Se indlæg|
Gulf Air
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/05-2011 20:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Klassisk spørgsmål... er det noget værd..? takker
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Joern |
Lagt på d. 18/05-2011 10:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Jeg havde det samme spørgsmål og spurgte så en veninde som har boet i Dubai i mange år. Hun har fløjet med dem flere gange og sagde at dem kan vi roligt booke hos. Det har jeg så gjort. 4100 i juli måned er sgu en god pris :-) |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/05-2011 17:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sjovt nok også der jeg skal afsted.. juli august ingen andre bud ?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











