Se indlæg|
Thai airways - Tjek in
|
|
| samee |
Lagt på d. 25/04-2011 16:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Hej er der nogen som ved om man kan tjekke ind via. deres hj. side og / eller om det er muligt at tage til lufthavnen de der 22 timer før afgang og tjekke ind på automat ???
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/04-2011 16:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Den klarer du via deres hjemmeside. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 25/04-2011 16:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
samee skrev: Hej er der nogen som ved om man kan tjekke ind via. deres hj. side og / eller om det er muligt at tage til lufthavnen de der 22 timer før afgang og tjekke ind på automat ??? 22 timer....jeg forstår ikke. HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/04-2011 16:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
SteenJ skrev: samee skrev: Hej er der nogen som ved om man kan tjekke ind via. deres hj. side og / eller om det er muligt at tage til lufthavnen de der 22 timer før afgang og tjekke ind på automat ??? 22 timer....jeg forstår ikke. Der er tale om tidspunktet hvor man TIDLIST kan check-in på de Automat stander der findes i afgangshallerne og ved Metro St./CPH lufthavn . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 25/04-2011 16:57
|
|
Tak for hjælpen, prøver først på hj. siden ellers må jeg smutte forbi en automat, hygge
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 25/04-2011 17:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg er næsten 100% sikker på, at der skal tjekkes ind manuel på Thai i cph.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/04-2011 21:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
SteenJ skrev: Jeg er næsten 100% sikker på, at der skal tjekkes ind manuel på Thai i cph. Det er jeg også, automaterne ovre på den anden side tilhører SAS. |
|
|
|
| snoopy |
Lagt på d. 25/04-2011 23:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Så vist jeg husker står der på deres hjemmeside, at man IKKE kan bruge automaterne i lufthavnen, så om bag køen ;-p |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 26/04-2011 02:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Her kan i selv se at Thai Airways IKKE giver anden mulighed for check-in end den gode gammeldags skranke check-in. Så det er bare at møde op tidligst 3 timer før (monkey class) http://www.cph.dk...r+afrejse/ |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 26/04-2011 08:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Der er kun manuelt tjekin til ThaiAirways i Kastrup lufthavn. De automater der er opsteillet kan IKKE bruges. Thai åbner for tjekin et sted mellem 3 og 4 timer før afgang. Kim
|
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 26/04-2011 15:00
|
|
Hej så fandt jeg mit svar: # Check-in på THAI foregår ved THAI-dedikerede check-in skranker i Terminal 3. # Anbefalet check-in tid for Economy Class er 3 timer før planlagt afgang, da der kan være lange køer ved både check-in, security og paskontrol. # Anbefalet check-in tid for Premium Economy Class & Business Class er 1 1/2 time før planlagt afgang. # THAI's check-in skranker er åbne fra kl. 10.40. # Check-in skrankerne lukker 40 minutter før planlagt afgang. # Det er ikke muligt at checke ind på THAI ved automaterne i afgangshallen. # Det er ikke muligt at foretage telefon check-in eller check-in via internettet. Hygge It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.