Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways får bedre produkt på København og Stockholm
Pratunam

http://www.takeof...news/20755


vh Pratunam



DET VAR OGSÅ PÅ TIDE!!!
 
jc
Belært af erfaring, så lad os vente og se om historien holder vand.
Boet i Bangkok 1980-1983.
 
natty
Jeg tvivler også lidt på at det går så hurtigt, da Thai flyver med en speciel konfigureret 747 på Stockholm og København.
Jeg tror først at de putter underholdingssystem og evt. dermed nye økonomisæder ind på de udgaver som allerede har fået installeret den nye first- og businessclass, og som ikke benyttes på Scandinavien. Ville det ikke være mere logisk? Men jeg kan jo tage fejl.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
Jeppe C
Undrer mig lidt over at de bruger penge på at opgradere de gamle deres gamle 747-400, når de har bestilling på en ordentlig røvfuld nye fly.
 
Spring til debat: