Se indlæg|
Smiler Thais besætning igen?
|
|
| jc |
Lagt på d. 16/01-2011 11:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Thai kommer ud med et godt resultat for 2010. Alle ansatte får 3 måneders bonus, så mon ikke vi kan forvente at se kabine personalet smile til os igen? Der har godt nok også været langt mellem smilene de sidste par år.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 16/01-2011 11:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
De gange jeg har fløjet med Thai, har de skam altid været meget glade og smilende, ligesom de plejer! |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 16/01-2011 12:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
det har jeg ikke bemærket, altid smilende og søde m/k , men godt nyt at det går godt :-)
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/01-2011 12:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeppe C skrev: De gange jeg har fløjet med Thai, har de skam altid været meget glade og smilende, ligesom de plejer! Det samme her altid har de været smilende og behjælpelige, det kun på sas jeg har oplevet de var sure og ubehjælpelige Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/01-2011 15:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
jc skrev: Thai kommer ud med et godt resultat for 2010. Alle ansatte får 3 måneders bonus, så mon ikke vi kan forvente at se kabine personalet smile til os igen? Der har godt nok også været langt mellem smilene de sidste par år. Har du et link, jc? Kunne godt tænke mig at vide mere herom. mvh rinpoche |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/01-2011 17:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
http://www.bangko...thai-staff Three-month bonus okayed for THAI staff * Published: 15/01/2011 at 12:00 AM * Newspaper section: Business Thai Airways International plans to pay its employees a bonus of three months' salary, costing 4.25 billion baht, president Piyasvasti Amranand said yesterday. The national carrier expects to report record earnings for 2010, after earning a net profit of 12.4 billion baht (7.25 baht a share) in the first nine months. It lost 1.57 billion baht in the first nine months of 2009. The THAI board yesterday also approved a plan first announced last year to order 37 new aircraft to replace ageing planes and expand routes. The approval is part of a long-term plan to increase its fleet to 105 aircraft by the end of 2017. The airline said it expected revenue to increase by an average of 7-10% annually between 2011 and 2017, it said. As well, directors approved a plan to buy an additional 10% stake in the budget carrier Nok Air for 150 million baht if state-owned Krung Thai Bank agrees to the price. The share price was not disclosed, but the decision represents a reversal by the board, which said in December it would not pursue a deal with KTB because the bank wanted too high a price. KTB in October offered to sell its shares to THAI for 44 baht apiece. THAI said at the time that it was prepared to pay 65 million baht for KTB's holdings, while the bank valued the stake at 220 million. The purchase would lift THAI's stake in Nok Air to 49%. The board also approved a plan to secure short-term loans of 8 billion baht from the Government Savings Bank and CIMB Thai Bank Plc, it said. THAI shares closed yesterday on the Stock Exchange of Thailand at 45.75 baht, down 75 satang, in trade worth 419.55 million baht. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 16/01-2011 17:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
jc skrev: Thai kommer ud med et godt resultat for 2010. Alle ansatte får 3 måneders bonus, ........ Så må man da håbe at de bruger nogle af pengene til at köbe nye maskiner, og vedligeholde de gamle! Det kan måske hjälpe, så man rykker lidt ned af ulykkes listen, i stedet for at väre imellem de 10 mest ulykkesdrabbede flyselskaber i verden! Det ser ikke specielt fortroende-indgivende ud, at väre på en liste som kaldes dödens flyselskaber! Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 16/01-2011 17:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
sony skrev: Jeppe C skrev: De gange jeg har fløjet med Thai, har de skam altid været meget glade og smilende, ligesom de plejer! Det samme her altid har de været smilende og behjælpelige, det kun på sas jeg har oplevet de var sure og ubehjælpelige Ja de har altid været smilende og hjælpsomme. Tar turen flere gange om året.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 17/01-2011 08:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
ingolf skrev: jc skrev: Thai kommer ud med et godt resultat for 2010. Alle ansatte får 3 måneders bonus, ........ Så må man da håbe at de bruger nogle af pengene til at köbe nye maskiner, og vedligeholde de gamle! Det kan måske hjälpe, så man rykker lidt ned af ulykkes listen, i stedet for at väre imellem de 10 mest ulykkesdrabbede flyselskaber i verden! Det ser ikke specielt fortroende-indgivende ud, at väre på en liste som kaldes dödens flyselskaber! Thais ulykker er tilbage i 90'erne, så det kan vist ikke give anledning til større bekymringer i 2011. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 17/01-2011 08:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg er glad på personalet vegne. Men så kan jeg bedre forstå at jeg skal give 12.000 bath for 2 indenrigs billetter Bangkok/ Phuket samme tur Bangkok Airways 7300 bath NOK Air 6080 bath. tror det bliver NOK Air. Ps. Air Asia var også meget dyre kan ikke huske prisen ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 17/01-2011 16:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Har du tjekket airasia de sidste dage de har lige sat en masse indenrigsbilletter til salg for 750 baht pr vej+ bagage. Men ellers er airasia ikke specielt billige mere når man skal betale for bagage oveni. Mvh Jens |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 17/01-2011 18:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja jc. der kan jo også være at der en grund til at de ikke lige smiler til dig. ![]() har altid mødt en venlighed hos thai, |
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 17/01-2011 18:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
noidam skrev: ja jc. der kan jo også være at der en grund til at de ikke lige smiler til dig. ![]() har altid mødt en venlighed hos thai, ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.