Se indlæg
 Udskriv debat
Aerosvit Airlines
b_j3ns3n
Jeg er en pris rytter og måske er der skjult en skotte i mig, jeg leder tit efter billige billetter og det billigeste lige nu er Aerosvit Airlines.. findes der en nærig sjæl (som mig selv) der har fløjet med dette..? i så fald kan man få en rapport om behandling og service..

mange tak fra den nærige Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Kender ingen,der har prøvet dette selvskab- Ukainsk?

Men har set et indlæg fra Brian Marinus, som åbenbart ved noget om selskabet.

Personligt ville jeg ikke drømme om at bruge selskabet, så heller de gode gamle 747-direkte til Bangkok.

Skotte eller ej!

b_j3ns3n
hehe Grin

det jo fair nok, men jeg skal også købe til 3 hvergang vi flyver, så vis jeg kan spare et par 1000 pr billet har vi mere at lege med dernede Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Jeg ville nu også holde mig fra dem, ikke fordi jeg ar prøvet dem, men alt hvad der har noget russisk i sig føre aldrig noget godt med sig.

Så jensen du må sgu åbne din skildpadde pung noget mere
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

ABS
Kender intet til Aerosvit Airlines, andet end det er billigt. Men sikkert lige så godt som så mange andre selskaber, uden at jeg dog selv ville flyve med dem.. Russisk eller Ukrainsk så skal de jo leve op til en vis standard og der er jo store krav til luftfartsselskaberne for at kunne beflyve div. Internationale lufthavn. Se bare på hvor mange og hvem der har flyveforbud og ikke må lande i Bl.a Europæiske lufthavne. Indenrigs i de lande, ville jeg nok ikke sætte mig op i en flyver.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Hawk
Jeg har 2 gange fløjet med dem. Det var godt nok før de fløj fra Danmark, så det var fra Stockholm. Udover en lang forsinkelse i Kiev første gang, så var flyveturen ikke meget anderledes end de andre gange jeg har været afsted.
Lufthavnen i Kiev er dog ikke noget at Juble over.

Lung Yao
girobank skrev:
Kender ingen,der har prøvet dette selvskab- Ukainsk?

Men har set et indlæg fra Brian Marinus, som åbenbart ved noget om selskabet.

Personligt ville jeg ikke drømme om at bruge selskabet, så heller de gode gamle 747-direkte til Bangkok.
Skotte eller ej!

Ved og ved er meget sagt:Tuttelu Tralla
Brianmarinus skrev:
Jeg har ingen erfaring med selskabet ,men har læst en del om det.
Det er et Ukrainsk selskab,der er delvist ejet af staten og var faktisk,det første selskab,der landede et fly i Bangkok airport-den nye.
De har gennem de sidste 3-4 måneder,faktisk været de billigste-ihvertfald på Viviro-men har indtil idag også haft utroligt lange rejse tider.

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
Da der åbenbart ikke er mange her på siden, som har prøvet at flyve med dem, er her et link til en site med reviews på engelsk:
http://www.airlin...rosvit.htm
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

kylling
Er det ikke bare det gamle A-skrot vi skriver om????
Bare med et nyt navn???

b_j3ns3n
nå vi må have muldvarpen op af lommen Angry efter at have læst den engelske ris og ros side er jeg ikke i tvivl.. det bliver ikke Aerosvit Airlines Smile tak for hjælpen

per p
Fra Kiev flyver du vidre med Boeing 757, og det er ikke så mange time at turen bliver

Anonym Bruger
Hej.
Jeg brugte dem her ned, flyveren til Moscow var lille, meget lille for en mand på 1.89 cm og 110 kg, men det gik da ok, vi var forsinket en del. folk i flyveren kunne ikke snakke english, så ingen hjælp der, da jeg ville vide hvad jeg skulle når jeg landet, da det var første gang jeg mellem landet.

Transit går meget langsomt der over, ja jeg vil sige de er total ligeglade med der står mange folk i kø og skal med en flyver videre.
Så hen og gå igennem scan uden sko og overtøj, så hånd scan, samt de undersøger alle med hænder også, så de 2 timer og 10 min jeg skulle være der, var brugt inden jeg var igennem alt det, også en lang gåtur til den anden ende af lufthaven til min gate, hvor folk var begyndt at gå på flyveren, så det gik lige.....

Det her er jo ikke selvskabet skyld at det tager så lang tid at komme igennem det hele....

Flyveren fra Moscow til Bangkok var en stor størelse med egen tv skærm, gode sæder selv for mig, maden rørte jeg ikke, det så så dårlige ud, og jeg vente med at spise til jeg var i thailand.
Folk her kunne english, fransk med mere, så det virker meget mere som et "rigtige" selvskab man var med...

Brugte dem selv for at spare penge, så forstår godt at nogle vil det, i sær hvis det er på 3 biletter, og vente tiden er som sagt væk, med alt det man skal igennem....og flyv tiden er kun de 2 timer og 10 min længer inden at flyve direkte der ned, så det er ikke så slemt igen....

Anonym Bruger
HEY Badedyr

hvilket selskab snakker du om. ??
aeroflot
eller aerosvit

Anonym Bruger
Ups, det er Aeroflot jeg var med, læste det forkert, sorry

Aeroflot er russisk og mellemlander i Moskva
Aerosvit Airlines er Ukrainsk og mellemlander i hovedstaden KIEV

AL 48
Godt du landede i Bangkok,- tænk hvis du også havde læst forkert der!LOL LOL
Hej

laodenmark
Sidste år da jeg havde besøg fra bkk. var ruten herop til hamburg via Kiev med Aerosvit. Og hjem med Air Berlin fra Hamburg over dusseldorf.
Turen hjem til bkk. med Air Berlin var ikke bedre, snarer omvendt iflg. hende. Men en enkelt input kan jo være tilfældigt. Næste gang bliver det til bll via cph med Sas de prisen havde sneget sig ned på 4800.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

ASJ
Dette er et uddrag af lidt korrespondance jeg har haft med en ven her på DTW. Grundet manglende kunnen m.h.t. at anvende samme forum er det først nu jeg forsøger at orientere om vores hjemrejse, der fandt sted i slutningen af marts. Håber det kan være til nogen nytte:
”….det drejer sig om vores hjemrejse med Aerosvit via Kiev. Af mange forskellige årsager skulle vi støde til søn og svigerdatter i Hamborg og videre til DK i bil via Puttgarden. Derfor blev det Aerosvit. Dem har vi fløjet med 3 gange: første, eneste og sidste! Jeg har forsøgt at delagtiggøre folk på DTW herom. Desværre er jeg ikke verdens hurtigste på tasterne og efter at have forsøgt at videreformidle vores oplevelser 4 gange (hvor det skrevne blot er forsvundet) orker jeg pt ikke mere. Jeg mener dog det er vigtigt, at folk på DTW får viden herom, hvorfor jeg vender tilbage ved lejlighed. Når jeg har fundet ud af, hvad jeg gør forkert!
Nu, hvor jeg har bragt det på bane overfor dig, skal det dog lige nævnes her, hvad det drejer sig om:
- totalt kaos i en gammel og nedslidt lufthavn i Kiev
- hamrende uprofessionelt kabinepersonale
- elendigt (ikke eksisterende) informationsniveau i fly og lufthavn i Kiev
- tyvagtige bagagemedarbejdere i Kiev
- eftersendt og smadret bagage
Jeg betragter mig selv som et rimeligt tolerant menneske. Brokker mig f.eks. ikke over udbuddet af sprut og ædelse i flyet, som det er mit indtryk, at mange går meget op i. Jeg betragter det som sekundært... man får som oftest, hvad man har betalt for.
Ovennævnte besværligheder begyndte i flyet fra Bangkok til Kiev. I det forholdsvis nye fly var der alskens elektronisk udstyr i arm - og ryglæn, samt storskærme flere steder. Desværre virkede intet af dette isenkram... eller osse var det ikke aktiveret.
På spørgsmålet om det var muligt at få et tæppe til fruen, svarede stewarden, at dette fandtes under sædet. Da jeg efter at have været nede på alle fire og kiggede op igen, var han smuttet!
Den næste, en stewardesse, var mere ærlig: der var ikke tæpper nok til alle??
Det skal nævnes, at kaffen var god og man skænkede gavmildt ud af den. I et fly, hvor der forekommer turbulens, blev der skænket til randen ...... jeg skyllede skjorten på toilettet!
I Kiev var vi ved at strande i lufthavnen. At være i transit her, er noget af et mareridt. Efter at være ledt gennem denne flaskehals af smalle trapper og gange, endte vi efter næsten 2 timer op i en afgangshal, hvor vi kunne konstatere, at vores videre forbindelse til Hamborg var fra Gate 7. I hallen, vi befandt os i, var der adgang til Gate 1 - 6 ....og ingen, absolut ingen anvisning på, hvor man kunne finde Gate 7.
Efter megen møje og besvær, det var håbløst at forsøge at kommunikere med lufthavnspersonalet (mit ukrainske er mildt sagt beskedent), fandt vi vej under nogle presseninger til en tilstødende hal, hvor vi fandt Gate 7.
Her blev vi modtaget af et surt udseende kvindemenneske, der tørt konstaterede: "You are late"(jeg tænker hun som minimum har haft Studentereksamen eller tilsvarende).
Efterfølgende bliver vi transporteret i minibus ud til det allerede opstartede fly. Stewardessen står på trappetrinene og be'r os aflevere håndbagagen til bagagemedarbejderne. Den kunne angiveligt ikke være i kabinen. Her skal det indskydes, at flyet var af typen ER45-Jet (tror jeg det hedder), som hedengangne PB-Air fløj med i Thailand.
I dette fly har vi som minimum altid kunnet placere vores i øvrigt beskedne håndbagage under sædet foran, når dette af den ene eller anden grund har været nødvendigt. Her kunne det ikke lade sig gøre og vi afleverede således til bagagefolkene.
Vel ankommet til Hamborg får vi udleveret håndbagagen ude ved flyet.
Ved bagagebåndet afventer vi forgæves ankomsten af øvrig bagage fra Bangkok. Den er ikke kommet videre fra Kiev.
Vi ordner det fornødne med Bagageservice... bagagen vil blive eftersendt til København.
På et tidspunkt bliver fruen tissetrængende.....det bli'r de jo så'n nogen! Vi skulle derfor ha' vekslet til gangbar mønt til toilettet. Går ind i Western Union for at få lidt mønter.
Jeg åbner min håndbagage for at få fat i min tegnebog og spørger om de vil ha' US-dollar, DKK eller Kreditkort.
De var græsk-katolske og jeg åbnede tegnebogen.......der var ikke en bukket femøre i!!
Jeg betalte med kreditkort. Bagagefolkene i Kiev havde været betænksomme: de "neglede" kun kontanter svarende til 2500 kroner.
Jeg husker, at lige inden vi lettede i Kiev bemærkede jeg til fruen, at jeg ikke havde låst min håndbagage. Hele det vanvittige scenarie i lufthavnen, hvor vi svedige og stressede kommer ud til flyet, er forklaringen herpå. Selvforskyldt?? Tja'..!
Tyveriet kan i hvert fald lokaliseres til bagagefolkene i Kiev. Da vi afleverede ved flyet, var det det eneste tidspunkt vi ikke havde håndbagagen i vor varetægt.
Efterfølgende har vi ikke fulgt op på det. Efter at have læst om andres besværligheder med hensyn til at komme i kontakt med Aerosvit, vil vi ikke bruge tid herpå.
Efter at være ankommet til DK kulminerede det hele med ankomsten af bagagen fra Bangkok: en uge forsinket og med smadrede hjul og håndtag på begge kufferter.
Hele denne tragikomiske hjemrejse kommer ikke til at gentage sig .... ihvertfald ikke i Aerosvit's regi. Dem flyver vi aldrig med mere.”

DKPete
Tak for rejse beskrivelse.....vidste godt de ikke var helt stue rene - men at det står så skraldt til... godt at I nåede helskindet hjem :-) Har prøvet noget lignende med Egypt Air - maskinen "tabte" næse hjulet på vej væk fra "fingeren".
Den nye maskine havde "teknik" fejl så vi måtte slå et sving over ørkenen tilbage igen. Blev siddende i maskinen under rep - uden aircon - uden vand....og selvfølgelig var bagagen over en uge undervejs og så ud som om den havde været i Afghanistan... dem flyver jeg heller ikke med mere Shock

sony
Puha det lyder næsten som min første rejse til thailand det var bare med aoro plot. Jeg tror det må have været dengang jeg fik mit russer forbi, har rejst med dem 3 gange, første eneste og sidste gang. Jeg kunne aldrig finde på at råde min værste uven til at flyve med nogle der skal over russisk luftrum
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: