Se indlæg|
land i buriram
|
|
| misterurn |
Lagt på d. 16/03-2011 17:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
er der nogen herinde som kender til eller har købt land til bebyggelse i nærheden af buriram/surin. overvejer at købe et stykke land i ban kantharom ved krasang hvor min kone holder til. hvad kan og må prisen max være for 1 rai. man hører jo meget forskelligt rundt omkring.. |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 16/03-2011 23:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
det er vel en 40.000 baht |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 17/03-2011 02:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Det lyder sgu billigt. Om det så er farmland så tror jeg ikke man kan få land til den pris. Få år tilbage kunne man, hvis det var langt ude på landet. Er selv ved at kigge på land, dog i Udorn Thani. Billigste vi har kigget på indtil nu er. THB: 350.000.00 for 1 rai og det er ca. 4-5 km udenfor Udorn.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 17/03-2011 08:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Hej Misterum - min kone er også fra Krasang - vi tager dertil 01.04 - så skal jeg da gerne prøve at checke lidt priser i området. Jeg ved at min kones kusine (også dansk gift) købte ca. 2000 m2 for ca. bath 500.000 i Krasang by for 2 år siden. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 17/03-2011 11:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg googlede lige byen. http://maps.googl...7&t=h&z=16 Den er hverken central eller stor. En medium placering inde i byen vil jeg gætte på koster 300.000-500.000 baht pr. rai. I yderkanten 200.000-400.000 baht. Fortsætter du uden for byen falder prisen yderligere, måske 70.000-100.00 baht pr. rai. Forhold der kan presse prisen op ad: I har travlt, I forelsker jer i et bestemt stykke jord eller jordejer ved at der er en farang involveret. ![]() |
|
|
|
| misterurn |
Lagt på d. 17/03-2011 15:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
tak indtil videre.. jeg kender godt til alt det med om der er en farang og om det er hendes familie og den slags. og da det er hendes mors søster der har ca 800 kvm grund og hun vil have 300.000 bath for det ca. hun er sammen med en ven fra danmark også, så de er fuldt ud klar over at der er faranger med i det :-) men det tager jeg stille og roligt, jeg betaler ikke ekstra af den grund, så hellere finde noget andet. skal ikke bygge lige nu og vil bare bygge når jeg er der nede hver vinter stille og roligt hvis det blivber til noget.. har bygget noget på hendes mors hus før, var selv dernede hele tiden og der var mange sjove ting der kom ud af det, men et godt resultat blev det til. nå men grunden ligger sammen med hendes hus som også er bygget af en farang men på en stor grund, så vil hyun gerne sælge noget af det fra og der er el og vand inde og der er mark på to sider også hende som nabo, ligger rigtig godt, ca 500 m fra forældrenes hus. men til dig dkpete, du må da gerne lige snuse lidt når du er deroppe. der hvor jeg snakker om er når du kører ud af krasang over banen så går vejen ud til ban kantharom ca 8 km, hyggelig lille landsby, der burde det vel også være billigere end i selve krasang? god weekend til jer alle. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/03-2011 18:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Du skal regne med følgende ting. 1. Hvis der er vand/el på området stiger prisen. 2. Hvis det er på en hovedvej stiger prisen meget, lille "sti7grusvej", stiger prisen knap så meget. (i forhold til ingen vej overhoved). 3. Er jorden i byen eller udenfor. Jo længere væk fra alt, jo billigere. 4. Hvis det er jord til byggegrund som er fyldt op og klar til bygninger er det dyrere end feks det er en rismark. Jeg har talt med en venninde i burilam for 2 min siden, og hun siger at grundprisen starter på 40.000,-b og afhængig af ovenstående ting stiger prisen op til 300.000,-b. Men en ok brugbart byggegrund, skulle kunne købes for max 100.000 hvis du kikker lidt, og glemmer nettet, for der er alt dobbelt pris. Håber det hjælper. |
|
|
|
| nordmand |
Lagt på d. 17/03-2011 21:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
har købt 1rai ca. 15km udenfor buriram for nogen år siden betalt 185.000 bath ligger ved en pen stor vej det betyder noget da man kan lave butik,madsted eller hvad man har lyst til håber det kan hjælpe lidt |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.