Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hej jeg håber der er nogen her der kan hjælpe mig , jeg er 39år har 2 børn som bor hos mig i et stort hus på landet har et rigtig godt arbejde, nu har jeg så mødt en dejlig sød thailænder som jeg gerne vil have til danmark og bo sammen med os hvad gør jeg, tænker på alle de nye regler???
skoda skrev:
hej jeg håber der er nogen her der kan hjælpe mig , jeg er 39år har 2 børn som bor hos mig i et stort hus på landet har et rigtig godt arbejde, nu har jeg så mødt en dejlig sød thailænder som jeg gerne vil have til danmark og bo sammen med os hvad gør jeg, tænker på alle de nye regler???
Der er masser af nye regler for tiden, og visse nye regler er end ikke vedtaget endnu, så du er i en gråzone mellem nyt og gammelt.
Det hele kommer an på, hvornår I søger familiesammenføring.
Jeg vil anbefale dig at læse nedenstående vejledning grundigt (linket). Her får du et godt overblik over hvilke krav der er til en FS. Da du har børn er det dog muligt at du kan få dispensation for et eller flere af kravene.