Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Forsikring hvis man er væk i 3+ måneder
|
|
| madsjx |
Lagt på d. 28/01-2011 01:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Hej, Konen, børnene (2 stk) og jeg overvejer om vi skal tage til Thailand i 3-6 måneder. I den forbindelse skal vi have en rejseforsikring, men de koster jo det hvide ud af øjenene hvis man er væk i mere end 60 dage. Hvad gør man ved det? Findes der et firma, der tilbyder sådanne forsikringer billigere end de store (Europæiske, Gouda, etc.) - eller kan man fx. kombinere dansk rejseforsikring med op til 60 dages dækning med en forsikring fra et firma i Thailand el.lign.? Tak for hjælpen. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/01-2011 02:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Når mine 60 dage er opbrugt forlænger jeg hos IHI over nettet Og det har virket fint i flere år. Men billigt ?? jeg har haft brug for den nogle gange så jeg mener JA. Mener jeg giver omkring 650 kr. pr. md. over 70 år. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2011 02:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
madsjx skrev: Hej, Konen, børnene (2 stk) og jeg overvejer om vi skal tage til Thailand i 3-6 måneder. I den forbindelse skal vi have en rejseforsikring, men de koster jo det hvide ud af øjenene hvis man er væk i mere end 60 dage. Hvad gør man ved det? Findes der et firma, der tilbyder sådanne forsikringer billigere end de store (Europæiske, Gouda, etc.) - eller kan man fx. kombinere dansk rejseforsikring med op til 60 dages dækning med en forsikring fra et firma i Thailand el.lign.? Tak for hjælpen. Hej! Proev,at tage kontakt til dem her-de kan ihvertfald fortaelle dig,hvordan du skal forholde dig. brianmarinus. |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 28/01-2011 03:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
madsjx skrev: Hej, Konen, børnene (2 stk) og jeg overvejer om vi skal tage til Thailand i 3-6 måneder. I den forbindelse skal vi have en rejseforsikring, men de koster jo det hvide ud af øjenene hvis man er væk i mere end 60 dage. Hvad gør man ved det? Findes der et firma, der tilbyder sådanne forsikringer billigere end de store (Europæiske, Gouda, etc.) - eller kan man fx. kombinere dansk rejseforsikring med op til 60 dages dækning med en forsikring fra et firma i Thailand el.lign.? Tak for hjælpen. Tja de koster, men i modsætning til rigtig mange andre forsikringer dækker de så også meget mere. Vær opmærksom på at mange thai forsikringsselskaber har en øvre grænse for dækningen - de danske (som jeg kender) er så at sige ubegrænset når det gælder akut medicinsk behandling. De thailandske forsikringer vil måske heller ikke dække hvis du skal evakueres tilbage til Danmark - og en evakuering er meget dyr. De thailandske vil måske heller ikke dække hvis I bliver nødt til at afbryde rejsen. Tænk nøje over om det kan betale sig at spare de penge - og i hvert fald kig nøje police betingelserne igennem. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2011 04:24
|
|
brianmarinus skrev: madsjx skrev: Hej, Konen, børnene (2 stk) og jeg overvejer om vi skal tage til Thailand i 3-6 måneder. I den forbindelse skal vi have en rejseforsikring, men de koster jo det hvide ud af øjenene hvis man er væk i mere end 60 dage. Hvad gør man ved det? Findes der et firma, der tilbyder sådanne forsikringer billigere end de store (Europæiske, Gouda, etc.) - eller kan man fx. kombinere dansk rejseforsikring med op til 60 dages dækning med en forsikring fra et firma i Thailand el.lign.? Tak for hjælpen. Hej! Proev,at tage kontakt til dem her-de kan ihvertfald fortaelle dig,hvordan du skal forholde dig. brianmarinus. Hej! Jeg tillod mig,at sende en forespoergsel til selskabet og de har svaret dette: Hi Brian, Yes, I can offer a short term travel plan that would suit his needs. Could you pass me his date of birth and I will send you a quote. Kind regards, Andrew Hvis du vil,kan du sende mig en privat besked,med dine oplysninger og mail adresse-saa vil jeg videresende det-og sende svaret til dig. brianmarinus |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 06:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag.........![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 06:45
|
|
handy skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2011 08:39
|
|
handy skrev: handy skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 09:30
|
|
brianmarinus skrev: handy skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å..
Redigeret af handy d. 28/01-2011 09:36 |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2011 09:49
|
|
handy skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 10:01
|
|
brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]handy skrev: [quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus.[/quote......godt ord igen,,,,,,,,nu kunne det jo også være at der var Mange penge at spare ved et masterkort da det dækker hele fam..... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2011 10:15
|
|
handy skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]handy skrev: [quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus.[/quote......godt ord igen,,,,,,,,nu kunne det jo også være at der var Mange penge at spare ved et masterkort da det dækker hele fam..... ![]() Hej! Det er muligt-det har jeg ingen ide om-derfor udtalte jeg mig netop ikke om dette. Naa,men hovedsagen er vel, at manden bliver hjulpet til den bedste loesning. Hav en god dag-og tak for diskusionen...ggg brianmarinus. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 28/01-2011 10:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]brianmarinus skrev: [quote]handy skrev: [quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus.[/quote......godt ord igen,,,,,,,,nu kunne det jo også være at der var Mange penge at spare ved et masterkort da det dækker hele fam..... ![]() Hej!s Det er muligt-det har jeg ingen ide om-derfor udtalte jeg mig netop ikke om dette. Naa,men hovedsagen er vel, at manden bliver hjulpet til den bedste loesning. Hav en god dag-og tak for diskusionen...ggg brianmarinus.[/quot Uden at ville blande mig alt for meget. Så er der sikkert ikke noget sparet ved at skulle have noget igennem et kreditkorts firma. De tar sig altid betalt på en eller anden måde?
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 11:01
|
|
Rawirot skrev: Der er billigt ca 800 årligt.....brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]brianmarinus skrev: [quote]handy skrev: [quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus.[/quote......godt ord igen,,,,,,,,nu kunne det jo også være at der var Mange penge at spare ved et masterkort da det dækker hele fam..... ![]() Hej!s Det er muligt-det har jeg ingen ide om-derfor udtalte jeg mig netop ikke om dette. Naa,men hovedsagen er vel, at manden bliver hjulpet til den bedste loesning. Hav en god dag-og tak for diskusionen...ggg brianmarinus.[/quot Uden at ville blande mig alt for meget. Så er der sikkert ikke noget sparet ved at skulle have noget igennem et kreditkorts firma. De tar sig altid betalt på en eller anden måde?![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2011 12:48
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Mit Guld Master med forsikring er "gratis", ingen årsafgift elller renter pr. løbende måned, fordi mit engagement med banken er så stort, dvs, jeg skylder dem en masse penge
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/01-2011 13:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]handy skrev: [quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus.[/quote......godt ord igen,,,,,,,,nu kunne det jo også være at der var Mange penge at spare ved et masterkort da det dækker hele fam..... ![]() Hej! Det er muligt-det har jeg ingen ide om-derfor udtalte jeg mig netop ikke om dette. Naa,men hovedsagen er vel, at manden bliver hjulpet til den bedste loesning. Hav en god dag-og tak for diskusionen...ggg brianmarinus. Nu forstår jeg det hele meget bedre. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2011 13:17
|
|
Frank skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: handy skrev: brianmarinus skrev: hvis du allerede har de 60 via din fam forsikring kan du godt forlænge hos et andet dansk selskab de skal blot havde oplyst at man er udrejst med et andet selskab og ville så tegne den inden jeg rejste ud.....har selv 60 dage hos alka kan ikke forlænges hos dem....hvis du tegner en i Thailand er der vel heller ikke hjemtransport det kan blive en Mega dyrt om ikke ubetaleligt.......Det skal helst være de penge der er givet dårligst ud......skal helt ikke for brug for sin forsikring....7 9 13.....[quote]handy skrev: [quote]handy skrev: få dig et masterkort guld dækker hele fam i 60 og extra dage kan købes for under 30 kr pr dag......... ![]() Hej Handy! Jeg ved ikke,om det er fordi ikke har kendskab til det eller du bare spiller smart-tror du ikke jeg har skrevet hvad manden har brug for-ellers ville det jo vare ret dumt,i det hele taget at henvende sig. Det er dog fandens saa kloge alle I Thailands farere er-eller tror I er. brianmarinus......var ikke klar over at du har enerat til at rådgive andre herinde undskylder mange gange.....kloge Å.. ![]() Hej Karl Smart! Jeg har ikke eneret paa noget som helst-men proev lige, at se mandens traad-han spoerger udtrykkeligt,efter en forsikring-ogsaa helst der daekker hjemtransport-tror du saa, at jeg henvender mig til firmaet,uden at meddele dem dette.? Det ville jo vaere tids spilde saa,i det hele taget,at henvende sig der. brianmarinus.[/quote......godt ord igen,,,,,,,,nu kunne det jo også være at der var Mange penge at spare ved et masterkort da det dækker hele fam..... ![]() Hej! Det er muligt-det har jeg ingen ide om-derfor udtalte jeg mig netop ikke om dette. Naa,men hovedsagen er vel, at manden bliver hjulpet til den bedste loesning. Hav en god dag-og tak for diskusionen...ggg brianmarinus. Nu forstår jeg det hele meget bedre. ![]() Hvad??? |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 28/01-2011 15:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Hvis man er frameldt de gule sygesikringskort, kan man ikke bare forlænge online ved at foregive at man bor i DK. Det opdages og så er der NUL dækning. Hvis du vil rejse, så køb og betal for en rejseforsikring eller forvent selv at skulle betale for sygdom. Man skal være forbandet smart for at snyde selskaberne, da de kender alle tricksne. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2011 16:07
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Hvis man har en årsrejseforsikring hos Tryg som dækker hele familien, gælder den i 60 dage, den kan man så forlænge http://www.tryg.d...ikring.pdf Mystisk hvis man ikke kan det i andre selskaber såsom Alka. @Jake hvem siger at trådstarteren skal framelde sig Det Gule Sygesikringsbevis? Er det ikke først hvis man framelder sig adressen i Danmark? Har da ikke hørt før at man skal framelde sig, hvis man f.eks. rejser verden rundt i et halvt år? Iøvrigt ville jeg nok forlænge hos mit faste selskab, som ikke har nogen grænse for hospitalsbetaling, end at forlænge i et andet selskab, være det i Danmark eller Thailand,. Redigeret af natty d. 28/01-2011 16:23 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/01-2011 16:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Grundlæggende er det altid er god idé at ofre en email eller et telefonopkald til sit forsikringsselskab for at høre, hvad de kan tilbyde. Og kan de ikke tilbyde noget interessant, så ville det være en glimrende anledning til at se sig om efter et andet selskab.![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Når mine 60 dage er opbrugt forlænger jeg hos IHI over nettet Og det har virket fint i flere år. Men billigt ?? jeg har haft brug for den nogle gange så jeg mener JA. Mener jeg giver omkring 650 kr. pr. md. over 70 år.