Se indlæg|
Betydning af de 3 F'er ?
|
|
| Henrik45 |
Lagt på d. 09/06-2011 17:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Foranlediget af en anden tråd (samt andre direkte dumme tråde), omhandlene de berømte 3 F'er og deres betydning som mange her på siden åbenbart ikke kender betydningen af. Så har jeg fundet svaret. Det er en intelligenstest specielt udarbejdet til medlemmer her på siden. F-TEST Læs nedenstående sætning: FINISHED FILES ARE THE RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS. Så tæller du F'erne i sætningen. Tæl dem kun een gang ! Når du er færdig klikker du her: http://www.elkan....p#loesning Hej Henrik Undskyld , beklager , men kunne ikke lade være. ![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 09/06-2011 19:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
He' He' Det er rigtigt hvad de siger i testen. Røg også på den...! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 09/06-2011 19:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Ja, fuldstændig korrekt, hvad der fremgår af "facitlisten". Jeg talte 6 F'er - naturligvis. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 09/06-2011 22:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Bjarne skrev: Ja, fuldstændig korrekt, hvad der fremgår af "facitlisten". Jeg talte 6 F'er - naturligvis. Beskedenhed går aldrig af mode
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 09/06-2011 23:14
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Hvor mange f-er er der i off-fee? De 3 F'er?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 10/06-2011 08:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
De 3 Fèr Fyrre , fed og færdig Swed
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/06-2011 08:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Eller fyrre frisk og frejdig
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.