Se indlæg
 Udskriv debat
Thai airways - Tjek in
samee
Hej er der nogen som ved om man kan tjekke ind via. deres hj. side og / eller om det er muligt at tage til lufthavnen de der 22 timer før afgang og tjekke ind på automat ???
It’s deep how you can be so shallow

vandango
Den klarer du via deres hjemmeside.

SteenJ
samee skrev:
Hej er der nogen som ved om man kan tjekke ind via. deres hj. side og / eller om det er muligt at tage til lufthavnen de der 22 timer før afgang og tjekke ind på automat ???

22 timer....jeg forstår ikke.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Lung Yao
SteenJ skrev:
samee skrev:

22 timer....jeg forstår ikke.

Der er tale om tidspunktet hvor man TIDLIST kan check-in på de Automat stander der findes i afgangshallerne og ved Metro St./CPH lufthavn .
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

samee
Tak for hjælpen, prøver først på hj. siden ellers må jeg smutte forbi en automat, hygge

SteenJ
Jeg er næsten 100% sikker på, at der skal tjekkes ind manuel på Thai i cph.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

vandango
SteenJ skrev:
Jeg er næsten 100% sikker på, at der skal tjekkes ind manuel på Thai i cph.

Det er jeg også, automaterne ovre på den anden side tilhører SAS.

snoopy
Så vist jeg husker står der på deres hjemmeside, at man IKKE kan bruge automaterne i lufthavnen, så om bag køen ;-p

dardi
Her kan i selv se at Thai Airways IKKE giver anden mulighed for check-in end den gode gammeldags skranke check-in. Så det er bare at møde op tidligst 3 timer før (monkey class)

http://www.cph.dk...r+afrejse/

kro90
Der er kun manuelt tjekin til ThaiAirways i Kastrup lufthavn.
De automater der er opsteillet kan IKKE bruges.
Thai åbner for tjekin et sted mellem 3 og 4 timer før afgang.
Kim

samee
Hej så fandt jeg mit svar:

# Check-in på THAI foregår ved THAI-dedikerede check-in skranker i Terminal 3.

# Anbefalet check-in tid for Economy Class er 3 timer før planlagt afgang, da der kan være lange køer ved både check-in, security og paskontrol.

# Anbefalet check-in tid for Premium Economy Class & Business Class er 1 1/2 time før planlagt afgang.

# THAI's check-in skranker er åbne fra kl. 10.40.
# Check-in skrankerne lukker 40 minutter før planlagt afgang.
# Det er ikke muligt at checke ind på THAI ved automaterne i afgangshallen.
# Det er ikke muligt at foretage telefon check-in eller check-in via internettet.

Hygge

Spring til debat: