Se indlæg
 Udskriv debat
Gulf Air
b_j3ns3n
Klassisk spørgsmål...

er det noget værd..?

takker Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
Joern
Jeg havde det samme spørgsmål og spurgte så en veninde som har boet i Dubai i mange år. Hun har fløjet med dem flere gange og sagde at dem kan vi roligt booke hos. Det har jeg så gjort. 4100 i juli måned er sgu en god pris :-)
 
b_j3ns3n
sjovt nok også der jeg skal afsted.. juli august Grin

ingen andre bud ? Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
Spring til debat: