Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter.
Hej!
jeg faldt over denne side og ufatteligt billige billetter,fra Koebenhavn-bangkok-2845 kr.-godt nok, et doegns rejsetid,men alligevel mange penge, at spare,hvis man har tiden til det.

http://www.facebo...es&h=ac9b2
brianmarinus.
PS!
Ok-linket virkede ikke helt-men bare tryk paa deres web adresse der paa siden,saa kommer I frem til soegesidenog kan selv soege de datoer,der er relevante for Jer.
Redigeret af d. 10/01-2011 00:23

milex
Har du prøvet at klikke på 'confirm' - så ser du nogle helt andre priser.

milex skrev:

Det havde jeg saa ikke-men du har ret-sorry.!

laodenmark
brianmarinus skrev:
milex skrev:

Tråden er vist fejlbenævnt : 'rejser i Nordthailand'

men derudover ser det ud til at der er kommet billigere billetter frem for marts-april (før songkran)
4500 Finnair ab cph via HEL (gode tider)
5200 Chinaair ab bll. via AMS (gode tider, og hurtigere for nogle end via cph) hvis Finnair 5600 ab Bll

Mine erfaringer siger SAS ikke når helt derned før Songkran. Nogle gange kommer Thai med nogle som kan matche dette. Rigtigt billigt plejer det først at blive efter Songkran i maj /juni.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Tråden er flyttet til det korrekte forum

Admin

mcpdk
laodenmark skrev:
brianmarinus skrev:
milex skrev:

Tråden er vist fejlbenævnt : 'rejser i Nordthailand'

men derudover ser det ud til at der er kommet billigere billetter frem for marts-april (før songkran)
4500 Finnair ab cph via HEL (gode tider)
5200 Chinaair ab bll. via AMS (gode tider, og hurtigere for nogle end via cph) hvis Finnair 5600 ab Bll

Mine erfaringer siger SAS ikke når helt derned før Songkran. Nogle gange kommer Thai med nogle som kan matche dette. Rigtigt billigt plejer det først at blive efter Songkran i maj /juni.

Hejsa... hvor er det at du finder disse billige billeter.. jeg skal bruge et par billeter fra sidst i febr->først i maj... nogen der er expert i at finde sådan et par billigt...??
Smile

laodenmark
Hej Priserne jeg nævnte var med afg marts.

Men ok. et hurtigt søg på momondo f.eks ud sidst feb / hjem start maj kan pt. fåes til 5200 og Bll 5700. Men vil tro det er svært at komme længere ned
med afg feb. (måske enkelte billeter via Kiev kunne være billigere, men men en masse dårlig kritik kan jeg se)

SteenJ
Ezal skrev:
Tråden er flyttet til det korrekte forum

Admin

Ku du ikke skrive hvad det korrekte forum er........da der er mange der ligner hinanden.
Men jeg er enig i , at alt for mange nye forum/indlæg ligner hinanden.
SteenJ

Kaosangangsteren
Har købt billetter med Thaiairways til 4819 kr afgang skærtorsdag d 21/4 fundet på fdm-travel
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

mcpdk
laodenmark skrev:
Hej Priserne jeg nævnte var med afg marts.

Men ok. et hurtigt søg på momondo f.eks ud sidst feb / hjem start maj kan pt. fåes til 5200 og Bll 5700. Men vil tro det er svært at komme længere ned
med afg feb. (måske enkelte billeter via Kiev kunne være billigere, men men en masse dårlig kritik kan jeg se)

Ja, det er også de priser jeg er kommet fram til....
Er der noget med Thai Air snart kører forårsudsalg...?
Smile

roald
En god søgemaskine til billig billetter er : [url]www.travelmarket.dk[/url]

Lung Yao
mcpdk skrev:
...........................................................................
............................................................................
Ja, det er også de priser jeg er kommet fram til....
Er der noget med Thai Air snart kører forårsudsalg...?

Ja, i slutningen af Januar måned.
Men jeg er sikkert på at de ikke kommer længere ned end den pris som Kaosangangsteren har givet. Efterspørgselen er stadigt stort til Thailand.

.
Redigeret af Lung Yao d. 10/01-2011 18:36
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
Har også set dem med Thai for ca. det samme som Kao til 4.699 kr. i maj på www.travellink.dk, og tror heller ikke de kommer meget længere ned under "udsalget", specielt ikke med udrejse i februar. Men selvfølgelig hvem ved.

laodenmark
natty skrev:
Har også set dem med Thai for ca. det samme som Kao til 4.699 kr. i maj på www.travellink.dk, og tror heller ikke de kommer meget længere ned under "udsalget", specielt ikke med udrejse i februar. Men selvfølgelig hvem ved.

ja, det kan være svært at spå om det uvisse. Men ikke fair/retvisende at blande priser i før songkran og især ikke feb. sammen med priser i maj mdr. (efter påske og songkran) Men hvis jeg skal give mit bud, ud fra min egen rejsehistorik derned. så vil jeg formode at vi kommer endnu længere ned i maj i hvert tilfælde for de flere selskaber vedkommende. Men måske den 'globale økonomiske nedsmeltning' ikke er så udtalt dette år som de 2 forrige år. med dertil øgede rejselyst. og højere priser

Jeg giver altid et godt personligt tibud. Vi laver ca 20 billetter om dagen. Kun til Bangkok.
Www.thaifly.dk
24234273 per

kro90
Hej Thaifly
Ifølge din hjemme side er det World Sun Travel ApS der er registreret, men jeg kan ikke finde jer på rejsegaranti fondens hjemmeside. Under hvilket nummer er du registreret ??. Hvem udsteder billetten ?? Thaifly eller World Sun Travel
Kim

OleOrm
Jeg nægter at tro på der er 20 mennesker der hver dag er så dumme at give alt for meget for deres billet . Jeg søgte på din side en billet 26.1 til 15.2 CPH - BKK. Den købte jeg i aftes hos killroy til 6328, den forlanger du over 10.000 for samme billet !!!!

Rawirot
OleOrm skrev:
Jeg nægter at tro på der er 20 mennesker der hver dag er så dumme at give alt for meget for deres billet . Jeg søgte på din side en billet 26.1 til 15.2 CPH - BKK. Den købte jeg i aftes hos killroy til 6328, den forlanger du over 10.000 for samme billet !!!!

Enig. Vær varsom med at "hoppe på alt " Tuttelu Tralla
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
laodenmark
OleOrm skrev:

At sætte lighedstegn mellem at sælge 20 biletter pr. dag. og så at de vil give 10 000 for disse. er jo for skørt.
Sidste gang jeg rejste til bkk. var jeg så dum at betale overpris hos 'Kilroy' spøg til side. det var de billigste jeg havde mulighed for at bestille hos pga. begrænset web adgang. Men der var andre billigere arrangører (kun småpenge)
Som jeg ser linket/siden er den meget reel. Nemlig der kan søges og følges med i priserne. med forskellige udgangspunkter. stopover's duration, forskellige lufthavne osv.
ofte ligger de billige billetter kun kort på amadeus eller hvor flyselskaberne ligger dem ud kun der i kort tid. derfor kan priserne varierer de forskellige agenter imellem, afhængig af tidspunktet der søges på. De får billetterne samme sted fra. så forskellen ligger i den lille avance de har. den skal de så overleve på.Samt deres håb om folk har brug for tillægsydelser, afbestillingsforsikring, rejseforsikring,sms service, registrering af bonusnr. mv.
at bestille billetter på nettet er lidt af et lotteri. Selv har jeg erfaret at der ofte 'kommer billige billetter op i weekenden og især om natten/aftenen. Kan nævne nogle af de sidste priser jeg har give i lavsæson de sidste par år
28xx kr 0g 36xx kr. kr Emirates Ham. 30xx kr 38xx kr cph finnair. 41xx kr Thai Cph. 45xx SAS cph. 45xx kr china air. bll. men er desværre over 5000 kr her i både dec. og marts Wink
Men sluttelig bliver der stadig kun skrevet formidler ca 20 billetter om dagen til bkk. dette må vel passe.

OleOrm
laodenmark skrev:
[quote] Men sluttelig bliver der stadig kun skrevet formidler ca 20 billetter om dagen til bkk. dette må vel passe.

Enhver er salig i sin tro.LOL LOL

Spring til debat: