Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Pizza eller Steak....
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/06-2011 15:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
ingolf Det kunne jo også tänkes at man slet ikke bor i DK, og derfor godt kunne tänke sig lidt dansk mad en gang imellem!--Har du smagt svensk hakkeböf?? Har aldrig spist svensk hakkebøf eller sat min ben i en svensk Restaurant så jeg ved ikke hvordan svensk mad smager. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/06-2011 16:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
PetHot ScandiAsia skrev: Tilgiv mig, men lad os sammenligne med vores egen Restaurant PET HOT Pub og Restaurant, vi ligger på Shukumvit mellem Ban Saray og Sattahip, 1,5 km. Fra Ban Saray mod Sattahip. Her kan du købe en 300 gram Prime Rib Eye Steak med Salat, Hvidløgs Dressing, French Fries og Steak Sauce for 225,- Baht og kvaliteten er som den skal være.. Pris for to personer med Cola, 500 Baht........ Eller du kan vælge at gå i luksus mode og bestille TOURNEDOS af skåret af Prime OKSEFILET serveret med Salat, Dressing, Lynstegte bælgærter i hvidløg, French Fries og Sauce, Pris for to personer med colaer til 840 bht. Altså stadig billigere end to Pizzaer....... Og ta så at opgrader de to Colaer..... ! De priser er mere end i orden! ![]() Din webside røg lige ind i bogmærkesamlingen. Mine drenge er særdeles glade for pizza. Men de fik sig noget af en overraskelse, da vi spiste hos Pizza Company i Hua Hin. Jeg tror det var første gang, at de ikke gjorde rent bord Yuck. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/06-2011 16:25
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
For mit eget vedkommende er det stort set hverken pizza eller steak. Menuen er hovedsageligt thaimad og det er godt, det kan man ikke komme uden om. En sjaelden gang bestiller vi pizza fra Scoozi eller the Pizza Company, det kan gaa an. Isaer Scoozi er ganske udmaerket. Naar jeg saa faar lyst til dansk mad (det kan jo ske naar man er fastboende her) saa er det en tur paa "Stalden" eller Stable Lodge paa Soi 8. Deres buffet loerdag/soendag er fortrinlig (prisen er rimelig) og de danske retter paa menu kortet er paa hoejde med det der kan faaes i Danmark (og endda endnu bedre). Fruen i huset er ikke saa begejstret for dansk mad saa naar vi er paa "Stalden" ja saa er deres Thai menu ogsaa saerdeles god. Paa et tidspunkt var hun meget begejstret for gravad laks, men det er hun nu ikke mere. Her i Samut Prakarn er der en masse gode seafood restauranter bl.a. een der ligger lige ud til havet og ved indsejlingen til Chao Phraya floden. Ligeledes langs den gamle vej til Pattaya (Sukhumvit Highway #3) findes der masser. God weekend. |
|
|
|
| chacha |
Lagt på d. 03/06-2011 16:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
PetHot ScandiAsia skrev: Som sagt vores opdaterede websit kommer snart, og med 2011 priser tror de vil blive positivt modtaget. Prøver lige at linke en video af stedet http://www.youtub...kygMdG9XYg Vi ligger ca 1,5 km fra Ban Saray mod Sattahip dvs. venstre side af Shukumvit Soi 26 - 28 Der er et stort gult lysskilt med navnet PET HOT her har vi været det sidste års tid, før da var vi på 332 mod Rayong i ca. to år. Kommer i forbi så sig hej og nævn DTW. Peter Jeg vil chekke restaurenten næste gang...håber på gode steaks.... ![]() |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 03/06-2011 18:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Nu har jeg boet i Thailand i syv år og jeg rejser kun til Danmark en gang om året, så en gang imellem er det sku godt med noget andet end Thai mad, jeg kører sku langt efter dansk smør og leverpostej, og så bager jeg selv, brød, jeg har også lært konen at bage brød, og Thaierne elsker det hjemmebagte brød, når man bor fast i Thailand så længes man ofte efter noget dansk mad, når jeg lander i Kastrup, fare jeg over til pølsevognen i lufthavnen og bagefter køber jeg en pakke lakrids poletter, det er næsten blevet et ritual![]() |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 03/06-2011 18:07
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
de bedste pizzaer jeg har fået her i thailand er cha am pizza kanon gode og lækre og de fås til ca 300 baht..og jeg må sige jeg har spist mange pizzaer i gemmen tiden så hvis i en dag kommer til cha am så prøv cha am pizza i soi 6 ved stranden ps han har lukket her i juni men åbner igen den første juli............
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 04/06-2011 17:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
PetHot ScandiAsia skrev: Well, har du tænkt på at der er en hel del mennesker der bor herude hele året og som måske gerne vil ha lidt mad fra hjemlandet.....Og her tænker jeg ikke specielt på Danmark men globalt. Peter Ps. Pet Hot er ikke en Dansk Restaurant, Europæisk JA, med et strejf af Danmark men absolut også Thai.30-35% af vore gæster er iøvrigt Thaier og de kommer til os for at spise Europæisk, det virker begge veje.... Det er meget sjældent at de danske restauranter i Thailand rammer den danske smag. Jeg bliver sgu da skuffet de fleste gange jeg bestiller en dansk ret i Thailand. Jeg har ikke været på den restaurant du reklamerer for, så det er ikke rettet mod dit sted, bare generelt. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2011 06:30
|
noisnabo skrev: PetHot ScandiAsia skrev: Well, har du tænkt på at der er en hel del mennesker der bor herude hele året og som måske gerne vil ha lidt mad fra hjemlandet.....Og her tænker jeg ikke specielt på Danmark men globalt. Peter Ps. Pet Hot er ikke en Dansk Restaurant, Europæisk JA, med et strejf af Danmark men absolut også Thai.30-35% af vore gæster er iøvrigt Thaier og de kommer til os for at spise Europæisk, det virker begge veje.... Det er meget sjældent at de danske restauranter i Thailand rammer den danske smag. Jeg bliver sgu da skuffet de fleste gange jeg bestiller en dansk ret i Thailand. Jeg har ikke været på den restaurant du reklamerer for, så det er ikke rettet mod dit sted, bare generelt. Jeg synes Stable Lodge eller "Stalden" rammer plet mht til den danske smag. Frikadellerne er fortraeffelige og deres frokostbuffet loerdag/soendag er helt i top. Hvis man forventer Frederikshavner roedspaetter her i Thailand ja saa kan man glemme alt om det. |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 05/06-2011 09:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
tror sku jeg vil ta ud for at spise en steak et eller andet sted her paa phuket i aften. . |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 05/06-2011 23:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
har været på pet-hot flere gange, på det gamle sted. ganske udmærket, der var bare en hage ved det, øllet var koldt og godt, så man fik let for mange til at køre forsvarligt hjem.. lung |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 06/06-2011 00:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
hugoboerge skrev: noisnabo skrev: PetHot ScandiAsia skrev: Well, har du tænkt på at der er en hel del mennesker der bor herude hele året og som måske gerne vil ha lidt mad fra hjemlandet.....Og her tænker jeg ikke specielt på Danmark men globalt. Peter Ps. Pet Hot er ikke en Dansk Restaurant, Europæisk JA, med et strejf af Danmark men absolut også Thai.30-35% af vore gæster er iøvrigt Thaier og de kommer til os for at spise Europæisk, det virker begge veje.... Det er meget sjældent at de danske restauranter i Thailand rammer den danske smag. Jeg bliver sgu da skuffet de fleste gange jeg bestiller en dansk ret i Thailand. Jeg har ikke været på den restaurant du reklamerer for, så det er ikke rettet mod dit sted, bare generelt. Jeg synes Stable Lodge eller "Stalden" rammer plet mht til den danske smag. Frikadellerne er fortraeffelige og deres frokostbuffet loerdag/soendag er helt i top. Hvis man forventer Frederikshavner roedspaetter her i Thailand ja saa kan man glemme alt om det. Syntes også maden i Stalden er ok både den varme og smørebrøddet ![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 06/06-2011 05:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Skal der smages på en lækker bøf. Så prøv Rib Room . Oppe på toppen af The Landmark hotel i Bkk. Koster dog lidt.. Men det smager godt. De har nogle steaks som bare smager . The Landmark Bangkok,138 Sukhumvit Rd. Bangkok, 10110, Thailand 02-2540404 Michael B Kristensen
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 06/06-2011 19:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Saendaeng skrev: Skal der smages på en lækker bøf. Så prøv Rib Room . Oppe på toppen af The Landmark hotel i Bkk. Koster dog lidt.. Men det smager godt. De har nogle steaks som bare smager . The Landmark Bangkok,138 Sukhumvit Rd. Bangkok, 10110, Thailand 02-2540404 lige et link : http://www.landma...ining.html Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| PetHot ScandiAsia |
Lagt på d. 15/06-2011 08:34
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
OleOrm skrev: Peter Dit madssted lyder spændendeud og kunne være et besøg værd, ligger det langt fra Pattaya?(om man kan tage en bahtbil fra Jomtien) Glæder mig til aat se dine 2011 priser og ikke 2009 priserne, så du har ret i at hjemmesiden trænger til et shine-up. Med fare for at få en på snuden for at reklamere vil jeg lige nævne at vores hjemme side nu er opdateret med 2011 priser og nye informationer. www.pethot.info Face Book PETHOT STEAKHOUSE Syntes selv det er blevet helt godt, lad mig hører jeres meninger, det er ikke helt nemtdet der med computer (for mig). Peter Ps. Der er Gavekort på højkant på vores FB side ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 15/06-2011 14:12
|
Det ser fint ud. Maaske en god ide at faa rettet Shukumvit til Sukhumvit. Saetternissen har vaeret paa spil. Igen held og lykke og lidt annoncering skader ikke. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Yuck.

.