Se indlæg|
skrevet lidt forkert navn på flybillet fra Bangkok til phuket med thai air
|
|
| simonkmadsen |
Lagt på d. 16/01-2011 20:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Kan nogen svare mig på om det går at have skrevet phil og ikke pihl ,som det rigtige navn på en flybillet fra Bangkok til phuket med thai air , vi skal afsted d. 12/2 11. skal jeg købe en ny eller kan det laves om hvis det er nødvenligt tak for et hurtigt svat: x0392 |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 16/01-2011 20:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
simonkmadsen skrev: Kan nogen svare mig på om det går at have skrevet phil og ikke pihl ,som det rigtige navn på en flybillet fra Bangkok til phuket med thai air , vi skal afsted d. 12/2 11. skal jeg købe en ny eller kan det laves om hvis det er nødvenligt tak for et hurtigt svat: x0392 Ja, navnet skal passe. Men forskellige billettyper forskellige betingelser, så check betingelserne ved flyselskabet (we nogle billetter kan ikke navneændres /eller koster omtrent det samme som at købe ny. hvis det koster kassen at ændre (i forhold til billetprisen) ville jeg ikke være i tvivl om hvad jeg ville gøre. Lade som ingenting og håbe at ombygningen af 2 bogstaver går ubemærket igennem. Hvis ikke det går er der jo pludseligt 1 tomt sæde i flyet som kan købes
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/01-2011 21:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja jeg havde også taget chancen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 16/01-2011 21:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
også her!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.