Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
China airlines
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 24/04-2011 21:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hej alle jer globetrottere:-) Jeg har fundet billetter med China airlines. Cph.Amsterdam, Amsterdam- Bangkok. 4. Januar. Og hjem d. 17. februar. Pris 4800kr pr voksen. Det synes jeg jo lyder bliigt, men jeg kender intet til China airlines. Er der nogle af jer der kender noget til China airlines? Hvordan er standarden osv.? Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 24/04-2011 21:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Har prøvet dem flere gange. Fin service og gode film. Hilsen Kimkingo |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 24/04-2011 21:41
|
Hej Kim:-) Da var godt nok hurtig service:-) Tak. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 24/04-2011 21:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Jeg har kun gode anbefalinger til rejse med dem.
|
|
|
|
| Natpiraten |
Lagt på d. 25/04-2011 01:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
Herligt....fruen og jeg rejser med China fra Amsterdam 1/7, så det vil vi da glæde os til.![]() |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 25/04-2011 09:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
I kan med stor glæde jer, for China Airlines er, efter min og konens mening, et selskab som både Thai air og SAS kunne lære meget af, bl.a. med hensyn til kundebetjening både inden, under og efter flyvningen... Vi har rejst med China Airlines i mange år, både her i asien og til "det gamle land" - sidst da jeg pludseligt følte en helt ustyrlig trang, til at opleve en rigtig dansk jul og håbet om endnu engang at føle det danske vinterklima - naturligvis kun med sne der langsomt daler og juledækker omgivelserne på den mest idylliske og romantiske måde - jo, godmorgen du, - mine ønsker var nok noget for kraftigt fremført for "ham deroppe"! Efter indesnening i over 12 dage, var vor tanke straks at komme "hjem" - men vi holdt alligevel ud til planlagt afrejse i februar. Prisen for denne tur, der omfattede T/R rejse Bangkok-Amsterdam-Billund, var på 5.200 d.kr. alt inclusive. Ombord var servicen helt tip-top, god flymad, frie drinks og et smilende og sødt thailandsk kabinepersonale... Nu har vi aftalt, at vil "hjem" igen i juni, denne gang for at genopleve Skt. Hansaften - og naturligvis bliver det også med China Airlines, der nu i samarbejde med KLM, også tilbyder fly til ålborg. Pris pr. person T/R kr. 4.800 alt incl., og billetten er gældende for et halvt år... Go´rejse til jer alle... ![]() |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 25/04-2011 10:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Så forstår jeg bedre den søde service: Ombord var servicen helt tip-top, god flymad, frie drinks og et smilende og sødt thailandsk kabinepersonale... Blander du ikke tingene lidt?? ![]() Hej |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 25/04-2011 11:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Et okay selskab,men foretrækker alligevel den direkte vej til Thailand ! SAS / Thai....![]() Lige en lille sidebemærkning,china er ikke et Kina-fly,men made in Taivan.... |
|
|
|
| thailandfreak |
Lagt på d. 01/05-2011 14:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Har kun utrolig dårlige erfaringer med China Airlines. Dårlig service, dårlig mad, ingen tv. Ventede 24 timer i Amsterdam, da flyet ikke ville vente 10 min på mig og 6 andre danskere. På hjemturen var de også skyld i forsinkelse, som medførte vi skulle vente i Amsterdam fra 10 morgen til 17:30, da China airlines åbent bart aldrig beregner sommertiden med i deres flytider, så dette sker dagligt sagde de i Amsterdam. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/05-2011 14:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jimmikoldenborg skrev: Hej alle jer globetrottere:-) Jeg har fundet billetter med China airlines. Cph.Amsterdam, Amsterdam- Bangkok. 4. Januar. Og hjem d. 17. februar. Pris 4800kr pr voksen. Det synes jeg jo lyder bliigt, men jeg kender intet til China airlines. Er der nogle af jer der kender noget til China airlines? Hvordan er standarden osv.? Vh Jimmi Sas har fra d. 4. Januar til d. 29. Februar billetter til 5153-hvis du er mere tryg ved et kendt selskab.Se på Viviro! |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 01/05-2011 16:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Har rejst med China Airlines 2 gange , og har ikke noget dårlig at sige. Har dog nogle venner der siger de aldrig rejser med dem igen, det var noget med at de fik vejet deres håndbagage ved flyet og de så måtte betale for overvægt. Skal sige jeg aldrig har fået vejet min håndbagage |
|
|
|
| chacha |
Lagt på d. 01/05-2011 18:16
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Har fløjet med dem 7 gange, og altid god service og tiderne på flyafgange passer, jeg vil gerne flyve med dem igen. Jeg kan anbefale China...![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 01/05-2011 22:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
brianmarinus skrev: jimmikoldenborg skrev: Hej alle jer globetrottere:-) Jeg har fundet billetter med China airlines. Cph.Amsterdam, Amsterdam- Bangkok. 4. Januar. Og hjem d. 17. februar. Pris 4800kr pr voksen. Det synes jeg jo lyder bliigt, men jeg kender intet til China airlines. Er der nogle af jer der kender noget til China airlines? Hvordan er standarden osv.? Vh Jimmi Sas har fra d. 4. Januar til d. 29. Februar billetter til 5153-hvis du er mere tryg ved et kendt selskab.Se på Viviro! hvis man skal købe billet med sas, så er det altid billigst på sas.dk der er prisgaranti. På at sas billetter ikke kan fåes billigere andre steder |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 01/05-2011 22:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Tumut skrev: brianmarinus skrev: jimmikoldenborg skrev: Hej alle jer globetrottere:-) Jeg har fundet billetter med China airlines. Cph.Amsterdam, Amsterdam- Bangkok. 4. Januar. Og hjem d. 17. februar. Pris 4800kr pr voksen. Det synes jeg jo lyder bliigt, men jeg kender intet til China airlines. Er der nogle af jer der kender noget til China airlines? Hvordan er standarden osv.? Vh Jimmi Vi garanterer dig, at du ikke finder din SAS Economy flybillet billigere på andre danske websites end på sas.dk" De SAS-flybilletter som du kan finde på SAS.dk udbydes også til salg på andre websites, eksempelvis via rejsebureauer og rejseagenter. SAS garanterer at du ikke kan finde en SAS Economy flybillet mere end max. DKK 75,- billigere på andre danske websites (med dansk postadresse) end på SAS.dk. Hvis du finder en SAS Economy flybillet billigere på andet dansk .dk-website efter, at du har købt en tilsvarende flybillet på SAS.dk, så udbetaler SAS en kompensation på DKK 500,- Sas har fra d. 4. Januar til d. 29. Februar billetter til 5153-hvis du er mere tryg ved et kendt selskab.Se på Viviro! hvis man skal købe billet med sas, så er det altid billigst på sas.dk der er prisgaranti. På at sas billetter ikke kan fåes billigere andre steder |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 02/05-2011 15:15
|
Kan desværre ikke finde nogle så billige på deres hjemmeside:-( quote]Tumut skrev: brianmarinus skrev: jimmikoldenborg skrev: Hej alle jer globetrottere:-) Jeg har fundet billetter med China airlines. Cph.Amsterdam, Amsterdam- Bangkok. 4. Januar. Og hjem d. 17. februar. Pris 4800kr pr voksen. Det synes jeg jo lyder bliigt, men jeg kender intet til China airlines. Er der nogle af jer der kender noget til China airlines? Hvordan er standarden osv.? Vh Jimmi Sas har fra d. 4. Januar til d. 29. Februar billetter til 5153-hvis du er mere tryg ved et kendt selskab.Se på Viviro! hvis man skal købe billet med sas, så er det altid billigst på sas.dk der er prisgaranti. På at sas billetter ikke kan fåes billigere andre steder[/quote] Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 02/05-2011 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Bemærk! Den billigere flybillet på andet .dk-website skal være observeret samme dag som købet af din SAS flybillet på SAS.dk fandt sted og være indenfor Europa.
Kim
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 02/05-2011 19:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg har tit kigget på sas.dk dog er det længe længe siden da de aldrig har kunnet mache de andre selskaber på prisen.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 02/05-2011 21:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
thailandfreak skrev: Har kun utrolig dårlige erfaringer med China Airlines. Dårlig service, dårlig mad, ingen tv. Ventede 24 timer i Amsterdam, da flyet ikke ville vente 10 min på mig og 6 andre danskere. På hjemturen var de også skyld i forsinkelse, som medførte vi skulle vente i Amsterdam fra 10 morgen til 17:30, da China airlines åbent bart aldrig beregner sommertiden med i deres flytider, så dette sker dagligt sagde de i Amsterdam. lyder lidt usandsynligt,at de ikke ville vente 10 min,hvis i kom for sent på grund af din afgang fra kastrup,det er trods alt KLM-eller SAS der flyver til amsterdam og det tar ikke længere end en time ! men hvis du fjoller rundt i lufthavnen,er det vel din egen skyld,du ikke kommer med.... |
|
|
|
| Charansanitwon |
Lagt på d. 02/05-2011 23:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
[quote]bangkoknielsen skrev: I kan med stor glæde jer, for China Airlines er, efter min og konens mening, et selskab som både Thai air og SAS kunne lære meget af, bl.a. med hensyn til kundebetjening både inden, under og efter flyvningen... Vi har rejst med China Airlines i mange år, både her i asien og til "det gamle land" - sidst da jeg pludseligt følte en helt ustyrlig trang, til at opleve en rigtig dansk jul og håbet om endnu engang at føle det danske vinterklima - naturligvis kun med sne der langsomt daler og juledækker omgivelserne på den mest idylliske og romantiske måde - jo, godmorgen du, - mine ønsker var nok noget for kraftigt fremført for "ham deroppe"! Efter indesnening i over 12 dage, var vor tanke straks at komme "hjem" - men vi holdt alligevel ud til planlagt afrejse i februar. Prisen for denne tur, der omfattede T/R rejse Bangkok-Amsterdam-Billund, var på 5.200 d.kr. alt inclusive. Ombord var servicen helt tip-top, god flymad, frie drinks og et smilende og sødt thailandsk kabinepersonale... Nu har vi aftalt, at vil "hjem" igen i juni, denne gang for at genopleve Skt. Hansaften - og naturligvis bliver det også med China Airlines, der nu i samarbejde med KLM, også tilbyder fly til ålborg. Pris pr. person T/R kr. 4.800 alt incl., og billetten er gældende for et halvt år... Go´rejse til jer alle... [/quotedet lyder meeget interessant..Vh. |
|
|
|
| thailandfreak |
Lagt på d. 04/05-2011 12:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Speedmaster skrev: thailandfreak skrev: Har kun utrolig dårlige erfaringer med China Airlines. Dårlig service, dårlig mad, ingen tv. Ventede 24 timer i Amsterdam, da flyet ikke ville vente 10 min på mig og 6 andre danskere. På hjemturen var de også skyld i forsinkelse, som medførte vi skulle vente i Amsterdam fra 10 morgen til 17:30, da China airlines åbent bart aldrig beregner sommertiden med i deres flytider, så dette sker dagligt sagde de i Amsterdam. lyder lidt usandsynligt,at de ikke ville vente 10 min,hvis i kom for sent på grund af din afgang fra kastrup,det er trods alt KLM-eller SAS der flyver til amsterdam og det tar ikke længere end en time ! men hvis du fjoller rundt i lufthavnen,er det vel din egen skyld,du ikke kommer med.... Det kan skam godt være det lyder usandsynligt, men dette er desværre korrekt. Der var bestemt ingen fjoller eller lign. i lufthavnen. Sas flyet fra Kastrup var forsinket grundet motorproblemer, dog opdagede vi næste morgen at China airlines flyet fra Amsterdam faktisk også var forsinket, men dette fik vi ingen information om og blev i stedet indlogeret på et billigt hotel og ombooket til flyvningen dagen efter. Transporten fra lufthavnen til hotellet var også på egen regning. Ved hjemturen løb mig og to andre danskere ned til gaten. Flyet holdte der stadig, men de nægtede os boarding, da China airlines igen havde ombooket os og bagagen ifølge dem ikke kunne nå afgangen. Tænk før du taler mester. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.