Se indlæg|
Siamsmile
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/04-2011 15:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Hej boys and girls.. kæresten er blevet inviteret ind i siamsmile hvor hun kan se film, serier, hører musik, synge karaoke og alt muligt andet. nu skulle jeg så hjælpe hende i gang men jeg kan ikke finde ud af at åbne de der torrents man downloader.. nogen som bruger den samme side, som måske kan hjælpe ? mange tak ![]() mvh Bjarne p.s jeg bruger firefox har det mon nogen indflydelse ![]() http://www.siamsm... Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 19/04-2011 15:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Du skal bruge en såkaldt torrent downloader... kig feks her : http://www.utorre...
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 19/04-2011 17:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Hvis der er flere der ønsker at bruge siamsmile har jeg masser af invationer,skal bare bruge jeres mail adr. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 19/04-2011 17:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
kylling skrev: Hvis der er flere der ønsker at bruge siamsmile har jeg masser af invationer,skal bare bruge jeres mail adr. Takker... ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/04-2011 17:58
|
|
takker.. jeg vil straks prøve
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 20/04-2011 21:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Hvis hun også kan synge karaoke skal du sgu ikke åbne den.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 21/04-2011 03:14
|
|
handy skrev: ....når jeg har udfyldt det hele siger den kunne ikke registeres.....hulk...kylling skrev: Hvis der er flere der ønsker at bruge siamsmile har jeg masser af invationer,skal bare bruge jeres mail adr. Takker... ![]() ![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 21/04-2011 06:28
|
|
handy skrev: handy skrev: ....når jeg har udfyldt det hele siger den kunne ikke registeres.....hulk...kylling skrev: Hvis der er flere der ønsker at bruge siamsmile har jeg masser af invationer,skal bare bruge jeres mail adr. Takker... ![]() ![]() Prøv igen de andre er registret ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2011 08:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
b_j3ns3n skrev: Hej boys and girls.. kæresten er blevet inviteret ind i siamsmile hvor hun kan se film, serier, hører musik, synge karaoke og alt muligt andet. nu skulle jeg så hjælpe hende i gang men jeg kan ikke finde ud af at åbne de der torrents man downloader.. nogen som bruger den samme side, som måske kan hjælpe ? mange tak ![]() mvh Bjarne p.s jeg bruger firefox har det mon nogen indflydelse ![]() http://www.siamsm... Jeg bruger et torrent prograM,der hedder-Bitcomet-det converterer selv alle filer og er lynhurtigt til at downloade-har aldrig oplevet lignende-du kan søge på nettet direkte fra den også-både musik,film og alt muligt andet. Du må gerne prøve at sende mig det der siamsmile. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/04-2011 18:23
|
|
det er hermed gjort.. programmet claus31130 gav virkede fint ellers tak
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 22/04-2011 12:34
|
|
tror de lykkedes i andet forsøg...forsat god påske..![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 22/04-2011 12:54
|
|
handy skrev: tror de lykkedes i andet forsøg...forsat god påske.. ![]() Ja Handy du er på,der går nogle timer med godkendelse god førn øjelse kylling |
|
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 22/04-2011 21:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
kylling skrev: Hvis der er flere der ønsker at bruge siamsmile har jeg masser af invationer,skal bare bruge jeres mail adr. Man takker for invitationen |
|
|
|
| flakalak |
Lagt på d. 25/04-2011 11:36
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
nu har jeg fået oprettet profil på siamsmile og downloaded den torrent jeg skal bruge og er gået i gang med at downloade film...men når min downloading er færdig og jeg skal se filmen siger min com. at jeg ikke har tilstræklig hukommelse ?????? har omkring 130 gb ledig hukommelse så er lidt LOST omkring hvad jeg skal gøre??? er der nogen gode forslag eller andre der har haft samme problem M.V.H. mig og min kæreste |
|
|
|
| flakalak |
Lagt på d. 25/04-2011 14:04
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
så fandt jeg sku ud af hvordan det hang sammen... bare husk at slet filerne fra torrent når de er kommet over i com også åben med windows media player... RET simpelt.. ha en dejlig dag |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.