Se indlæg
 Udskriv debat
Fordommene
DKPete
Min kone havde intet da jeg mødte hende... men i Thailand har hun kun været i esaan & på ambassade tur i BKK.... og nej jeg mødte hende ikke på bar i LOS men her i danmark hvor hun var på besøg hos familien...... så ja - der findes kvinder uden for bar miljøet - men det kræver jo nok at man bevæger sig uden for turisthullerne.....

Rawirot
noisnabo skrev:
Rawirot skrev:
Alle de dårlige tilfælde I kan remse op siger da mere om os danske mænd end om thaikvinderne.
Og så siger jeg ikke at alle de tilfælde I taler om ikke er rigtige. Jeg kender bare ikke så mange af dem . Det selv om jeg er kommet i landet i 30 år og været gift med en i 20. Men jeg søger og kommer heller ikke i PTY og Soi Cowboy.Smile

Hvor mødte du din nuværende thai kone? Og hvordan?

Og fald nu ned. Hvor stor en procent, af de danske mænd som nu er gift eller bor fast sammen med en thai kvinde, tror du betalte for den første tur på lagenet? 50% 75% eller 98%, eller hvad, kom nu med i en ærlig diskussion, i stedet for at bulre så meget som du gør.

I øvrigt har jeg tidligere i en lignende tråd berettet hvor jeg mødte min kone. Det var i 1991 i Hongkong hvor jeg havde amerikanske venner som jeg besøgte. Min kone var maid der hos dem. Det var der flere penge i end at være nyuddannet lærer i thailand. Og nej har ikke betalt for at komme i seng med hende. Kom jeg iøvrigt ikke den første tur til Hongkong. Nogen er bare ikke så hurtige til at lade tyren komme til. Kiss kiss
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Rawirot
DKPete skrev:
Min kone havde intet da jeg mødte hende... men i Thailand har hun kun været i esaan & på ambassade tur i BKK.... og nej jeg mødte hende ikke på bar i LOS men her i danmark hvor hun var på besøg hos familien...... så ja - der findes kvinder uden for bar miljøet - men det kræver jo nok at man bevæger sig uden for turisthullerne.....

Ja man møder jo nu engang folk der hvor man færdes. Grin
Rawirot

DKPete
he he - det er en sandhed som mange åbenbart ikke liiige har tænkt over inden de farer i blækhuset Shock Jeg elsker min kone for den hun er !

noisnabo
Rawirot skrev:
brianmarinus skrev:
Hej!
Hvor er du dog grov-at insinuerer,at stort set alle, har betalt for,at vaere sammen med deres kone/dame foerste gang-hvad i alverden bilder du dig egentlig ind.?
Jeg for mit vedkommende,boede hos en bekendt og hans kone-som saa,uden mit vidende bad hende komme og se paa giraffen-gennem 14 dage.
De-hende og broderen kom-og vi har vaeret sammen lige siden.
Desuden,solgte hun sit hus og lagde udbetalingen til det nye,vi bor i idag-saa bestemt ikke nogen gold-digger her-og bilen havde hun selv,da vi moedtes.
Hun havde sin egen frisoer salon gennem 20 aar,hvor hun tjente sine penge-saa hun har heller ikke tjent dem i hverken Bangkok eller Pattaya,som du vel ville sige.
brianmarinus.

Brianmarinus.
Du kan ligeså godt holde op med at argumentere med den slags mennesker. Jeg gør det også, for jeg bliver så aldeles rasende når man kan sige den slags. Jeg har aldrig betalt for noget som helst for at få noget som helst af min kone. Hun havde også en del jord inden vi mødtes og har investeret sin del i hvad vi har idag.
Jeg fatter ikke at man ikke uddeler et bær til dem som her altid udtaler sig på den måde. Jeg har sagt det før og gentager det gerne. Det grænser jo op til injurier mod den kvindelige del af thailands befolkning. Shock

Brianmarinus, tak fordi du fortalte hvor du mødte din kone.

Rawirot, hold dig til det jeg skriver. Jeg spurgte hvor du mødte din kone. Fortæl det, eller skriv at du ikke vil svare, mange tak Angry

Og hvad så med at se lidt på virkeligheden?

I Pattaya er der omkring 30.000 prostituerede, plus freelancerne, som ikke direkte sælger sig selv, men som gang på gang finder en "kærste", som du hygger for. Mod en eller anden form for betaling i den sidste ende. Pattaya er ikke den eneste by, hvor der er piger til salg, det ved vi alle.

Smut op til en landsby i Isarn, og se hvad der sker der. Hvis i ikke kan se det, eller ikke vil vedstå, at det findes, ja men så kan jeg bare ikke tage jer alvorligt.

Jeg prøver igen, hvor mage procent af de thai kvinder, som er sammen med danske mænd, har arbejdet i en bar eller lignende, da de mædte deres danske mand?

50%

75%

98%

er det virkelig så svært at svare på, I er velkomne til at sætte en procent ind, som i selv mener passer.

Rawitor, hvor mødte du din kone? I hvilken situation, i Hamborg, I Sydafrika, i Kiruna, på Amager, eller på en beerbar i Hua Hin. Eller et helt fjerde sted.

Var du udsendt, mædte du hende på den møbelfabrik hvor hun var bogholder, og du udsendt expat, eller?

Kom nu med det, Rawirot, eller sig i det mindste at du ikke vil svare på det. Og jeg forsøger altså ikke at fornærme en hel thailandsk kvindebefolkning, ikke en gang de to til tre procent, som lever af betalt sex.

Jeg har intet imod sexarbejdere, bruger dem selv, men ville da aldrig gifte mig med sådan en, og det er jo mit valg.

Vil andre noget andet end mig, så velbekomme, ingen alarm her.

noisnabo skrev:
Rawirot skrev:
brianmarinus skrev:
Hej!
Hvor er du dog grov-at insinuerer,at stort set alle, har betalt for,at vaere sammen med deres kone/dame foerste gang-hvad i alverden bilder du dig egentlig ind.?
Jeg for mit vedkommende,boede hos en bekendt og hans kone-som saa,uden mit vidende bad hende komme og se paa giraffen-gennem 14 dage.
Desuden,solgte hun sit hus og lagde udbetalingen til det nye,vi bor i idag-saa bestemt ikke nogen gold-digger her-og bilen havde hun selv,da vi moedtes.
Hun havde sin egen frisoer salon gennem 20 aar,hvor hun tjente sine penge-saa hun har heller ikke tjent dem i hverken Bangkok eller Pattaya,som du vel ville sige.
brianmarinus.

Brianmarinus.
Du kan ligeså godt holde op med at argumentere med den slags mennesker. Jeg gør det også, for jeg bliver så aldeles rasende når man kan sige den slags. Jeg har aldrig betalt for noget som helst for at få noget som helst af min kone. Hun havde også en del jord inden vi mødtes og har investeret sin del i hvad vi har idag.
Jeg fatter ikke at man ikke uddeler et bær til dem som her altid udtaler sig på den måde. Jeg har sagt det før og gentager det gerne. Det grænser jo op til injurier mod den kvindelige del af thailands befolkning. Shock

Rawirot, hold dig til det jeg skriver. Jeg spurgte hvor du mødte din kone. Fortæl det, eller skriv at du ikke vil svare, mange tak Angry

I Pattaya er der omkring 30.000 prostituerede, plus freelancerne, som ikke direkte sælger sig selv, men som gang på gang finder en "kærste", som du hygger for. Mod en eller anden form for betaling i den sidste ende. Pattaya er ikke den eneste by, hvor der er piger til salg, det ved vi alle.

Smut op til en landsby i Isarn, og se hvad der sker der. Hvis i ikke kan se det, eller ikke vil vedstå, at det findes, ja men så kan jeg bare ikke tage jer alvorligt.

Jeg prøver igen, hvor mage procent af de thai kvinder, som er sammen med danske mænd, har arbejdet i en bar eller lignende, da de mædte deres danske mand?

50%

75%

98%

er det virkelig så svært at svare på, I er velkomne til at sætte en procent ind, som i selv mener passer.

Rawitor, hvor mødte du din kone? I hvilken situation, i Hamborg, I Sydafrika, i Kiruna, på Amager, eller på en beerbar i Hua Hin. Eller et helt fjerde sted.

Var du udsendt, mædte du hende på den møbelfabrik hvor hun var bogholder, og du udsendt expat, eller?

Kom nu med det, Rawirot, eller sig i det mindste at du ikke vil svare på det. Og jeg forsøger altså ikke at fornærme en hel thailandsk kvindebefolkning, ikke en gang de to til tre procent, som lever af betalt sex.

Jeg har intet imod sexarbejdere, bruger dem selv, men ville da aldrig gifte mig med sådan en, og det er jo mit valg.

Nu skal det jo lige siges, at selvom nogle finder os temmelig vigtige(eller dem selv) saa ER danskerne jo ikke,saa stor en del af expat-familien hernede-mange andre nationaliteter har jo langt flere mennesker hernede-i vores omraade,er der flest Englaendere,Australierer og Amerikanere-og 2 danskere-saa udfra det perspektiv alene,vil jeg mene, at det er utopi,at begynde,at saette procenter paa-bare ud fra danske erfaringer.
brianmarinus.

Rawirot
noisnabo skrev:
Rawirot skrev:
brianmarinus skrev:
Hej!
brianmarinus.

Brianmarinus.

50%

75%

98%

Det har jeg svaret på hvor jeg mødte hende. Gå lige et par indlæg tilbage. men du kører bare læs og ignorer for det meste hvad alm mennesker oplever med deres thai kvinder. Det er iorden du bruger de prostitueret ,men du behøver ikke påstå at det har vi alle fra 50 til 98 %. det er jo rablende vanvid.
Redigeret af Rawirot d. 24/01-2011 14:59
Rawirot

thaikurt1
Viste i at man i følger thai lov er det kriminelle at bagtale menneskerne der bo i thailand.

Her er så

Og som af 24. august 2008, for informations-og kommunikationsteknologi
(IKT) Ministeriet fastslog hjemmesider og blogs er ansvarlig,
og bør politiet alt indhold deres websteder og eventuelle posteringer
tilføjet af brugerne.
Webmaster skal handle ansvarligt ved at fjerne ulovligt indhold af tekst,
grafik, billeder og videoer, hvis de kan ses i Thailand,

Politiet er også sporer nogle personer, der bruger Blogger
og andre gratis sites at lyve om eller bagtale mennesker,
der bor i Thailand. Det betyder ikke noget tilfælde,
hvor gerningsmanden er, eller hvor stedet er hostet på computeren serveren,
hvis skadelidte filerne afgifter i Thailand eller indberetninger
de rette myndigheder i Cyber Crimes afdelingen for den thailandske politi,
så er der højst sandsynligt vil være kriminelle arkiveret afgifter, hvis de beviser,

Det er Advokatfirmaet, ejes af amerikanske forretningsmand Drew Noyes og hans familie.

Man kan læse hele artikel her

[url] http://pattaya-ti... [/url]
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt1 skrev:
Viste i at man i følger thai lov er det kriminelle at bagtale menneskerne der bo i thailand.

Her er så

Og som af 24. august 2008, for informations-og kommunikationsteknologi
(IKT) Ministeriet fastslog hjemmesider og blogs er ansvarlig,
og bør politiet alt indhold deres websteder og eventuelle posteringer
tilføjet af brugerne.
Webmaster skal handle ansvarligt ved at fjerne ulovligt indhold af tekst,
grafik, billeder og videoer, hvis de kan ses i Thailand,

Politiet er også sporer nogle personer, der bruger Blogger
og andre gratis sites at lyve om eller bagtale mennesker,
der bor i Thailand. Det betyder ikke noget tilfælde,
hvor gerningsmanden er, eller hvor stedet er hostet på computeren serveren,
hvis skadelidte filerne afgifter i Thailand eller indberetninger
de rette myndigheder i Cyber Crimes afdelingen for den thailandske politi,
så er der højst sandsynligt vil være kriminelle arkiveret afgifter, hvis de beviser,

Det er Advokatfirmaet, ejes af amerikanske forretningsmand Drew Noyes og hans familie.

Man kan læse hele artikel her

[url] http://pattaya-ti... [/url]

Sorry-men dit link,virker ikke!
brianmarinus.

b_j3ns3n
Sjovt som i snakker om fordomme også springer i selv på bølgen lige så snart det ikke rammer jer!
Nu min bror en pænt trænet mand, som har massere af tatto´s, kort hår, jbs t-shirten (strop undertrøje som i pænt kalder den) og drikker mange bajere når han holder ferie (ellers rør han ikke en dråbe) sikkert en type i ville mene var "guds gave til kvinder"..

nu kender i ikke min bror men det gør jeg og jeg ved han aldrig har rørt eller gjort noget ved en pige som hun ikke selv ville.
Men det skal i ikke hænge jer i, for jeres foragt for andre folks fordomme, gælder vel ikke begge veje..?

chaingmai skrev:
Rolllman kunne ønske, at der var nogle thailandske kvinder der ville skrive om de ,,dejlige" danske mænd, der helt uden egen skyld er fraskilt og så tror på den sang om at tage til thailand og finde en kone(slave) hvem har ikke set de flotte ny tatoverede og øl drikkende i deres strop undertrøje, ja og selvfølgelig den tykke guldkæde,maner vel noget ikke? se det er guds gave til kvinden

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

thaikurt1
brianmarinus

Den ligger også i computer hjælp her skulle link virker

Har lige være inde og prøve link
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
b_j3ns3n skrev:
Sjovt som i snakker om fordomme også springer i selv på bølgen lige så snart det ikke rammer jer!
Nu min bror en pænt trænet mand, som har massere af tatto´s, kort hår, jbs t-shirten (strop undertrøje som i pænt kalder den) og drikker mange bajere når han holder ferie (ellers rør han ikke en dråbe) sikkert en type i ville mene var "guds gave til kvinder"..

nu kender i ikke min bror men det gør jeg og jeg ved han aldrig har rørt eller gjort noget ved en pige som hun ikke selv ville.
Men det skal i ikke hænge jer i, for jeres foragt for andre folks fordomme, gælder vel ikke begge veje..?

chaingmai skrev:
Rolllman kunne ønske, at der var nogle thailandske kvinder der ville skrive om de ,,dejlige" danske mænd, der helt uden egen skyld er fraskilt og så tror på den sang om at tage til thailand og finde en kone(slave) hvem har ikke set de flotte ny tatoverede og øl drikkende i deres strop undertrøje, ja og selvfølgelig den tykke guldkæde,maner vel noget ikke? se det er guds gave til kvinden

Hej!
Nu er det Chiangmai,der har skrevet ovenstaaende-saa jeg syntes, at du boer adresserer dette til ham og ikke putte vi andre ind der.
Jeg kan selvfoelgelig ikke svarer for andre-men jeg er da ihvertfald modtagelig for kritik-hvis den er berettiget,vel at maerke.
brianmarinus.

b_j3ns3n
Ja du må undskylde vis jeg ikke forklarer mig godt nok..
Men så vidt jeg kunne se var det ikke kun chiangmai som syntes det var sjovt.. Wink
jeg sætter ikke nogen navne på, da jeg blot prøver at forklare,(vis du læser mellem linjerne) at vi nok alle render rundt med lidt fordomme..

Som man råber i skoven får man svar
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

noisnabo
Det er en meget svær debat, fordi en lille flok hylere reagerer, hver gang nogen kommer til at sige, at der findes thailandske prostituerede, og at nogle af disse gifter sig med mænd som betaler dem for den første duskning,nogle af dem kommer endda fra Danmark.

I jer hylere, i må meget undskylde. Jeg har aldrig sagt at i var gifte med prostituerede, jeg har aldrig sagt, at i har betalt for den første nat med jeres elskede, aldrig.

Jeg har sagt, at det har en meget stor del af de mænd, som er sammen med thailandske kvinder.

Mit eget bud er, at det er 80 % af alle vestmænd, som har betalt for deres første sex med den kvinde som de siden er blevet gift med.

Det er min formodning, men jeg kan være forkert på den.

Men med et stort kendskab til sexmarkedet i Thailand ved jeg, at mange mange mænd fra vesten kommer dumpende i ferier. De er her to til fire uger ad gangen, måske 6 uger når det går vildt til, og i den korte tid når de at finde en kvinde som de vil satse på.

Lokale normale moralske kvinder tager tid, som housemaiden i Hong Kong. Så alene det faktum siger mig, at de ferierende med en senere langvarig forbindelse, ikke ligefrem har fundet sig en jomfru.

Jeg ved ikke hvor mange af jer, som har været ude i en landsby i Isarn. Men der sker jo ting og sager. Unge piger sendes på såkaldte Pizza barer i Italien, og sender formuer hjem så farmand kan købe sig en ny Toyota.

Kvinder kommer hjem fra Phuket med både skøde på hus, og land, og papirer på en ny Pcik up.

Når der brænder et hotel i en by i et fjernt land, er der normalt fem til otte thailandske "massøser" som indebrænder. Når dansk politi og toldvæsen laver razzia, er det ofte thai piger som tjener penge på langs, da jeg selv gik en tur i byen i, ja hvor var det nu, på hvilket kontinent var det nu, var det en thai kvinde som skreg efter mig.

Men alt det, kære hylere, findes ikke, det mener i jo, vi fornærmer de thailandske kvinder, det thailandske folk.

For de fornærmelser beder jeg om forladelse.

I øvrigt:

Da jeg for mange år siden var meget ny, og meget grøn i Thailand, fortalte jeg en erfaren mand, fra Newcastle, at jeg har mødt en dejlig kvinde lige under de 40 år. Hun havde sin egen damefrisør salon. Han fortalte mig, at det var meget normalt, at eks prostituerede droslede ned fra det hårde job på langs, ved at åbne frisør salon. Igen, jeg ved ikke om det passer. Og igen igen jeg ved ikke om hvor mange af de eks prostituerede, som har en nutid som damefrisører, men altså, måske er det rigtigt. Måske er det ikke. Igen.Om forladelse, at jeg tænker skidt om kvinder. Specielt thai kvinder. Men nej, jeg tænker ikke skidt om dem, jeg tænker bare nogle tanker om et land og dets traditioner omkring prostitution.

Kan i have en rigtig god debat.

jimmikoldenborg
Thumbs up for din ligefremhed, og ærlighed.

noisnabo skrev:
Rawirot skrev:
brianmarinus skrev:
Hej!
brianmarinus.

Brianmarinus.

50%

75%

98%

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Frank
Ja her omkring kolonihaven er der gennem det seneste årti efterhånden kommet en del farlang-thai par. Altid er farlangerne mænd. Pigerne har været et par sæsoner i Phuket, Pattaya, eller på Koh Samui, hvor de selvfølgelig ikke har været i nærheden af barer eller den slags steder. De lever af de penge, som familien sender til dem for at de kan leve livet.

Men det er selvfølgelig ikke der, hvor de møder deres farlanger. Mændene har inden ingen som helst relationerne til Thailand - for slet ikke at nævne Isaan. Men alligevel stiger de eventyrlystent på bussen ved Mochit og kører af egen drift ud i landet. Her dukker mændene op bag et tilfældigt hus et godt stykke fra hovedgaden, hvor der spilles om penge i domino. Og hvad kan man sige: sød musik opstår.Smile
Redigeret af Frank d. 24/01-2011 19:33

Rawirot
Frank skrev:
Ja her omkring kolonihaven er der gennem det seneste årti efterhånden kommet en del farlang-thai par. Altid er farlangerne mænd. Pigerne har været et par sæsoner i Phuket, Pattaya, eller på Koh Samui, hvor de selvfølgelig ikke har været i nærheden af barer eller den slags steder. De lever af de penge, som familien sender til dem for at de kan leve livet.

Men det er selvfølgelig ikke der, hvor de møder deres farlanger. Mændene har inden ingen som helst relationerne til Thailand - for slet ikke at nævne Isaan. Men alligevel stiger de eventyrlystent på bussen ved Mochit og kører af egen drift ud i landet. Her dukker mændene op bag et tilfældigt hus et godt stykke fra hovedgaden, hvor der spilles penge i domino. Og hvad kan man sige: sød musik opstår.Smile

Hvornår skal vi høre andre sangfugle? Men selvfølgelig hver fugl synger med sit næb. Men mange er let at kende på deres sang. Det er samme tone. Det er nok" barfugle" som lever i kolonier. Og selvfølgelig parrer man sig med sin egen art. De ser slet ikke at der findes andre arter, da de er så mange i deres egen koloni, at de ikke kan se andet.Kick you

Pip bare løs.
Rawirot

Frank skrev:

Men det er selvfølgelig ikke der, hvor de møder deres farlanger. Mændene har inden ingen som helst relationerne til Thailand - for slet ikke at nævne Isaan. Men alligevel stiger de eventyrlystent på bussen ved Mochit og kører af egen drift ud i landet. Her dukker mændene op bag et tilfældigt hus et godt stykke fra hovedgaden, hvor der spilles penge i domino. Og hvad kan man sige: sød musik opstår.Smile

Hej!
Min erfaring er, at mange,er moedtes paa nettet-og igen mange,er blevet introduseret gennem venner osv.
Alle,der kender lidt til landet ved jo, hvor gifte lystne thaierne er-jeg faar da jaevnligt opfordringer til, at finde en dansk mand,til en eller anden.
Det vil jeg dog ikke,da jeg i saa tilfaelde,skulle kende personen meget godt foerst og vaere siker paa,at han vil behandle hende ordentligt-ellers skal jeg ikke have presenteret nogen.
Men tilbage-vi kender det jo alle-at de kender nogen,der kender nogen-og saa foerer de folk sammen paa den maade.
Det er ihvertfald saadan,der hvor jeg bor.
brianmarinus.

Frank
Rawirot skrev:
Frank skrev:

Hvornår skal vi høre andre sangfugle? Men selvfølgelig hver fugl synger med sit næb. Men mange er let at kende på deres sang. Det er samme tone. Det er nok" barfugle" som lever i kolonier. Og selvfølgelig parrer man sig med sin egen art. De ser slet ikke at der findes andre arter, da de er så mange i deres egen koloni, at de ikke kan se andet.Kick you

Pip bare løs.

Grin Apropos andre sangfugle: Har du talt dine egne indlæg i denne tråd?

noisnabo
jimmikoldenborg skrev:
Thumbs up for din ligefremhed, og ærlighed.

Jo tak. Og hylerne har stadig ikke sagt, hvor mange procent de tror af thai vest parrene, der har fundet hianden i en bar. Det er jo i sig selv spændende.

Spring til debat: