Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
min kone er ved at søge opholdstilladelse og hendes 3 mdr forsikring udløber nu her.
er der nogen herinde der ved om hun går under dansk sygesikring mens hun søger
eller om man skal få hendes forsikring fra thailand forlænget imens??
Tak for svaret.
nu har jeg spurgt et par steder i thailand og der kan de ikke forlænge hendes forsikring uden hun kommer til thailand, så må prøve at finde noget her i dk eller også må vi håbe der ikke sker noget indtil sagen er behandlet :-)
jeg tog chancen sidste år - hun var uden forsikring fra 02.09 til 05.11.....heldigvis uden uheld 1 Men det kan blive rasende dyrt hvis der sker et eller andet forfærdeligt - så det er vel et spørgsmål om man tør gamble :-)
du kan vel tegne noget i Dk....skulle ikke nyde noget....koster blot lidt mere her......har en ven der for ca 10 år siden havde sin pige heroppe hun fik meningitis og fik boret hul i kraniet og lå i respirator....held i uheld...Danmark behandler folk der ikke har forsikring eller gjorde den gang..men men hade han haft eget hus eller haft penge havde det været kasse et... over en af de helt lange ...million....og så vel og mærke i 2000 kr....Redigeret af handy d. 10/03-2011 15:48