Se indlæg|
Billige billetter over 30 dage?
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 08/02-2011 10:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hejsa! Jeg er så småt ved at lede efter nogle flybilletter til Bangkok, og i denne forbindelse har jeg opdaget at billetter over 30 dage er den del dyrere end dem på max 30. Hvorfor dog det??? Billeterne er med Thai Air, direkte fra København. Nåh.. Jeg har igennem Thai travel fået bud på 8450 kr pr voksen (afrejse 31. December) for en billet på 40 dage. Afgang samme dag, men hjem efter 30 dage koster ca 6000kr. Da vi er 2 voksne og 3 børn, bliver det ca. 9000kr dyrere for billeterne der varer i 40 dage. Har I et godt råd til hvordan jeg kan købe billetter på over 30 dage, til en billig penge, eller er prisen helt ok? Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/02-2011 10:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det kan nok blive lidt svært at finde den ret meget billigere, hvorfor prisen på billetter over 30 dage er dyre ved jeg ikke. Gav selv 9ooo kr. for en billet her 3. januar og det ser da ud til at den priser stadig holder sidst på året. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 08/02-2011 11:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
hvis jeg var jer og børnene ikke er helt små og i er sikre på ud og hjemrejse datoer så find billetter på monondo eller travelstart mr jet vær opmærksom på ventetiden find den korteste rejsetid....der må være meget at spare.....eller er der kun den dyre mulighed....eller kortere ferie.....kommer i fra jylland har china airlines billetter der er gyldige i 45 dage billund amsterdam bangkok...Mvh handy...thai ville havde 13.500 samme billet med austrain airlines 6000 kan ydermere laves om mod gebyr 75 eur....slut med thai har lige bestil kort fra miles and more..... ...og Emirates airlines skulle starte fra cph sidst i aug godt nok med mellenlandning i Dubai...prøv også sas.dk med fixed datoer men nok ikke meget billigere er jo den dyre tid.....
Redigeret af handy d. 08/02-2011 11:25 |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 08/02-2011 11:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Var i øvrigt hos Thai på rådhuspladsen....den anden dag i et andet ærinde forespurgte på billet 10 marts til først i maj pris 9.600 kom hjem og købte samme datoer med auistrain til 5819 jeg har 2.timer længere på farten på udrejsen....hjemover fra bangkok 2355 ankomst cph 0900 næste dag...jeg rejser som oftest et par gange om året samt billet til kæreste på sommerferie så der er råd til en bog at læse i ventetiden... de kan så nok købes lidt billigere på halmtorvet thaitrevel skulle bare høre prisen......![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 08/02-2011 15:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Måske fordi rejsende over 30 dage i Thailand ikke er rigtige 'turister'. Du får jo 30 dage i Thailand uden visum. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/02-2011 15:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Handy, mener du ikke momondo.com? Det er måske lidt for tidligt at finde rejser allerede nu, mange bestillingssystemer går ikke så langt ud i fremtiden. Desuden er det ikke nødvendigvis billigere at bestille i så god tid. I bør kunne finde billetter til mellem 5.000 og 6.000 kroner pr. voksen, medmindre prisniveauet hæves betragteligt for langvejsrejser - og hvis Norwegian begynder, som de har truet med, vil priserne nok i stedet falde. Bortset fra det, 31. december? I kommer til at tilbringe nytårsaften i luften. |
|
|
|
| thailandforever |
Lagt på d. 08/02-2011 15:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Hejsa Har lige købt 2 billetter SAS / THAI AIRWAYS d. 2 december - 2 januar 2012 ÅLborg-Kbh- Bangkok direkte, for 6044 kr pr stk. 14 1/2 time fra Ålborg, det syntes jeg er en rimelig pris. MVH John |
|
|
|
| Superatlet |
Lagt på d. 08/02-2011 17:46
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
thailandforever skrev: Hejsa Har lige købt 2 billetter SAS / THAI AIRWAYS d. 2 december - 2 januar 2012 ÅLborg-Kbh- Bangkok direkte, for 6044 kr pr stk. 14 1/2 time fra Ålborg, det syntes jeg er en rimelig pris. MVH John Kan du oplyse hvor du har købt billetten og evt. booking class koden (f.eks Y, M, Q eller W/V)? Vh Superatleten |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

...og Emirates airlines skulle starte fra cph sidst i aug godt nok med mellenlandning i Dubai...prøv også sas.dk med fixed datoer men nok ikke meget billigere er jo den dyre tid.....