Se indlæg
 Udskriv debat
SØREN PIND VIL SORTERE UDLÆNDINGE
TG950
klippet fra DR NYHEDER, TEXT TV:

DR1 S116 man 16 maj 08:45:38
16.maj dr.dk/nyheder 05:59

SØREN PIND VIL SORTERE UDLÆNDINGE
Tiden er løbet fra Anders Fogh
Rasmussens (V) faste og fair
udlændingepolitik, der har været så
rigid, at den har udelukket mennesker
fra Danmark, som uden problemer kunne
have bidraget positivt til det danske
samfund.

Det siger integrationsminister Søren
Pind (V) til Politiken.

Han vil nu gennem positiv særbehandling
gøre det lettere for borgere fra
bestemte lande at blive
familiesammenført til Danmark.

110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS

hvad fanden er den nu af, skal de forskelige lande nu indeles i kategori A, B, C, og så vidrer, den Pind har vist ikke sovet særligt godt i lang tid for at kunne udtænke en sådasn nederdrægtig plan, nårh jo han har jo fået hjælp af de udenlandsfjendske DF'er.

gad vide hvornår listen bliver offentlig gjort, jeg frygter det værste.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

sony
Helt ærligt TG Det er sgu da en meget god ide, så kunne det da være de kunne få sorteret dem som kun vil leve på nas heroppe.

Jeg er da sikker på at der er en masse thaier kunne komme herop for de vil jo gerne arbejde, det da være med alle de der spøgelser (som min lille niece på 3 år kaldte dem dengang) der render rundt med burkaer og deslige
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
det er en skide godt idé fra Pind!....og ja, danskgifte thai'er bliver nok ikke ramt hårdest...da de er kendt for at gerne ville lære dansk og gerne arbejde...

tror nok mere det er muhammed og pingvinen fra mellemøsten, tyrkiet og somalia der for det svært samt kriminelle sigøjnerfamilier.....og dem græder jeg altså ikke snot over at måtte undvære...undskyld mig..

det er lige netop tiltag som dette der vil gøre det lettere for os danske mænd med thaikoner...og det er lige netop manglen på selvsamme tiltag som har besværliggjort processen for os med thaikoner idet alle udlændinge bliver sat i samme bås...dvs din thaikone som gerne vil til DK og lære dansk og arbejde, er ligeså meget (lidt) værd for det danske samfund som en analfabetisk overvægtig fødemaskine af en tørklædebeklædt kvinde fra en somalisk landsby der prøver at fuske sig til danmark for at nasse penge...vi må jo ikke forskels behandle...hmmm
Redigeret af Anonym Bruger d. 16/05-2011 11:15

lung
det er sku da det eneste rigtige, at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, men det tror jeg desværre ikke den går...

alle ved jo at der er folk fra bestemte lande der kun kommer herop for at suge til sig..

kør bare på Pind, du får min fulde støtte...

og så tror jeg det bliver noget nemmere for folk fra østen..de vil jo gerne integreres modsat andre..

NEJ jeg er IKKE racist...

Lung

bruno
JS skrev:
det er en skide godt idé fra Pind!....og ja, danskgifte thai'er bliver nok ikke ramt hårdest...da de er kendt for at gerne ville lære dansk og gerne arbejde...

tror nok mere det er muhammed og pingvinen fra mellemøsten, tyrkiet og somalia der for det svært samt kriminelle sigøjnerfamilier.....og dem græder jeg altså ikke snot over at måtte undvære...undskyld mig..

det er lige netop tiltag som dette der vil gøre det lettere for os danske mænd med thaikoner...og det er lige netop manglen på selvsamme tiltag som har besværliggjort processen for os med thaikoner idet alle udlændinge bliver sat i samme bås...dvs din thaikone som gerne vil til DK og lære dansk og arbejde, er ligeså meget (lidt) værd for det danske samfund som en analfabetisk overvægtig fødemaskine af en tørklædebeklædt kvinde fra en somalisk landsby der prøver at fuske sig til danmark for at nasse penge...vi må jo ikke forskels behandle...hmmm

Jeg tror godt du kan regne med, at thaier kommer på den sorte liste, det er de jo sådan set i forvejen, da det nemmer for en fra Cambodia at komme her til, frem for en fra Thailand.

http://gj-blog.dk/
TG950
sony skrev: Helt ærligt TG Det er sgu da en meget god ide, så kunne det da være de kunne få sorteret dem som kun vil leve på nas heroppe.

Jeg er da sikker på at der er en masse thaier kunne komme herop for de vil jo gerne arbejde, det da være med alle de der spøgelser (som min lille niece på 3 år kaldte dem dengang) der render rundt med burkaer og deslige

sorry,sony men du har vist ikke fattet en pind af hvad det er Søren Pind & Co. er ude på.

JS skrev: det er en skide godt idé fra Pind!....og ja, danskgifte thai'er bliver nok ikke ramt hårdest...da de er kendt for at gerne ville lære dansk og gerne arbejde...

tror vist godt at du kan tro om igen, F.eks Thai'er vil ikke ende i kategori A, næ nej tvært imod.

bruno skrev: Jeg tror godt du kan regne med, at thaier kommer på den sorte liste, det er de jo sådan set i forvejen, da det nemmer for en fra Cambodia at komme her til, frem for en fra Thailand.

er bange for at du har meget ret i din anskuelse.

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

swed
lung skrev:
det er sku da det eneste rigtige, at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, men det tror jeg desværre ikke den går...

alle ved jo at der er folk fra bestemte lande der kun kommer herop for at suge til sig..

kør bare på Pind, du får min fulde støtte...

og så tror jeg det bliver noget nemmere for folk fra østen..de vil jo gerne integreres modsat andre..

NEJ jeg er IKKE racist...

Lung
Jo du er , læs hvad du skriver
Swed

sony
sorry,sony men du har vist ikke fattet en pind af hvad det er Søren Pind & Co. er ude på.

Jamen TG så må du jo forklare mig hvad hr Pind er ude på i stedet for bare at poste det her.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
bruno skrev:
JS skrev:

Jeg tror godt du kan regne med, at thaier kommer på den sorte liste, det er de jo sådan set i forvejen, da det nemmer for en fra Cambodia at komme her til, frem for en fra Thailand.

Pind's forbillede er jo USA, hvor man har en såkaldt "Green Card" ordning, der bl.a. styres via et "diversity lottery", sidst jeg kiggede var thailand ikke på den "sorte liste", men ligestillet med Danmark....

listen over nationaliteter der kan søge, styres bl.a. af hvor mange af samme nationalitet der søger samt hvor mange af den nationalitet der allerede er i landet...og her er Thailand og Danmark altså ikke "blacklistet"..mit bud er at situationen i procent er nogenlunden ens i USA og Danmark...

Uanset hvad, så er jeg også skuffet over alle de restriktioner og besværligheder man skal igennem bare for at kunne se sin kære....men jeg tror ikke at S/SF har tænkt sig at åbne sluserne hvis de kom til magten....

liberal alliance, et parti jeg ikke holder allermest af, men deres politik på området lyder fornuftigt, mindre bureakrati, mere personlig ansvarlig...dvs. tag din ægtefælle herop, sørg selv for ham/hende...det kalder jeg sund fornuft...
Redigeret af Anonym Bruger d. 16/05-2011 17:10

swed
JS skrev:
bruno skrev:
JS skrev:

Pind's forbillede er jo USA, hvor man har en såkaldt "Green Card" ordning, der bl.a. styres via et "diversity lottery", sidst jeg kiggede var thailand ikke på den "sorte liste", men ligestillet med Danmark....

listen over nationaliteter der kan søge, styres bl.a. af hvor mange af samme nationalitet der søger samt hvor mange af den nationalitet der allerede er i landet...og her er Thailand og Danmark altså ikke "blacklistet"..mit bud er at situationen i procent er nogenlunden ens i USA og Danmark...

Uanset hvad, så er jeg også skuffet over alle de restriktioner og besværligheder man skal igennem bare for at kunne se sin kære....men jeg tror ikke at S/SF har tænkt sig at åbne sluserne hvis de kom til magten....

liberal alliance, et parti jeg ikke holder allermest af, men deres politik på området lyder fornuftigt, mindre bureakrati, mere personlig ansvarlig...dvs. tag din ægtefælle herop, sørg selv for ham/hende...det kalder jeg sund fornuft...

De fleste sigøjner er EU borgere og kan komme til Danmark som de vil ,Tyrkere kan komme som de altid har gjort pga den aftale EU har med Tyrkiet , og de 20.000 - 30.000 polakker , ester , rumæner osv fra EU vil fortsætte med at komme i uformisket styrke , for ikke at tale om dem der får asyl og FN flygtninge som ikke er påvirket af de store aftaler , men de 2 største grupper der kommer til Danmark thai og filippinere de bliver ramt, og de 30 somaliere der blev familiesammenført (2009 tal)
Swed

TG950
sony skrev:

Jamen TG så må du jo forklare mig hvad hr Pind er ude på i stedet for bare at poste det her.

jeg skal prøve, det står jo lysende klart hvad Pind & Co. vil de vil jo indele menesker i A & B grupper, og ligeså lysende står det jo også klart at
Thai'er / Asiater og andet godt folk absolut ikke hører til disse grupper, snarer i den anden ende af alfabetet.

og om det bliver ændret ved et evt. regerings skifte, næ der tror jeg sgu ikke, når nu reglerne er indført så forbliver det jo nok sådan, alt andet er jo bare valgflæsk fra Miss Gucci & Villy vendekåbe.

Nirvana
Da SØREN PIND var i TV2 nyheder i moes så sage han at det skulle være nemer for folk der kommer fra USA, Canada, og Japan men Thailand blev ikke nævnet til jeg tror ikke at det bliver nemmer med en Thai
Come As You Are

Nirvana
http://politiken....laendinge/

http://nyhederne....881772%3As øren-pind-vil-sortere-udlændinge.html?rss
Come As You Are

vandango
Lad nu være med at lytte til søren pind, en hvilken som helst lovgivning vil ramme alle.

jesperfrb
JS skrev:

Må desværre indrømme at jeg ikke tror du har ret!
Thaier kommer på den sorteliste, bare se hvad medierne skriver/viser om Thailand!
Men du har da din ret til at tro det modsatte!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

TG950
klippet fra DR TEXT TV :

DR1 S124 tir 17 maj 06:11:15
17.maj dr.dk/nyheder 03:44

PIND I JURIDISK MODVIND
Integrationsminister Søren Pind er
kommet i juridisk modvind med sit
forslag om at gøre det lettere for
udvalgte nationaliteter at blive
familiesammenført.

Ifølge Politiken fraråder
Justitsministeriet at favorisere
mennesker fra blandt andet USA og
Australien så de ikke behøver at bestå
en indvandringsprøve som andre
udlændinge.

Søren Pind siger, at han er godt træt
af udlændingelovgivningens
lighedsmageri:

- Når Tyskland og Holland kan, så kan
vi også, siger Søren Pind.

110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS

ak ja, den Pind kontroversiel har han nu altid været, han skulle nu tage og lytte til sin justitsminister i stedet for tæppetissern
P. Kjærsgaard.

olejensen
Mon ikke den sortering er nærmest ligegyldig bortset fra, at give nogle landes borgere særrettigheder på ligefod med EU borgere samt Tyrkere.

For med det nye pointsystem er der vel nærmest lukket for asiater.

Så lidt godt valgflæsk er allerede slugt af flere brugere her på siden, velbekomme.

Jo tak-og velbekomme til dig også!
Jeg kan ikke se, at det udelukkende er valgflæsk-men jeg kan se, at en del af forums brugere blandt andet ville kunne nyde godt af en sådan sortering-idet man da i så tilfælde,næsten er nødt til at se på hvor godt intregrerede og hvor højt på arbejsmarkeds-stigen thailændere ligger.De ligger jo faktisk oppe på en 2. plads hvad arbejdmarkedet angår-rigtig flot,syntes jeg.
Jeg kan heller ikke se, hvorfor man ikke skulle skelne mellem folk,der gerne vil indordne sig og levere noget til danmark,fremfor til dem, der intet vil-andet end modtage og lave ballade.
Det syntes jeg ville meget naturligt-man forskels behandler alligevel i så mange andre henseender.

crh
Der finder allerede en sortering sted i og med indvandringsprøven. Denne prøve sorterer disse fra som på forhånd viser at de ikke gider gøre en indsats.
At sortere folk efter farve, størrelse eller hvad det nu er manden vil er simpelt hen smagløst.
Sortering er godt når bare det er de andre der bliver sorteret fra, men rammer det en selv hyler man op.

olejensen
brianmarinus skrev:
Jo tak-og velbekomme til dig også!
Jeg kan ikke se, at det udelukkende er valgflæsk-men jeg kan se, at en del af forums brugere blandt andet ville kunne nyde godt af en sådan sortering-idet man da i så tilfælde,næsten er nødt til at se på hvor godt intregrerede og hvor højt på arbejsmarkeds-stigen thailændere ligger.De ligger jo faktisk oppe på en 2. plads hvad arbejdmarkedet angår-rigtig flot,syntes jeg.
Jeg kan heller ikke se, hvorfor man ikke skulle skelne mellem folk,der gerne vil indordne sig og levere noget til danmark,fremfor til dem, der intet vil-andet end modtage og lave ballade.
Det syntes jeg ville meget naturligt-man forskels behandler alligevel i så mange andre henseender.

Jeg vil da håbe det er valgflæsk og ikke sortering af mennesker i hold abcde og f, men måske mener manden det virkelig, og jeg kan se flere andre mener det samme.

Hvilket hold skal vi som etniske danskere mon placeres, fordi vores koner er født det forkerte sted?

Jeg har med den slags på samme måde som når vore kære kvindelige thaier bliver benævnt som luddere, selv om mange i Danmark arbejder på massageklinik.

Men det er måske også helt OK at sortere dem på den måde?

Slå hørebøfferne ud og lyt til Danskerne.

Men jeg skal ikke have hverken en Søren Pind eller en brianmarinus til at sortere, hvad og hvor min kone skal placeres på A til Z holdet.

Måske kan hun få en plads på C-holdet de hun er meget charmerende.

Og tro endelig ikke at den store skare der er tilhænger af de meget stramme regler mener thaier er noget særligt.

Så meget uhyggeligt at folk med en kæreste/kone fra et tredie land gerne vil have hende kasseret af andre Danskere.

Spring til debat: