Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya soi2 beach r
pvp
ShockEr der mon nogen der kender et hotel der ligger på hjørnet at soi2 og beach road det hedder eller hed "Beach view Hotel" jeg boede der for ca 3 år siden og ville gerne benytte det igen i marts måned, men kan intet finde på nettet om det, dog er der en gammel hjemmeside uden nogen mulighed for bestilling, Jeg mener det er eller har været under ombygning, så det kan vel så have fået nyt navn?

Per

alti
Der blev for to måneder siden stadig arbejdet med ombygningen.

larsen99
Hvis du vil bo i soi 2,så er der også Sabai Lodge som er godt og billigt,og så ligger det tæt på "kontoret" Grin

Buggymann
pattaya er noget lort.....Sad
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Pattaya er det bedste i thailand
Der er det hele.
Bamsen

ove
parkpean må ikke komme der for konen, han må holde sig på landet, det er det han mener med at pattaya er noget lort

hilsen Ove

Buggymann
haha jeg må komme hvor det passer mig men jeg vil have en dejlig strand med klart vand ikke kloark vand som i pattaya....
jeg tænker jo ikke smuds tanker ....hihi

og bamse har bare fundet et godt sted med kolde cola så er han glad griner....(var bare sjov) hohoGrin
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
skytte
Jeg kommer ikke til Thailand for at tage til stranden der er så mange små barer gemt væk rundt i Pattaya og mine 2 Thaivenner finder dem for mig
Men Naklua13 der kom jeg tilbage i 83 og der er BEDST
HenrikGrin

thaikurt1
Pattaya er et sted hvor man kun holder ferie et par dage saa vil man hjem paa landet igen.
Redigeret af thaikurt1 d. 20/01-2006 04:52
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
ben
Soi 2 og beach road? Jeg mener jeg har boet der engang eller ogsaa var det soi'en efter. Ikke sikker paa navnet - men husker de havde havudsigt og en rimelig pris. Mener det hed noget med "Tropical" eller "tropicana" og har ogsaa en ok restaurant med god udsigt ud paa den travle vej/strand.

Mht. Pattaya kan jeg faktisk godt lide stedet - ja man skal koere lidt for en god strand, og det er ikke lige "upper-class turister" man ser mest - men sjovt er det.

Selve byen er et nirvana for folk som mig der godt kan lide at sidde med en kold (billig) oel og see paa mennesker - der er ALLE afskygninger! Grin Jeg syntes ogsaa det er sjovt at moede mennesker med et helt andet livssyn/tankegang/baggrund end folk jeg moeder paa mine stamsteder i Bangkok.

Hmm... jeg faar helt lyst til at smutte derned - hvem af medlemmerne bor der? (hvis nogen).
Skaal!

Robert Kronberg
Hej,

Jo, vi tager også "tit" til Pattaya, eller rettere Jomtien Beach. Min forlovede foretækker Jomtien Grand Palace pga. den dejlige pool.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
pdrhan
ben skrev:
Soi 2 og beach road? Jeg mener jeg har boet der engang eller ogsaa var det soi'en efter. Ikke sikker paa navnet - men husker de havde havudsigt og en rimelig pris. Mener det hed noget med "Tropical" eller "tropicana" og har ogsaa en ok restaurant med god udsigt ud paa den travle vej/strand.

Mht. Pattaya kan jeg faktisk godt lide stedet - ja man skal koere lidt for en god strand, og det er ikke lige "upper-class turister" man ser mest - men sjovt er det.

Selve byen er et nirvana for folk som mig der godt kan lide at sidde med en kold (billig) oel og see paa mennesker - der er ALLE afskygninger! Grin Jeg syntes ogsaa det er sjovt at moede mennesker med et helt andet livssyn/tankegang/baggrund end folk jeg moeder paa mine stamsteder i Bangkok.

Hmm... jeg faar helt lyst til at smutte derned - hvem af medlemmerne bor der? (hvis nogen).
Skaal!

Tropicana hedder det - har boet der for 19 år siden første gang......Grin
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: