Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad sker der Danmark
Mikael
http://nyhederne....d-38782947 Grinaniel-er-alligevel-ikke-dansker.html?forside

natty
Igen og igen, og så har vi alligevel personer som stædigt forsvarer systemet og dem som har været bannerførere for systemet her på DTW. Utroligt.

Denne gang gik det udover en som fakstisk aldrig har været thai, andre gange er det gået ud over nogen med andre baggrunde. som faktisk aldrig har været xxxx (fyld selv ind), men historien har været næsten ens.

Så er der børnene som bliver sendt hjem fordi de ikke opfylder det bøjelige begreb "tilknytningskravet", selvom de i værste fald kun har en fjern slægtning at komme hjem til, eller gamle bedstemor, mens mor og far opholder sig i Danmark osv. osv, osv.
Redigeret af natty d. 07/04-2011 08:46
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

buffalo
Den der med aktivt medborgerskabJoker de er sgu ikke for kloge,jeg deltager ikke i aktivt medborgerskab,det har jeg ikke tid til så de kan ta mit pas også når de nægter min kone permanent opholdstilladelse af samme orsag,vi har andet at lave end at spilde vores tid på klubber og bestyrelser og hvad ved jeg...............den unge mand står sgu i en komplet latterlig sittuation...........det er sgu da noget af det tåbeligste de har fundet på,,,,,,,,,,,nogen trænger til en finjustering i deres små hovederCheers mon de er små fulde dem der sidder og finder på alt det lort????
Stol aldrig på en prut
]

swed
Stem VKO og lad fornuften råde og klogskaben sejre Wink de har fået styr på alt i hvores samfund i de sidste 10 år , længe leve Lars Uløkke
Swed

natty
buffalo skrev:
Den der med aktivt medborgerskabJoker de er sgu ikke for kloge,jeg deltager ikke i aktivt medborgerskab,det har jeg ikke tid til så de kan ta mit pas også når de nægter min kone permanent opholdstilladelse af samme orsag,vi har andet at lave end at spilde vores tid på klubber og bestyrelser og hvad ved jeg...............den unge mand står sgu i en komplet latterlig sittuation...........det er sgu da noget af det tåbeligste de har fundet på,,,,,,,,,,,nogen trænger til en finjustering i deres små hovederCheers mon de er små fulde dem der sidder og finder på alt det lort????

Havde det bare været så vel, at de havde haft en bimmelim på da de vedtog lovene, så have de da en undskyldning, og kunne sige undskyld dagen efter, vi vidste ikke rigtigt hvad vi lavede.
Det tror jeg desværre ikke, jeg er kommet frem til, at de bevist vedtager disse tåbelige regler, for at genere så mange som muligt, så alle der har en udenlandsk kæreste, kone, barn som er født i Danmark, eller whatever, bliver så trætte af systemet at de flygter ud af vores lille pussenuttede Danmark.

thaikurt1
Det kan godt være at jeg forsvarer systemet

Men at blevet taget til ansvar for en fejl at systemet uden at jeg har skrevet et ord tyder på at vedkommen går efter mig
og ikke min holdning

Inden systemet er fejlfrit og i denne sager er det oplagt at man
har lave en fejl og at den ansvar politiker i regningen skal se om der her er begået en fejl og rette den
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
olejensen
thaikurt1 skrev:

Men at blevet taget til ansvar for en fejl at systemet uden at jeg har skrevet et ord tyder på at vedkommen går efter mig
og ikke min holdning

har lave en fejl og at den ansvar politiker i regningen skal se om der her er begået en fejl og rette den

Nu ved jeg ikke hvad det er for et system du forsvarer?

Og det sørgelige er, at der ikke er lavet nogen fejl, US og embedsmændene retter sig efter de regler som VKO har fået vedtaget.

Så nej thaikurt det er den slags sager du normalt forsvarer der er blevet vedtaget i det danske folketing.

(du ved stramninger af udlændingeloven)

Men for at det ikke skal være løgn er de eneste der har ytret sig negativt om stramningerne er enhedslisten og de radikale.

natty
thaikurt1 skrev:

og ikke min holdning

Der er ikke lavet nogen som helst fejl, det er gået lige efter bogen.
Iøvrigt der er ikke en eneste i denne tråd, som har nævnt dit navn, så jeg ved ikke hvem som går efter dig?

Kim Ludvigsen
Inden man er for meget efter VKO og i den forbindelse mest sidstnævnte som bannerfører i denne sammenhæng, bør man lige være opmærksom på, at den anden side af salen ofte har været lige så følgagtige efter bannerførerne. Ganske vist lidt mere fodslæbende, men ikke desto mindre med synspunkter i dag, som ville have været utænkelige for 15 år siden.

Dansk Folkeparti har forstået at skabe en folkestemning, som alle de andre partier er bange for at sige fra over for.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
natty
Kim Ludvigsen, du har ret.

V og K har lagt sig fuldstændigt på maven for O, også selv om mange i deres bagland synes stramningerne er gået for vidt. Men det har været det nemmeste for alle tre partier, at være en sammentømret blok, da det så ikke har været nødvendigt at skulle forhandle ind over midten på nogen som helst områder.

Den anden side har også rettet ind, med små forbehold, da de ikke har turde gøre andet, for det er der stemmerne er. Temmeligt trist.

De eneste på den fløj som tør sige hvad de egentlig mener er De Radikale og Enhedslisten. Der er andre årsager til, at de så ikke alligevel for min stemme.

Peder1968
swed skrev:
Stem VKO og lad fornuften råde og klogskaben sejre Wink de har fået styr på alt i hvores samfund i de sidste 10 år , længe leve Lars Uløkke

Aner jeg en "lille" ironi fra dig? LOL LOL

Anonym Bruger
Det er sjovt at se ,folk brokke sig hele tiden
Ja gud ved om de ikke har andet at bruge tiden til end at brokke sig. inden de køber sig en kone i thailand,ja så kender de jo reglerne,,,,,
så brug reglerne,eller lad være med at tage ud til thailand og få en kone....
Det er egentligt meget let....

swed
sonny skrev:
Ja gud ved om de ikke har andet at bruge tiden til end at brokke sig. inden de køber sig en kone i thailand,ja så kender de jo reglerne,,,,,

Du har ret , man skal flytte til Sverige og blive gift , og derefter flytte til Danmark, så har man intet at brokke sig over Grin
Swed

natty
sonny skrev:

Ja ja, det kan da godt være du ser sådan på det, men der findes faktisk mange som tager til udlandet for at studere, arbejde eller sågar på ferie, fydaføj, unge som ældre. De møder et andet menneske og sød musik opstår.
Jeg kan simpelthen ikke se hvad det rager myndigheder, regering mm. Specielt ikke hvis folk kan klare sig selv.

Nu startede tråden med at en ung dansker lige pludselig ikke er dansker og så kom der lidt side betragtninger, som fint hænger sammen med emnet.
Allle har opfattet ham som dansker med statsborgerskab i alle hans 18 år. Da familien så opdager at det er han alligevel ikke, og søger om det kan han ikke få det, da han mangler nogle point. Man må åbenbart ikke bruge hovedet eller lave bedømmelser i forvaltningen. Jeg kan kun se det som chikane, fordi den ene bedre halvdel, ikke har oprindelse i Danmark.
Det er da ikke så mærkeligt at man stiller sig uforståelig, undres og "brokker" sig.

Jeg kan ikke se at " det at købe sig en kone" kommer sagen ved.
Ret nedladende bemærkning iøvrigt overfor folk som virkelig står med håret i postkassen. Om de så har mødt deres partner i Thailand, Brazilien, Uganda er i princippet ligegyldigt, men det er da klart at det optager mange som har mødt deres partner i Thailand. Og derfor relevant her.
Redigeret af natty d. 07/04-2011 17:15

b_j3ns3n
det er jo bare så dumt.. hold fast jeg er glad for at bo i sverige.. det ender vel med man ikke må flytte tilbage, pga for mange år i udlandet..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

natty
b_j3ns3n skrev:
det er jo bare så dumt.. hold fast jeg er glad for at bo i sverige.. det ender vel med man ikke må flytte tilbage, pga for mange år i udlandet..

Sikkert, efter et stykke tid er du ikke engang længere halvdansker og forræder, fordi du har bosat dig i udlandet, Din status bliver efter et stykke tid automatisk ændret til halvasiat, da Sverige er landfast med Asien.Cool
Man burde automatisk miste sit danske statsborgerskab efter xxx antal år bosiddende i udlandet Smile

Er det ironi, ja selvfølgelig, er det en vanvittig tankegang, måske.
Men er det ikke det Daniel reelt har været udsat for, ikke fordi han ikke bor i Danmark, men fordi hans mor er thai?

Thomas72
På grund af VKO (Især på grund af skabsnazisterne i DF) har vi fået et lortesystem i Danmark.Headbanger Efterhånden skammer man sgu sig over at være dansker.

Da Daniel fyldte 18 år, fik han at han ikke er dansker og måtte derfor søge om permanent opholdstilladelse.
Men han fik afslag pågrund af det skide point system.

Jeg håber der snart bliver valg, så vi kan få skiftet den lorte VKO regering ud.

http://nyhederne....d-38784235 Grinaniels-mor-det-f%C3%B8les-som-tortur.html?forside

ps. Undskyld mit sprogbrug, men det er sgu blevet for meget efterhånden.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

maichai
Hmmmmmm Ja nu kan det snart ikke blive værre Husk dette her i Danskere der skal stemme man må da håbe på et regeringen og DF forsvinder fra den regerende magt
Hello....
Dette er fra tv2 nyhederne i dag

Regeringen er klar til at udfordre EU-reglerne, så Dansk Folkeparti får noget med i kommende forhandlinger.

Beskæftigelsesminister Inger Støjberg (V) er klar til at strække EU-reglerne til det yderste for at gøre Dansk Folkeparti tilfreds i forhandlingerne om den økonomiske 2020-plan.

Derfor vil hun gå langt for at indføre optjeningsprincipper på velfærd, også selv om embedsmændene umiddelbart advarer om, at det i nogle tilfælde kan komme på kant med EU-reglerne. Det skriver Politiken.

- Vi vil jo selvsagt leve op til både grundloven, de internationale konventioner og EU-reglerne. Men det er jo også lige så klart, at der ofte er diskussion om, hvor langt man kan gå. Inden for reglerne er der altid et manøvrerum, siger ministeren.

Hun lægger ikke skjul på, at hun er meget positiv over for, at Dansk Folkeparti i Politiken i går gjorde det klart, at støttepartiet ikke har ultimative krav til forhandlingerne om, hvordan dansk økonomi skal hænge sammen frem til 2020.

Og når DF melder sig klar til at se på noget så ømtåleligt som folkepensionsalderen, strækker hun sig gerne på optjeningsprincipperne.

Også de konservative er glade for DF's tilgang til forhandlingerne.

Partiets politiske ordfører, Carina Christensen udtaler sig dog ikke helt så klart om lysten til at udfordre EU-retten som Venstre.

- Jeg er glad for, at ministeren siger, at vi skal overholde alle regler, så vi går positivt ind i de forhandlinger, siger hun.

Dansk Folkepartis næstformand, Peter Skaarup, glæder sig over, at det ser ud, som om parterne begynder at nærme sig hinanden forud for de forhandlinger om en 2020-plan, som ventes at gå i gang inden for de kommende uger.
MVH MAICHAI
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

thongsala
selvom,at jeg ikke selv er DF,kniber det mig at forstå hadet mod dette parti,de har da ikke flertal,og kan derfor ikke selv indføre nye love! At kalde dem for skabsnazister hører ikke til på denne side----- blot min mening.

Frank
Det er sgu' topmålet af idioti.

Hvordan nogen kan få sig selv til at administrere sådan, er mig en gåde. Der må da være en bund, hvor man som administrator i kommune eller stat nægter at udføre en opgave.

Enten har man svært ved at se sig selv i spejlet og krummer tæer, ellers må man være psykopatisk anlagt. Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker.

Spring til debat: