Se indlæg
 Udskriv debat
dejligt land på bjergside på Koh Samui, med havudsigt
kinapuf
Vi har et dejligt stykke land til salg på Koh Samui. Landet har oprindelgt været en kokosplantage og er omgivet af andre kokosplantager, hvorfor der er grønt i alle retninger. Det har en dejligt havudsigt, og det er perfekt hvis man ønsker at bo stille og fredeligt og passer godt hvis man vil bygge et privat hus eller villa.

Landet ligger ved en offenlig vej og det ligger ca. 3 kilometer fra Island Ring Mainroad, hvor der er forretninger og restauranter. 800 meter fra vejen er der adgang til stranden. Samtidig er landet tæt på golf faciliteter og det ligger på vejen til vandfaldet "7 floor waterfall" (Nam Tok Jed Chan).

Landet er 3 Rai og 3 Ngan, og har titlen Noso 3 Go (det er parat til at opgradere til chanote). Hele landet eller dele af det kan købes for en anslået pris á 4 mio bath pr Rai.

Vi kan godt hjælpe til med kontakt til byggefirmaer og det praktiske, da den thailandske del af familien har arbejdet meget i byggebrancen i Thailand.

Kontakt os endelig, hvis der er noget I vil spørge om, eller hvis I har en interesse i landet.

Vi kan kontaktes på e-mail: eller telefon: 50 53 41 40

Nirvana
Jeg trodet at Koh Samui. var oversvømmet
Come As You Are

handy
Nirvana skrev:
Jeg trodet at Koh Samui. var oversvømmet
Kan vel bygges på pæle Høje ser nyheder.....uha

kinapuf
Tja der er vel oversvømmelse lige nu. Men det varer jo næppe for evigt.
Og desuden er vores land på en bjergside et stykke ind i landet og derfor ret højt placeret. Derfor er chancerne for, at vandet kan nå helt derop mikroskopiske små.

kinapuf
Hvis der er nogen som har interesse, så ligger der to billeder af landet på min profil

Spring til debat: