Se indlæg|
Pattaya
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 30/12-2010 14:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Var jeg første gang i 2009. Vi var på vej nord på fra Rayong, da vi besluttede at tage en lille uge her, nu vi var så tæt på. Det har vi ikke fortrudt, der er dejligt der og masser at se på,[i] nu har vi været der nogle gange og vi glæder os til 2011, hvor vi skal være der i 3 uger. Her lidt fra 1.gang Godt Nytår [i]allesammen
13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 30/12-2010 14:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Tak for kikket dejlige billeder du har fået taget Og godt nytår til dig, med håb om en god tur næste gang Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 30/12-2010 16:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja Godt Nytår Leif fine billeder de er jo nye ? Og husk næste gang du kommer på Buda Hill at lige før trappen op er der et flot have anlæg nede til venstre. Mener Kinesisk ? og du har ret der er meget at se og opleve i Byen ? når man går på opdagelse i Dagslys ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 30/12-2010 17:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Tak for fine billeder. De vides at der er også er mange smukke steder i Pattaya og ikke kun dårlig steder. og at mange børnefamilier har fundet ud at her er der mange mulighed for børn og deres forældre for at få en hyggelig ferie. Så er det ved at være slut for den gamle år og goddag til et ny år. Der er også noget som i løbet ikke er døde nogen vil man husk andre vil man glemmer. Godt nytår til alle Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja Godt Nytår Leif fine billeder de er jo nye ? Og husk næste gang du kommer på Buda Hill at lige før trappen op er der et flot have anlæg nede til venstre. Mener Kinesisk ? og du har ret der er meget at se og opleve i Byen ? når man går på opdagelse i Dagslys