Se indlæg|
Analudposninger
|
|
| swed |
Lagt på d. 30/12-2010 13:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
jeg lider i den grad af hæmorider , og jeg har prøvet alt både med cream og oralt at få dem væk, er der nogen der har kendskb til thailandske behandlings steder i thailand
Swed
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 30/12-2010 14:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Her er et par forslag: http://www.medica...broad.html http://www.medica...emorrhoids Oralt? ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 30/12-2010 14:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg håber det er piller
Redigeret af b_j3ns3n d. 30/12-2010 14:21 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| basse50 |
Lagt på d. 30/12-2010 14:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Jeg har selv " lidt " meget af det/dem. Nu kommer det også ud på om det er ind eller udvendig de har placeret sig. Ved indvendig hæmoride efter lang tids irretation, og ubehag, er nok en operation at anbefale. I extereme tilfælde skæres bort, ellers påfører man elastikker på dem, hvorved de selv falder af. De udvendige kan i nogle tilfæde klares med salve, eller måske " punkteres ", husk på en hæmoride er en udposning på en åre. Men opsøg læge, ja. Godt nytår . Ps fik selv operation indv og har ikke " lidt " af det i 8 år. 7-9-13.
Redigeret af basse50 d. 30/12-2010 14:43 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/12-2010 15:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
swed skrev: jeg lider i den grad af hæmorider , og jeg har prøvet alt både med cream og oralt at få dem væk, er der nogen der har kendskb til thailandske behandlings steder i thailand Kan du ikke forklare nærmere, men hvad man kan jo købe sig til alt i Thailand......påstås det. ![]() Sorry kunne ikke lade være. "jeg håber det er piller" Eller nærmere stikpiller? Redigeret af natty d. 30/12-2010 15:08 |
|
|
|
| pee chang |
Lagt på d. 30/12-2010 16:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
de kan vel bides væk ![]() |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 30/12-2010 17:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
swed skrev: jeg lider i den grad af hæmorider , og jeg har prøvet alt både med cream og oralt at få dem væk, er der nogen der har kendskb til thailandske behandlings steder i thailand Jeg er sikker på at de fleste større hospitaler i Bang, Pattaya, Phuket og Chiang Mai kan klare det. Om det så er noget du kan få forsikringen til at betale for det - eller du selv skal punge ud - er et andet spørgsmål. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/12-2010 17:13
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg vil nok foreslå et privathospital, men da det er et simpelt indgreb, så vil jeg ikke forestå fx Bangkok Hospital, Bumrungrad eller lignende. Prøv fx Camillian Hospital på Tong Lo, som er drevet af en katolsk nonneorden (og så ikke noget fis om dette). Det er anbefalet af mange thaiere, og derfor er jeg knyttet dertil i min lovpligtige Social Security-ordning. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Jes8 |
Lagt på d. 30/12-2010 18:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Swed: Jeg kan anbefale jævnlige lavementer med lunkent vand, og hvis du iblander 1 dl. kaffegrums så får du renset tarmen i samme hug! Det hjælper også hvis man har almindeligt ondt i røven, hvilket mange DTW brugere lider af, så prøv det venner... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/12-2010 18:51
|
Man kan også prøve at ændre den mad man spiser, det hjælper jo ikke på dem som er opstået, men kan afhjælpe at der opstår nye. Kort sagt spis mad som ikke giver forstoppelse, dvs. frugt. grønt og fiberrigt kost. Det mnder jo meget om thaimad. Altså væk med for meget kød og mere grønt. Spis ikke dansk mad med store stykker kød, dvs. bøffer, flæskesteg og så videre. Når vi nu er ved de bagvedliggende regioner, er der så andre som har opdaget at ens afføring ændrer sig efter ca. en uge i Thailand, hvis man kun spiser thaimand, fra hmmm bred, tung og mørk, til lys, lettere, smallere og tynd. Før nogen tror jeg tager pis på forummet, så lad mig sige at jeg mener mit spørgsmål seriøst, altså en evt. sammenhæng mellem hvad man indtager og hvad der kommer ud. Redigeret af natty d. 30/12-2010 18:52 |
|
|
|
| Jes8 |
Lagt på d. 30/12-2010 19:21
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
GIGO "Garbage in garbage out" Såre simpelt, ikke? Jo, jeg har bemærket en tydelig ændring fra hård, klumpet dansk normal-afføring i Danmark, til en lind strøm - og nogle gange nogle ordentlige drøn - af blød, og uendelig behagelig afføring i Thailand! Men nu fyrer jeg også godt op under "tarmkedlen" ved at æde super-pet mad, hvilket giver den mageløse bløde, vandrige og hurtige afføring. Tror også det hjælper mod dannelse af hæmo´er, da man ikke skal presse så store og hårde klumper ud af den typisk danske sammensnerpede røv. ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 30/12-2010 19:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Godt at fokus er tilbage her på siden ![]() Den anden dag kom jeg for sent til et møde, og forklarede det med at jeg skulle tisse. Nå, men det kunne vel ikke tage så langt tid? Jo, fordi så skulle jeg pludselig også skide, hvilket kom bag på mig. Det var godt nok noget der sved og sprøjtede, og det var også ret højlydt. Har dog indtil videre undgået analudposninger. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/12-2010 20:24
|
"fra hmmm bred, tung og mørk, til lys, lettere, smallere og tynd" Før nogen misforstår mig mener jeg ikke tynd som i tynd mave, men tynd og slank i form, modsat tung og tyk. Generelt synes jeg at peristaltikken fungere bedre efter et par dage i Thailand. Må trods alt være thai maden som gør forskellen. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 30/12-2010 21:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
nix, det er gin tonic og kold øl , samt fravalg af enhver form for fast føde. så er al snak om form, farve og fasthed en saga blot og de små hæmoer er glade
Swed
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.