Se indlæg
 Udskriv debat
Nye regler for ægtefællesammenføring
olejensen
sony skrev:
olejensen skrev:
Ja så er der gang i det store vrøvleri,

Ja OJ det har du ret i det et lovligt valgt parti, men gudske lov de intet har at skulle sige for så havde vi haft alle burkaerne heroppe og alle flygtninge fra hele verden.

Sony kender du antallet af flygtninge og burkaer i hele verden samt hvor mang Km2 Danmark er stor?

Og selvfølgelig hjælper DFs politik med stramninger på F/S når det handler om flygtningeRolll

Nå ja når du ikke kan se jeg har ret så er det i dine øjne noget vrøvl. Det havde jeg helt glemt med dig så slut herfra.

Ja gu er det da noget vrøvl, hvor i alverden skulle den milliard mennesker dog være. Du vrøvler som om Danmark var på størelse med Kina, og skulle du ikke have opdaget det er der så sandelig også flygtninge der kommer til både Sverige og Norge, både med og uden burkaer.

Der er masser af integrations problemer i Danmark, hvad med dem i stedet for en gang vrøvl med, at vi får alle burkaer og flygtninger.

Nej vi burde finde ud af hvorfor muslimer ikke kan og vil integreres i det danske samfund i stedet for.

Og så ellers glemme alt fremmedhadet.

Poo
Forstår ikke rigtig din udmelding
Nej vi burde finde ud af hvorfor muslimer ikke kan og vil integreres i det danske samfund i stedet for.

Du får dt til at lyde som om at vi skal tvinge dem til at leve her.

Hvorfor bruge tid og energi på at finde ud af det? Hvad skal vi så gøre hvis vi finder ud af det?

sony
olejensen skrev:
sony skrev:
olejensen skrev:
Ja så er der gang i det store vrøvleri,

Ja OJ det har du ret i det et lovligt valgt parti, men gudske lov de intet har at skulle sige for så havde vi haft alle burkaerne heroppe og alle flygtninge fra hele verden.

Sony kender du antallet af flygtninge og burkaer i hele verden samt hvor mang Km2 Danmark er stor?

Og selvfølgelig hjælper DFs politik med stramninger på F/S når det handler om flygtningeRolll

Nå ja når du ikke kan se jeg har ret så er det i dine øjne noget vrøvl. Det havde jeg helt glemt med dig så slut herfra.

Ja gu er det da noget vrøvl, hvor i alverden skulle den milliard mennesker dog være. Du vrøvler som om Danmark var på størelse med Kina, og skulle du ikke have opdaget det er der så sandelig også flygtninge der kommer til både Sverige og Norge, både med og uden burkaer.

Der er masser af integrations problemer i Danmark, hvad med dem i stedet for en gang vrøvl med, at vi får alle burkaer og flygtninger.

Og så ellers glemme alt fremmedhadet.

Ja men vi er jo sådan set enige, det var bare for at sætte det helt op på spidsen jeg skrev som jeg gjorde, Mange gange når der bliver skrevet om fs så folk sure på regeringen fordi de laver noget ved det. At det så rammer de forkerte mange gange der er det jeg siger det er fordi vi er medlem af eu. Alt næsten hvad vi laver herhjemme skal jo igennem eu
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
sudsakhon skrev:
Ja, liste Ø er et lovligt valgt forbund..
Det er liste O også. Personligt mener jeg at man kan kalde dem hvad man vil.
Jeg vil undlade at finde på gode dækkende betegnelser for den yderste højrefløj, da det nok kræver at man bliver enige om hvilke partier der hører hjemme i denne kategori. DF er jo kun ”på yderste højre” i en del af deres partiprogram. (Indvandrer og EU holdninger).
Dog bør man lade være at anvende faste begreber som skældsord om et parti.
Hvor uenig man end er med DF, er de ikke nazister. (og deres holdninger er heller ikke nazistiske)
Og man lan sige mange grimme ting om den yderste venstrefløj, rødfascister en nok bedst dækkende, men stalinister er de næppe...osv-
Personligt så jeg meget gerne et Folketing, hvor hverken liste O eller Ø var repræsenteret.
Men det er min personlige holdning. De er forfærdelige på hver deres måde.
Det betyder ikke, at man ikke skal gøre noget radikalt ved problemerne.

Noget helt andet er spørgsmålet om EU:
Kim Ludvigsen beskrev faktisk det forhold ganske rammende..

Så lad være med at give EU skylden for noget, de ikke har med at gøre. Den slags grundløse beskyldninger er med til at udvande de tilfælde, hvor man måske netop kan give EU skylden for noget.

Jeg kan godt se problemet. Vi ER dæleme styret af EU. Men det er et fællesskab vi har valgt.
(Jeg skal undlade at kede med rækkevidden af ”Grundlovssagen” hvorefter der retligt er taget stilling til spørgsmålet )
Man bør nok bruge krudtet på at forbedre vores stilling indenfor dette fællesskab..
Helt konkret (personlig holdning) kunne man starte med at styrke Schengen samarbejdet, og komme væk fra den der forbeholdspolitik.

Hm, man bør ikke kalde DF nazister, og det er jeg sådan set enig i, men man må godt kalde liste Ø for skældsdordet (rød)fascister, hvad en rødfascist så end er, men det er da dobbeltstandard så det vil noget.
Iøvrigt er begrebet rødfascist et meget udbredt skældsord, brugt på EBs Nationen af folk som i deres argumenter tilhører den yderste højrefløj.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Robert Kronberg
Hvorfor ender en oplysning om nye regler for ægtefællesammenføring med debatter om nazister og rødfasister.

Det er da meget mere interessant for folk, der står over for en ægtefællesammenføring, hvordan de skal forholde sig, om end vi aktuelt venter på et notat fra Udlændingeservice.

Jeg er enig i, at disse regler er forskræmmende, men nu er det altså lov, og det kan vi ikke lave om på her på DTW.

Det var børn, som sagde, at kejseren ikke havde tøj på, og det var børn i 70erne, der sagde, at der var noget galt med fremmedarbejderne fra fx Kurdistan og Pakistan, men ingen gad lytte på børnene.

Jeg var et af børnene, og i dag rammer det en anden verdensdel, som ellers er kendt for arbejdsomhed.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
olejensen
Poo skrev:
Forstår ikke rigtig din udmelding

Du får dt til at lyde som om at vi skal tvinge dem til at leve her.

Hvorfor bruge tid og energi på at finde ud af det? Hvad skal vi så gøre hvis vi finder ud af det?

Nå det var godt nok en fortolkning der vil noget.

Men ellers kun vi måske bruge en viden til, en hel ny politik overfor dem der ikke kan eller vil integreres, vi kan jo også fortsætte som nu, hvor vi får flere og flere parallel samfund uden vi politisk gør en pind.

Og det er ikke bare at smide dem ud da mange er danske statsborgere.

Så jo vi har meget brug for den viden selv om jeg ikke tror politikerne vil bruge den til noget.

Spring til debat: