Se indlæg|
Hvad gør man vil en person
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/02-2011 16:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
chaingmai Der skal to til at skændes. Et smil åbner mange døre.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 18/02-2011 06:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ok |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 18/02-2011 16:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Hvis alle holdt sig til det gode rad, at holde sig fra bardamer, sa kom der vist ikke mange Thaier til danmark........ahhemmm ![]() Lung |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 18/02-2011 16:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
lung skrev: Hvis alle holdt sig til det gode rad, at holde sig fra bardamer, sa kom der vist ikke mange Thaier til danmark........ahhemmm ![]() Lung Kender en god del der ikke er bardamer. men det har vi jo før diskuteret. Ingen tror jo på det alligevel. Det siger vel lidt om tråden eller sidens niveau hos nogen.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 19/02-2011 04:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Rawirot skrev: lung skrev: Hvis alle holdt sig til det gode rad, at holde sig fra bardamer, sa kom der vist ikke mange Thaier til danmark........ahhemmm ![]() Lung Kender en god del der ikke er bardamer. men det har vi jo før diskuteret. Ingen tror jo på det alligevel. Det siger vel lidt om tråden eller sidens niveau hos nogen. ![]() Jeg kender også en del der ikke er bardamer, de arbejder i hotelbranchen, restaurationsbrancen, er frisør, massagepige, hjemmegående, kosmetologbranchen osv. osv. osv..... og de er skam alle rigtige søde piger, som dog alle har samme ønske, nemmelig at finde en sød og kærlig farang der vil giftes og tage sig af dem!! ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 19/02-2011 07:18
|
|
keniko skrev: Rawirot skrev: lung skrev: Hvis alle holdt sig til det gode rad, at holde sig fra bardamer, sa kom der vist ikke mange Thaier til danmark........ahhemmm ![]() Lung Kender en god del der ikke er bardamer. men det har vi jo før diskuteret. Ingen tror jo på det alligevel. Det siger vel lidt om tråden eller sidens niveau hos nogen. ![]() Jeg kender også en del der ikke er bardamer, de arbejder i hotelbranchen, restaurationsbrancen, er frisør, massagepige, hjemmegående, kosmetologbranchen osv. osv. osv..... og de er skam alle rigtige søde piger, som dog alle har samme ønske, nemmelig at finde en sød og kærlig farang der vil giftes og tage sig af dem!! ![]() K. Ja dem kender jeg heller ikke mange af. Dem vil du jo nok sætte i samme kategori som ovennævnte. Har du selv en thai kone? Det var lidt interessant at vide i dette her sammenhæng.
Rawirot
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 19/02-2011 08:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Rawirot skrev: keniko skrev: Rawirot skrev: lung skrev: Hvis alle holdt sig til det gode rad, at holde sig fra bardamer, sa kom der vist ikke mange Thaier til danmark........ahhemmm ![]() Lung Kender en god del der ikke er bardamer. men det har vi jo før diskuteret. Ingen tror jo på det alligevel. Det siger vel lidt om tråden eller sidens niveau hos nogen. ![]() Jeg kender også en del der ikke er bardamer, de arbejder i hotelbranchen, restaurationsbrancen, er frisør, massagepige, hjemmegående, kosmetologbranchen osv. osv. osv..... og de er skam alle rigtige søde piger, som dog alle har samme ønske, nemmelig at finde en sød og kærlig farang der vil giftes og tage sig af dem!! ![]() K. Ja dem kender jeg heller ikke mange af. Dem vil du jo nok sætte i samme kategori som ovennævnte. Har du selv en thai kone? Det var lidt interessant at vide i dette her sammenhæng. ![]() Hvis det kniber med din hukommelse eller din forståelse eller mangel på samme? Kan jeg henvise til mit indlæg 30 i samme tråd! Ellers kan jeg henvise til tråden kærlighed og ægteskab, hvor jeg har oprettet en tråd :" så blev jeg endelig gift". Hvor jeg fortæller om min dejlige kone, samt den efterfølgende vellykkede familiesammenføring. Jeg har endog været så venlig at indsætte et billede af min kone og jeg. Og hvad mener du med, at jeg prøver at sætte andre thaipiger i en kategori? Hvilken kategori tænker du på? Jeg forholder mig ganske simpelt til realiteterne. Hvis du kender et eksempel på hvor en Thai pige med god uddannelse, og formue, og stik mod sin familie og de thailandske traditioner, vælger at gifte sig ned af rangstigen og miste ansigt. Er du meget velkommen til at nævne dem. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 19/02-2011 10:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
lung er selv gift med thaier hun kommer fra isan Sakhon Nakhon og var ik bardame men syerske,vi har mange bekente ,vi kommer sammen med her i Dk de er også fra det område og ikke en af dem er tidligere bardame
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 19/02-2011 12:09
|
|
swaddii skrev: lung er selv gift med thaier hun kommer fra isan Sakhon Nakhon og var ik bardame men syerske,vi har mange bekente ,vi kommer sammen med her i Dk de er også fra det område og ikke en af dem er tidligere bardame ![]() Jeg er færdig med at blande mig i dette emne for jeg synes det er en grumme gang lort. Det er svært at skille ad hvem der er nedladende over for thai kvinder og hvem der ikke er. Personligt kender jeg en masse som overhovedet ikke har skelet til til uddannelse og rang. Men det er ikke det man generelt gider at høre om. Den nedladende omtale af thai kvinder er jeg så uendelig træt af.Jeg beklager hvis jeg har misforstået noget eller talt nedladende til nogen. Ha en god dag Rawirot
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 19/02-2011 16:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
lung er selv gift med thaier hun kommer fra isan Sakhon Nakhon og var ik bardame men syerske,vi har mange bekente ,vi kommer sammen med her i Dk de er også fra det område og ikke en af dem er tidligere bardame det er vist ikke mig...jeg kender kun til bardamer, og det er sa ikke ment negativt, hvis nogen skulle vare i tvivl.. jeg syntes de er sode langt de fleste og ganske rigtigt som nogen skriver sa star mange af dem ogsa og spejder efter den eneste ene.. sa her springer jeg thai kurts gode rad over... Lung |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

omtale af thai kvinder er jeg så uendelig træt af.