Se indlæg|
Ring til udlandet for ni kroner i timen med TDC
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/04-2011 14:00
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
TDC indfører ny fast pris fra kundernes fastnettelefoner til 25 lande. Det bliver mere attraktivt at ringe til venner og familie i udlandet for TDC's fastnetkunder. En times tale til 25 udvalgte landet kommer nemlig til at koste ni kroner for privatkunder, oplyser teleselskabet. »De fleste danskere, som kender nogen i udlandet, ringer et par gange om måneden og har en længere samtale med dem, og dem håber vi at nå med den nye pakke. Vi tilbyder et produkt, hvor det bliver billigere at ringe til de 25 lande, vores kunder ringer mest til«, siger René Brøchner, der er direktør for bredbånd, telefoni og tv i TDC Privat. Produktet er imidlertid kun interessant for dem, der har lange samtaler til udlandet og for eksempel udnytter de sidste minutter af den time, de er i gang med at tale i. Ringer man i en time og frem minutter eller for eksempel holder samtalen på 20 minutter, kan aftalen ikke betale sig for andre end TDC. Læs nærmere på: http://politiken....r-i-timen/ De udvalgte lande er: Sverige, Tyskland, Norge, England, USA, Frankrig, Holland, Schweiz, Spanien, Tyrkiet, Canada, Polen, Italien, Belgien, Østrig, Island, Australien, Luxembourg, Grækenland, Irland, Rumænien, Thailand, Kroatien, Kina og Portugal. Tilbuddet gælder kun fastnet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| aksmoe |
Lagt på d. 11/04-2011 14:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Jeg give da kun 1 krone om dagen for 6 timers talet tid via skype, fra PC, og normal lokal takst via mobil, så hvis man har internet kan det vist ikke betale sig Der et selvfølgelig til alle tlf. i Thailand
![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 11/04-2011 16:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Skype har også et tilbud på 60 minutters taletid, som gælder i en måned, for kun (ca. kr. 10.- afregnes i Euro). Det er både til fastnet og mobil telefoner i Thailand. Samtale kvaliteten er fremragende. Men, tilbuddet kan være hulens svært at finde inde på Skype. De vil sikkert hellere have, at man køber deres alm. taletid. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 11/04-2011 18:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
tilbuddet gælder kun fastnet. |
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 11/04-2011 19:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
Humm. Det lyder da dyrt hvis det er thailand man skal ringe til ! Jeg bruger altid mobil telefon når jeg ringer til Thailand. Og det koster 0.09 kr pr minut ( 5,4 kr i timen ) at ringe til både fastnet og mobiltelefon. Underligt nok koster det så 18 øre i minuttet at ringe i danmark. med samme mobil selskab. Det er hos Lebare mobil.. De har ingen skjulte overraskelser og ekstra omkostninger... Kan anbefale dem. Redigeret af wheelie66 d. 11/04-2011 19:31 Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 11/04-2011 19:40
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg synes nu ikke det lyder så dårligt, hvis nu min gamle mor som hverken har mobiltelefon, eller har PC/internet, skulle finde på at ringe til mig, når jeg er i Thailand. Hun bruger nemlig TDC og prisen er idag 14 kr i minuttet. ![]() Helt sindsygt, derfor ringer jeg altid, når jeg er i Thailand, til hende for 1 baht. i minuttet. Spørgsmålet er jo så, om det koster noget at tilmelde sig deres flatrate, og om man skal tale i 60 minutter for at få opkaldet til 9 kr. Hvis ikke er de 9 kr. da hurtigt tjent hjem, der er jo så allerede sparet bare ved at tale i 1 minut. ![]() PS har lige undersøgt det nærmere, hun kan slet ikke bruge det, da det kun gælder fra fastnet til fastnet. Fra TDC: "TDC Fastnet Udland Med TDC Fastnet Udland kan du tale for kun 9 kr. pr. samtale til fastnet telefoner i 25 af de mest populære lande. Bemærk - der betales almindelig takst efter 60 min. uafbrudt samtale samt til udenlandske mobilnumre og øvrige numre." Men artiklen er som jeg læste den også forkert, da det ifølge den nærmest ikke kan betale sig for kunden, hvis man taler mindre end de 60 minutter. Det kan det vist godt hvis det er fastnet man ringer til. Redigeret af natty d. 11/04-2011 20:00 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 11/04-2011 20:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
Hvilken tele selskab bruger du i thailand når du ringer til DK for 1 baht i minuttet ? Jeg har 12call , men har aldrig undersøgt prisen på at ringe hjem til danmark, da jeg altid ringer hjem via Skype. Men hvis du kun giver 1 baht , så er det vel næsten billiger end skype ! Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 11/04-2011 20:21
|
wheelie66 skrev: Hvilken tele selskab bruger du i thailand når du ringer til DK for 1 baht i minuttet ? Jeg har 12call , men har aldrig undersøgt prisen på at ringe hjem til danmark, da jeg altid ringer hjem via Skype. Men hvis du kun giver 1 baht , så er det vel næsten billiger end skype ! Jeg bruger TRUE Move Inter SIM. 1 baht er dog kun til DK fastnet, mens det koster 10 baht til DK mobil. Alt i alt synes jeg det er rimelige priser, da man jo godt kan få brug for at tale i telefon, selvom man ikke lige sidder foran computeren. Man skal taste 00600 før 45xxxxxxxx Der står mere om det her: http://www.truemo...ails?id=45 http://www.dansk-...d_id=12503 Redigeret af natty d. 11/04-2011 20:44 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/04-2011 23:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Nu skal jeg ikke forsvare TDC, men... Da konen første gang ringede til Thailand via en god, gammeldags fastnettelefon for 11 år siden, så lød regningen for en times samtale på lidt over kr. 1.000,- Det kan selvfølgelig gøres meget billigere i dag med fx. Skype, Voipdiscount, osv. Men hvis man blot ringer i ny og næ, så ser det da meget fornuftigt ud. |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 12/04-2011 10:48
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Denne koster ca 30 kr pr. md. Ringer fra fastnet til mobil, 2,5 euro + omkostninger http://www.voipzo...index.html |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 12/04-2011 14:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
wheelie66 skrev: Humm. Det lyder da dyrt hvis det er thailand man skal ringe til ! Jeg bruger altid mobil telefon når jeg ringer til Thailand. Og det koster 0.09 kr pr minut ( 5,4 kr i timen ) at ringe til både fastnet og mobiltelefon. Underligt nok koster det så 18 øre i minuttet at ringe i danmark. med samme mobil selskab. Det er hos Lebare mobil.. De har ingen skjulte overraskelser og ekstra omkostninger... Kan anbefale dem. de har så opkaldsafgift på 50 øre. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 12/04-2011 14:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
sleipner skrev: tilbuddet gælder kun fastnet. Enig, desværre ![]() Langt de fleste Thai'er har mobiltelefon...... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 12/04-2011 14:58
|
Peder1968 skrev: sleipner skrev: tilbuddet gælder kun fastnet. Enig, desværre ![]() Langt de fleste Thai'er har mobiltelefon...... Da sleipner skrev "det gælder kun fastnet" forstod jeg det som om det kun gælder fra fastnet og ikke til fastnet, men det er nok bare mig, som ikke forstod det korrekt, og er en ordkløver. ![]() Men nu er det så klart for mig at tilbuddet kun gælder fra og til fastnet, og derfor har du ret. Ikke mange thaier jeg kender har fastnet, så for mange som ringer fra Danmark er tilbuddet ubrugeligt. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.