Se indlæg|
Af skade bør man blive klogere med tiden.
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 21/03-2011 23:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Af skade bør man blive klogere med tiden, ikke mindst når man for anden gang rejser til Thailand på vinterferie! Men det er åbenbart ikke sådan alle tænker når de atter vender tilbage til Thailand på ferie. Nogle bekendte har nu for anden gang været i det sydlige Thailand på ferie. Begge gang havde de bestilt hotelværelser Online hjemmefra, inden deres afrejse. Og begge gang er de blevet godt og grundigt skuffet i forhold til det det hotelværelse de troede de bestilte. (prisklasse på ca. 2.500 THB. pr. overnatning) Her sidste gang vendte deres værelse mod hotellets parkeringsplads, men havde dog et lille frimærke som skulle give sig ud for at være en eller anden slags balkon, med en temmelig støjende Aircon. Godt irriterende over at føle sig snydt i deres hotel bookning, henvendte de sig i receptionen på hotellet. Her fik de så den lakoniske besked om at de fik hvad de har betalt for! Til deres held, så havde de kun bestilt og betalt Online for 5 dage, så skaden var rimeligvis til at overse. På 4 dagen, om aftenen, fandt de så et lille hyggeligt familiehotel ikke langt fra strandpromenaden, til en pris som på ingen måde kom i nærheden af de 2.500 THB. som de havde betalt for deres forrige Online-booket hotel. Her blev de så de næste 10 dage, glade og tilfreds inden de atter rejste hjem igen. Til efteråret har de planer om atter at rejse til Thailand på ferie. Men næste gang har de så omsider lært sig ikke at booke noget hotel Online. Det klarer de med et lille telefon opkald til deres sidste opholdsted. Rasmus |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 21/03-2011 23:52
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Det er så sandt som det er skrevet. Betaler aldrig på forhånd eller højst for 1 nat. Ville blive rigtigt irriteret hvis jeg på forhåmd havde betalt en rimelig stor pris for mange dage og det viste sig at værelset eller hotellet, i mine øjne var dårligt i forhold til prisen. Sådan gør jeg i Thailand, men ved jo også efter mange rejser hvor jeg vil bo og hvad jeg forventer det skal koste. Jeg har dog brugt www.booking.com vælg dansk og man kommer ind på deres danske hjemmeside, i Istanbul, Berlin og Las Palmas. Fordelen ved deres onlineservice er at man først betaler på hotellet, med mindre andet er oplyst ved bookningen. Alle gange faldt betalingen først efter endt ophold. Man skal dog oplyse kreditkortnummer for at sikre reservationen, men der bliver ikke trukket noget på kortet. I Las Palmas havde jeg endda bestilt er ophold på en uge, jeg syntes at værelset var for lille til mig, de var iøvrigt ens allesammen, Jeg fandt et andet hotel og betalte kun for den ene nat jeg opholdt mig der. Så kan personligt umiddelbart godt anbefale den online tjeneste, men ved jo ikke om andre har dårlige oplevelser med dem. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 22/03-2011 01:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Har også selv kun gode erfaringer med online booking. Bruger altid Agoda. De trækker dog på kortet næsten med det samme. Også her bestiller jeg kun 1 højst 2 dage, idet har prøvet engang at hotellet ikke levede op til billederne og teksten..
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| Theobald |
Lagt på d. 23/03-2011 10:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Det kan være problematisk med at booke et hotel man ikke kender, så jeg vil anbefale at man ikke booker mere end et par dage først. - 3. februar i år ankom vi til Koh Samet og da det er højsæson, havde vi via Agoda booked 2 nætter på Ban Samet Hill Hotel. Bookingen var foretaget fra vores medbragte labtop og på den har vi jo ingen mulighed for at printe noget ud, så vi medbragte blot et bookingnummer til hotellet. Her blev vi afvist - der var ingen booking på vores navne og iøvrigt var alt optaget. Vi fandt så et andet både bedre og billigere sted at bo, men da vi nu er kommet hjem har vi erfaret at betalingen er trukket på vores konto. - En efterfølgende polemik med Agoda viser at ejeren af Ban Samet Hill Hotel påstår at vi har boet på stedet de 2 dage. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/03-2011 11:39
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Theobald, det er nemlig korrekt, derfor kan jeg kun anbefale den eneste onlinebookingside jeg kender, hvor man først betaler til hotellet under opholdet eller når man forlader det, nemlig på www.booking.com Ingen værelse, ingen penge. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| born |
Lagt på d. 23/03-2011 14:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
http://www.pcworl...nogensinde |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.