Se indlæg
 Udskriv debat
Seværdigheder i Yasothon / Ubon
Hanuman
Hej alle,

Jeg tager igen om få dage til Thailand, og tilbringer en uges tid nær Yasothon hos familien. Jeg er mange gange blevet fortalt alverdens røverhistorier om seværdigheder osv. i dette område, men har nu fået interesse for to helt specifikke ting.

1) Jeg kan huske, at jeg i en gammel hotelbrochure, for år tilbage, læste at Srikamol Hotel i Ubon tilbød 1-dags ekskursioner til Mekong-floden. Dette kunne være interessant, men jeg kan imidlertid ikke finde nogen information om det ? Ved nogen noget om dette ? Bemærk, at jeg er interesseret i en tur ud til selve floden, og altså ikke et flere dage langt cruise til Laos eller Vietnam.

2) Jeg har hørt om den menneskeskabte strand ved Mun-floden nær Ubon, kaldet Khu Kua Beach. Denne lyder ganske interessant i den (tilsyneladende) eneste beskrivelse af den, der findes på nettet --> "a large sandy beach about 12 kilometers from the city, is located on the bank of the Mun River. There are many food stalls along the beach to provide services to tourists." - ved nogen NOGET som helst om denne ?

Al hjælp værdsættes !

På forhånd tak for jeres evige hjælpsomhed, som så ofte har gjort tingene lettere for mig Smile
One night in Bangkok and the world's your oyster...

claus31130
Prøv at kontakte Steffen fra DHT Ferie, det kan være han kan hjælpe dig

http://www.cs-web.in.th/
Hanuman
Mange tak !
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Spring til debat: