Se indlæg
 Udskriv debat
Verdens mest behårede pige
Webmaster
[img]http://b.bimg.dk/node-images/863/3/620x411-c/3863430-thailand-girl-beats-difference-with-family-and-friends-love.jpg[/img] is not a valid Image.

11-årige Supatra fra Thailand kan prale med at være den pige i verden, der har det mest behårede ansigt.

Hendes øgenavne spænder vidt over alt fra 'ulve-pige' til 'abe-fjæs', og ved første øjekast må man nok sande, at hun nok aldrig bliver kåret som skolens pæneste pige.

Men 11-årige Supatra Sasuphan fra Thailand er bestemt ikke ked af, at hun er lidt mere behåret end sine venner og veninder. Faktisk så meget mere behåret, at hun er kommet i Guiness Rekordbog som den mest behårede i verden. Det skriver Daily Mail.

Læs nærmere på:
- BT
- Daily Mail
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Geng-maak
Puha, det må være irriterende med alle de hår transplationer i så ung en alder....men ok i LOS gør de jo ALT for penge bare for mad på bordet........så det er vel blot igen et stort svindelnummer der bare kan stor grines af......jeg er da helt lige glad med deres fis,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Grin
plattenslaggerer hele bundet............................

waree
til geng maak
vær du glad for at det ikke er din datter.
håber at du vil forandre dig til det bedre, bliver sku sur når jeg læser sådan noget P.. fra dig
med uvenlig hilsen
Angry

waree
i1119.photobucket.com/albums/k629/tobiesen/imagesCAPW32ZP.jpg
du vil måske gerne se sådan ud

waree
i1119.photobucket.com/albums/k629/tobiesen/article-0-0D67898C000005DC-512_634x867.jpg
er en kromosomfejl

swaddii
sku da synd for de mennesker der har den sygdom
Cheersen gang Isaan altid Isaan

swaddii
Geng maak tror du ik du har forkert nick,det tror jeg da med din kommentarSad
Cheersen gang Isaan altid Isaan

FCKdk
....giver jo tidligere tiders fremvisning af den skæggede dame, helt ny betydning....

Stakkels pige!!!

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Frank
Ja så er det vel bare frem med barbermaskinen - hvor svært kan det være?

Jeg tør i øvrigt slet ikke tænke på hendes bryllupsnat om mange år, hvis det bare får lov til at gro. Smile

Geng-maak
swaddii skrev:
Geng maak tror du ik du har forkert nick,det tror jeg da med din kommentarSad

Det ville være godt at komme til frisøren og sige...ja jeg skal klippes i hele hovedet...LOL LOL

Geng-maak
waree skrev:
i1119.photobucket.com/albums/k629/tobiesen/imagesCAPW32ZP.jpg
du vil måske gerne se sådan ud

Han trænger sku til en klipning hva......Smile

buffalo
det der kan man godt nok kalde FULDSKÆG Big eyes hold da helt ferie
Stol aldrig på en prut
]

Spring til debat: