige Thailand/Pattaya med jeres latterlige pension, I skulle vaere blevet hjemme i Danmark naar klaveret spiller saa daarligt.... Flemming staar for mig som en af de ypperste vaerter, hvor man altid foeler sig velkommen som dansker paa Copenhagen, til rigtig smoerrebroed eller dagens ret, en hyggelig sludder tilsat det friske ekstra-blad som en yderligere god service. Desuden arrangerer Copenhagen fisketure m.m. og har ogsaa god festmad ud af huset.... At stedet naermest er belejret af en flok hooligans og snoldelev-wannabees, skal Flemming vel ikke lide under, man vaelger jo ikke selv sine kunder.... Glaedelig jul og godt nytaar, bestemt ogsaa til Flemming, samt partnere og personale __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 25/12-2010 06:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
FCKdk skrev: Det er dog utroligt, hver gang en ny traad oprettes, skal en del mennesker altid fordreje sandheden fuldstaendigt.... Hvad har Flemmings og 2 x Soerens druk med sagen at goere???? De efterfoelgende indlaeg bringer en masse sludder om Pattaya, som vaerende jordens roevhul, I kan sgu da bare holde jer vaek, I er bare pissemisundelige fordi I bor ude paa landet og ikke har raad til at tage ind til det rigtige Thailand/Pattaya med jeres latterlige pension, I skulle vaere blevet hjemme i Danmark naar klaveret spiller saa daarligt.... Flemming staar for mig som en af de ypperste vaerter, hvor man altid foeler sig velkommen som dansker paa Copenhagen, til rigtig smoerrebroed eller dagens ret, en hyggelig sludder tilsat det friske ekstra-blad som en yderligere god service. Desuden arrangerer Copenhagen fisketure m.m. og har ogsaa god festmad ud af huset.... At stedet naermest er belejret af en flok hooligans og snoldelev-wannabees, skal Flemming vel ikke lide under, man vaelger jo ikke selv sine kunder.... Glaedelig jul og godt nytaar, bestemt ogsaa til Flemming, samt partnere og personale Det rigtige thailand har nu aldrig ligget i Pattaya. Men er man omgivet af øltåger kan man vel også være ligeglad. Sikken dog en gang "julelort " at lukke ud. God jul.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.