Se indlæg|
Flyttet fra Danmark til Thailand eller omvendt?
|
|
| citylife |
Lagt på d. 11/01-2011 15:13
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej alle her, Jeg søger både personer med thailandsk baggrund, som nu er flyttet til Danmark som følge af et ægteskab og omvendt - altså personer, som er flyttet fra Danmark til Thailand grundet et dansk/thai ægteskab. Jeg er journalist på det engelsksprogede Citylife Magazine i Chiang Mai, og lige nu arbejder jeg på en kortere historie, som skal handle om kulturforskelle. Jeg vil gerne spørge dig om, hvad der ifølge dig er den største forskel på Danmark og Thailand, hvordan dit første møde med Thailand/Danmark var, hvad du sommetider kan savne ved Danmark/Thailand og så videre. Altså dit personlige syn på sagen. Interviewet kan foregå på engelsk eller dansk. Alternativt kan det foregå på thailandsk over email - vi har flere oversættere på redaktionen, men telefoninterview giver i reglen et bedre og mere personligt reslutat. Citylife Magazine udkommer på engelsk en gang om måneden i Chiang Mai, og henvender sig til både farang og thaier. Måske kunne det være interessant for dig at dele ud af dine erfaringer til læsere i Thailand? Deadline er lige om hjørnet, så jeg håber, nogen derude har lyst til at deltage snarest - eller kender nogen, som har. Venlig hilsen, Robin Petré Citylife Magazine |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/01-2011 21:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Du har en "oplagt emne" lige udenfor døren, vel og mærke hvis han ønsker at deltage: http://www.aidsbo...orside.php . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Himmelhunden |
Lagt på d. 12/01-2011 13:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Jamen - jeg melder mig da gerne. Du har min mail adresse på profilen. Der kan jeg så sende mit tlf. i Thailand. Problemet er bare jeg er bortrejst 14-21 men du vil stadig kunne nå mig pr. tlf. Jeg er altså "hjemme" i morgen - og kan også checke mail d. 14. om eftermiddagen (Thai tid) Med venlig hilsen Himmelhunden |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 12/01-2011 22:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Tror det må være en forglemelse at der ikke er indsat link så det gør jeg http://www.chiang...boutus.php Redigeret af HOJ d. 12/01-2011 22:02 Web: HOJ
|
|
|
|
| citylife |
Lagt på d. 14/01-2011 06:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Tak for besvarelserne! Jeg har nu fundet de kilder, jeg havde brug for! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.