Se indlæg|
slingbox
|
|
| waree |
Lagt på d. 07/04-2011 10:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
har 1 slingbox der er gået for meget slinger i. kan ikke finde el. kontakte id.nr kommer med code 213 fejl. hjælp søges. ![]() |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/04-2011 14:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Er det når du forsøger at tilgå den udefra? Prøv om du har samme problem når du er hjemme. Kunne f.eks. være din firewall der giver problemer. Hvis du mangler hjælp er der her en god side du bør kigge nærmere på og evt. skrive om problemet her. http://answers.sl...iscussions ![]() |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 07/04-2011 20:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
here you go : http://answers.sl...sage/38984 ![]() |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 07/04-2011 21:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 123 |
Hej er der nogle der kan og vil skrive navnene på de omtalte slingboxe eventuelt hvor de kan købes og til hvad for en pris Ca. Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 11/04-2011 13:13
|
|
Hej alle jeg må så ud fra komenterne til mit ? at der ikke er nogle der har eller vil hjælpe på mit indlæd så hav en god dag til alle nvh. ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 11/04-2011 19:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
http://www.tv-rad...d=slingbox ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 11/04-2011 20:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ttah skrev: Hej alle jeg må så ud fra komenterne til mit ? at der ikke er nogle der har eller vil hjælpe på mit indlæd så hav en god dag til alle nvh. ttah ja,ja, ttah, her kommer så lidt. http://shop.humac...DgodEg6tBg http://www.dustin...rds__RTA__ http://www.kelkoo...ngbox.html http://uk.slingbo... håber det hjalp lidt på humøret
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 11/04-2011 22:17
|
|
Tak for de fede link Humøret er ok det er bare den elektronik det er jeg ikke god til og da man ikke har kendskab til de boks er det rart med lidt hjælp SÅ TAK for Pb og LInk Venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 12/04-2011 05:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Lidt vigtig info til den der må ønske at købe en slingbox Jeg har hands on erfaring med slingbox, ejer dog ik ikke en selv. Men 1 vigtig ting er, at den internet udbyder man kobler boksen på, har hurtig udlands trafik, da mange af de billige internet løsninger fks kun giver 6 mb inden for thailand og lavere hastigheder uden for. Grunden til jeg skriver dette er netop et svensk par jeg hjalp havde en 2 lejligheder her i Thailand, i den ene virkede slingboksen, i den anden virkede den ikke, på selv samme computer, internet udstyr osv. men det var linjen der ikke kunne bære, selv om de kunne surfe fint osv. Helligaben. Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 12/04-2011 09:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 12/04-2011 10:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hallo IT-mester. Hvorfor speed-test til DK,-har svenskerne ingen server selv ?? |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 12/04-2011 11:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hvis du sidder i Thailand skal du kunne downloade med 575 kb ..... som min. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 12/04-2011 12:54
|
goldwing skrev: Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hvis du sidder i Thailand skal du kunne downloade med 575 kb ..... som min. Min erfaring siger hvis du vil have et godt billede (f.eks. til sport eller natur) skal du min. have en 1,5 Gbit upload (reel) eller højere fra der du har tilsluttet slingboxen. Jeg har aldrig prøvet det i Thailand. Frygter at ude på landet er det svært at få en god forbindelse ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 12/04-2011 13:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Peder1968 skrev: goldwing skrev: Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hvis du sidder i Thailand skal du kunne downloade med 575 kb ..... som min. Min erfaring siger hvis du vil have et godt billede (f.eks. til sport eller natur) skal du min. have en 1,5 Gbit upload (reel) eller højere fra der du har tilsluttet slingboxen. Jeg har aldrig prøvet det i Thailand. Frygter at ude på landet er det svært at få en god forbindelse ![]() Vi skal lige blive enige om at jeg snakker om download, og du snakker om opload..... ikke helt det samme. Jeg er enig i at der hvor slingboxen er sat op, der skal der være en hurtig forbindelse, og hvis den står i DK er der normalt ingen problemer med opload på 2 MB, jeg har selv en 10 MB forbindelse her i DK, og når jeg befinder mig i Thailand er der ca. 600 kb download hvilket gør mig istand til at se mine danske programmer.... |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 12/04-2011 13:32
|
|
AL 48 skrev: Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hallo IT-mester. Hvorfor speed-test til DK,-har svenskerne ingen server selv ?? Ved ikke lige hvad du mener.? Jeg vil gerne se TV fra Danmark. |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 12/04-2011 13:51
|
|
goldwing skrev: Peder1968 skrev: goldwing skrev: Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hvis du sidder i Thailand skal du kunne downloade med 575 kb ..... som min. Min erfaring siger hvis du vil have et godt billede (f.eks. til sport eller natur) skal du min. have en 1,5 Gbit upload (reel) eller højere fra der du har tilsluttet slingboxen. Jeg har aldrig prøvet det i Thailand. Frygter at ude på landet er det svært at få en god forbindelse ![]() Vi skal lige blive enige om at jeg snakker om download, og du snakker om opload..... ikke helt det samme. Jeg er enig i at der hvor slingboxen er sat op, der skal der være en hurtig forbindelse, og hvis den står i DK er der normalt ingen problemer med opload på 2 MB, jeg har selv en 10 MB forbindelse her i DK, og når jeg befinder mig i Thailand er der ca. 600 kb download hvilket gør mig istand til at se mine danske programmer.... Tak for info. Jeg har lige testet med speedtest.net Phuket til DK at jeg har 1,6 Mbps så det må være helt fin med at se DK TV fra Phuket. For info har jeg CAT. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 12/04-2011 14:53
|
goldwing skrev: Peder1968 skrev: goldwing skrev: Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hvis du sidder i Thailand skal du kunne downloade med 575 kb ..... som min. Min erfaring siger hvis du vil have et godt billede (f.eks. til sport eller natur) skal du min. have en 1,5 Gbit upload (reel) eller højere fra der du har tilsluttet slingboxen. Jeg har aldrig prøvet det i Thailand. Frygter at ude på landet er det svært at få en god forbindelse ![]() Vi skal lige blive enige om at jeg snakker om download, og du snakker om opload..... ikke helt det samme. Jeg er enig i at der hvor slingboxen er sat op, der skal der være en hurtig forbindelse, og hvis den står i DK er der normalt ingen problemer med opload på 2 MB, jeg har selv en 10 MB forbindelse her i DK, og når jeg befinder mig i Thailand er der ca. 600 kb download hvilket gør mig istand til at se mine danske programmer.... Helt enig. Men hvis du ikke har en god upload hastighed hjælper det dig ikke at du har 100Gbit i download ![]() ![]() |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 26/05-2011 05:57
|
Peder1968 skrev: goldwing skrev: Gamba skrev: Hej Helligaben. Fik du lavet en speed test til Danmark fra de to lejligheder.? Spørgsmålet er hvor lidt download kan være i praktisk. Mvh. Gorm Hvis du sidder i Thailand skal du kunne downloade med 575 kb ..... som min. Min erfaring siger hvis du vil have et godt billede (f.eks. til sport eller natur) skal du min. have en 1,5 Gbit upload (reel) eller højere fra der du har tilsluttet slingboxen. Jeg har aldrig prøvet det i Thailand. Frygter at ude på landet er det svært at få en god forbindelse ![]() Har nu proevet det her i Thailand med USB Internet (3g). Ude paa boelandet med ca. 300 kb som downloadhastighed er det fint hvis det ikke er sport og natur man skal kigge paa. Inde paa hotellet og ogsaa proevet langt ude paa landet taet ved en mast var hastigheden ca. 800 kb og faktisk ok til sport. Har proevet det i DK hvor hastigheden var ca 1,5mb hvor det var meget fint. Og ogsaa proevet det med 5 mb hvor det var HD kvalitet. |
|
|
|
| peterplyds |
Lagt på d. 20/07-2011 06:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
ttah skrev: Tak for de fede link Humøret er ok det er bare den elektronik det er jeg ikke god til og da man ikke har kendskab til de boks er det rart med lidt hjælp SÅ TAK for Pb og LInk Venligst ttah Jeg sælger slingboxe og kan hjælpe med instalationen, det gøres bedst hjemme fra. Du skal have en rimelig god internet forbindelse her og i dk. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.