Se indlæg
 Udskriv debat
Afskaf den danske Nürnberglov!.
Thomas72
I 1935 indførte man i det daværende Nazityskland de antijødiske love, bedre kendt som Nürnberglovene. Som bla. forbød ægteskaber mellem tyskere og jøder, hvis man forsat ønskede at bo i Tyskland og seksuelt sammenkvem mellem tyskere og jøder.
http://en.wikiped...mberg_Laws

Efter VKO vandt valget i nov. 2001, indførte de i starten af 2002 24 årsreglen og en bankgaranti på 50.000 kr.
Det betød hvis man mødte en kvinde f.esk. i Sydøstasien og ønsker at blive gift og bo i Danmark. Skal begge parter være mindst 24 år og stille med en bankgaranti på 50.000.

I 2010 udbyggede VKO den danske Nürnberglov med pointsystemet og en forhøjelse af bankgarantien til ca. 130.000 kr.
Det betyder nu hvis man møder en kvinde (lade os igen sige) f.eks i Sydøstasien og ønsker at blive gift og bo i Danmark.
Skal begge parter som udgangspunkt være 24 år.
Opfylde pointsystemet, som indebærer den udenlandske ægtefælde mindst skal have 60 point og mindst 120 point, hvis ægtefælden er under 24 år.
Stille med en bankgaranti på ikke mindre end ca. 130.000 kr.

Til gengæld hvis ønsker at blive gift med en fra f.eks Skandinavien, skal der ikke opfyldes nogle krav.

Disse love som VKO har indført er en forskelbehandling og er i strid mod menneskerettighederne og er den mest diskriminerende lov i Europa siden Nürnberglovene.

Derfor skal den afskaffes.

Har oprettet en side på fb, som jeg vil foreslå at klikke på "synes godt om"

https://www.faceb...56?sk=info

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

maichai
Angel
RESPEKT RESPEKT for dig Thomas for hvor har du RET
RESPEKT RESPEKT
Kæmp videre
MVH MAICHAI
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

Tino
Der er vist ingen der er i tvivl om hvem den lovgivning er rettet imod. Ærgeligt at det går ud over os andre, at nogen tager hele hånden.

God Pinse, Tino

Nirvana
vordan kan man støtte det når man skal have en profil på facebook for at se det når man hader facebook facebook er kun opfundet for at man kan blive kontoleret af ens arbejdesgiver

Vad er menneskerettighederne vær når de politiker der knirker den ikke bliver straffet med 1000 års fængsle
Come As You Are

AL 48
Nej,-og det kan vi takke EU-lovgivningen for, da der ifølge den ikke må forskelsbehandles.Sad
Ud af EUAngry

Hilux
En ting er at diskriminere / forfordele andre landes borgere - hvilket i nogen sammenhænge måske nok kan give mening. Men når tyrkisk statsborgere bliver forfordelt og har bedre rettigheder end danskere i danmark, så er der noget helt galt.

http://nyhederne-...k.html?rss

Hilux

b_j3ns3n
AL 48 skrev:
Nej,-og det kan vi takke EU-lovgivningen for, da der ifølge den ikke må forskelsbehandles.Sad
Ud af EUAngry

altså nu er jeg også modstander af de regler der er.. men jeg går slet ikke ind for at der skal laves om på dem, så nogen lande må og andre må ikke..
at forskelsbehandle er slet ikke vejen frem.. og vis det er fordi du mener folk fra asien skulle være bedre end folk fra f.eks mellem østen så er du vist ude hvor du ikke kan bunde..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

crh
De danske indvandringslove er ikke Nurenberglove og heller ikke love der er påtvunget af EU, men love der er vedtaget af folketinget. Lovene ramme bredt da de skal holdes inden for anden dansk lovgivning der forbyder diskrimination på grund af race, køn og religion. Tillades diskrimination over for bestemte religiøse grupper vil vi meget hurtigt være på vej mod noget der ligner Nurenbeglovene og et samfund ingen vil kunne ånde frit i. Jeg fornemmer ofte at dette er hvad mange her på siden rent faktisk gerne vil have og dette foruroliger mig lidt.

AL 48
b_j3ns3n skrev:
AL 48 skrev:
Ud af EUAngry

altså nu er jeg også modstander af de regler der er.. men jeg går slet ikke ind for at der skal laves om på dem, så nogen lande må og andre må ikke..
at forskelsbehandle er slet ikke vejen frem.. og vis det er fordi du mener folk fra asien skulle være bedre end folk fra f.eks mellem østen så er du vist ude hvor du ikke kan bunde..

Det kan da godt være, at du mener jeg er ude på dybt vand,- men vi har jo i forvejen særaftaler med forsk. lande.
Og jeg har sgu endnu ikke hørt eller læst om store problemer med folk fra Asien ( Thailand-Vietnam osv.)

b_j3ns3n
AL 48 skrev:

Det kan da godt være, at du mener jeg er ude på dybt vand,- men vi har jo i forvejen særaftaler med forsk. lande.
Og jeg har sgu endnu ikke hørt eller læst om store problemer med folk fra Asien ( Thailand-Vietnam osv.)

nææh det kan da godt være der ikke er så mange problemer med folk fra Asien som fra andre lande, men det er vel heller ikke det jeg siger, jeg synes bare ikke vi skal lave forskel på om du er araber, afrikaner, amerikaner eller asiat..
så må du næsten heller lave det om, så det er folk som tjener det der svare 200.000 kr i deres respektive land, som kan få lov til at komme hertil.. så er det ikke race sortering men økonomisk sortering.. og det noget helt andet..

i min verden er folk ens.. det er opdragelsen der hænger lidt hos nogen individer Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Anonym Bruger
AL 48 skrev:
b_j3ns3n skrev:
AL 48 skrev:
Ud af EUAngry

Det var da pudsigt
at du som den eneste ikke har hørt om thailandske ludere i danmark
som arbejder uden arbejsatilladelse.

eller den her.
Kvindelige kinesiske tyve trak kniveKvindelige kinesiske tyve truede med knive, da landmand tilbageholdt dem, efter han tog dem i at stjæle

/kvindelige-kinesiske-tyve-trak-knive-

http://lokalavise...29984/1265

Lørdag aften klokken 19.15 opdagede en landmand på Svestrupvej i Ølstykke, at fire kinesiske kvinder stod og stjal skud fra rapsplanter på hans mark. Det var ikke første gang, at det var sket, og landmanden havde tidligere anmeldt kineserne for tyveri.

To af kvinderne lod landmanden gå, mens landmanden forhindrede de to andre i at køre væk fra stedet. Landmanden spærrede for indgangen til marked med sin bil og ringede til politiet.

Mens han ventede på, at politiet kom til stedet, trak de to kvinder knive og truede landmanden. Politiet kom og to de to kvinder med på politistationen.

De to kinesiske kvinder er danske statsborgere og er 53 og 48 år gamle. De bor til daglig i København. Politiet afhørte dem og løslod dem derefter.

Sagen bliver undersøgt nærmere, da politiet i øjeblikket overvejer, om kvinderne skal sigtes for almindelig tyveri eller for røveri. De to kinesiske kvinder kan blive sigtet for røveri, fordi de truede med knive.

Så nu blev du lidt klogere,men du vil sikkert stadig
sige at der ikke er noget galt med dem fra asien,,,jegved godt at mange hellige herinde,hårdt
benægter de ting

bruno
Det Sonny prøver så klogt fortælle er at, hans thai kone er den eneste fra Thailand eller for hele asien der har nok rent mel i posen til at komme til det snæversynet og middelmådig Danmark.

http://gj-blog.dk/
Anonym Bruger
Det var da sjovt,at du kunne få det ud af mit indlæg.
Selv om min kone ikke et eneste sted er nævnt.
Du er en meget klog mand hahahahahahahaRolll

AL 48
Sonny:
Jeg er udmærket klar over, at der er mange thai-ludere i DK. Men hvorfor,-og hvem står bagved? De har nok ikke selv betalt flybillet, samt indestående på bankbog.
Men bortset fra det, så kan jeg ikke se der er noget forkert ved at være luder.
Jeg ved også godt, at mange af dem opholder sig og arbejder ulovligt i DK, og bliver udvist når de opdages. Men ret beset, hvem generer de?- Måske hende forstadsmadammen, der lige skal have tjent hjem til terminen (hun betaler sgu heller ikke skat af indtægten).
Kineserne i rapsmarken var selvfølgelig på vildspor. Men hvad man læser i avisen om det skal man nu også tage med et gran salt. Selvfølgelig er landmanden da skidesur over at se sådan nogle kvinder i sin rapsmark,- og så dramatiserer han jo nok for at få det stoppet. Knivene de havde med var jo nok for at kunne skære skud af,-og ikke for at true andre. Jeg har tit set asiater gå ved stranden og skære planter af for at spise dem.
Havde det ikke været "småtingsafdelingen", så havde politiet heller ikke løsladt dem igen med det samme.
Jeg har da også "prøvesmagt" på en landmands ærtemark eller majsmark,-hvem har ikke det?
Hellere buddhister end muslimerAngry

Anonym Bruger
ja al

der giver jeg dig 100 %ret
hellere buddister end muslimer.

swed
sonny skrev:
AL 48 skrev:
b_j3ns3n skrev:
AL 48 skrev:
Ud af EUAngry

Det var da pudsigt
at du som den eneste ikke har hørt om thailandske ludere i danmark
som arbejder uden arbejsatilladelse.

eller den her.
Kvindelige kinesiske tyve trak kniveKvindelige kinesiske tyve truede med knive, da landmand tilbageholdt dem, efter han tog dem i at stjæle

/kvindelige-kinesiske-tyve-trak-knive-

http://lokalavise...29984/1265

Lørdag aften klokken 19.15 opdagede en landmand på Svestrupvej i Ølstykke, at fire kinesiske kvinder stod og stjal skud fra rapsplanter på hans mark. Det var ikke første gang, at det var sket, og landmanden havde tidligere anmeldt kineserne for tyveri.

To af kvinderne lod landmanden gå, mens landmanden forhindrede de to andre i at køre væk fra stedet. Landmanden spærrede for indgangen til marked med sin bil og ringede til politiet.

Mens han ventede på, at politiet kom til stedet, trak de to kvinder knive og truede landmanden. Politiet kom og to de to kvinder med på politistationen.

De to kinesiske kvinder er danske statsborgere og er 53 og 48 år gamle. De bor til daglig i København. Politiet afhørte dem og løslod dem derefter.

Sagen bliver undersøgt nærmere, da politiet i øjeblikket overvejer, om kvinderne skal sigtes for almindelig tyveri eller for røveri. De to kinesiske kvinder kan blive sigtet for røveri, fordi de truede med knive.

Så nu blev du lidt klogere,men du vil sikkert stadig
sige at der ikke er noget galt med dem fra asien,,,jegved godt at mange hellige herinde,hårdt
benægter de ting

Konen og jeg er da ude på rapserov hvert år , som dreng var det æblerov , men begge dele er sq da i småtingsafdelingen
Swed

Webmaster
AL 48 skrev:
Sonny:
Jeg er udmærket klar over, at der er mange thai-ludere i DK. Men hvorfor,-og hvem står bagved? De har nok ikke selv betalt flybillet, samt indestående på bankbog.
Men bortset fra det, så kan jeg ikke se der er noget forkert ved at være luder.

Ikke for at blande mig i jeres lille diskussion, men vil lige oplyse at den inspirere mig til at poste en video.
Det er gjort i denne tråd.

Selvfølgelig ikke alle thai ludere der er her under de forhold, men nogle er desværre.
Redigeret af Webmaster d. 13/06-2011 09:51
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
olejensen
En ting er at diskriminere / forfordele andre landes borgere - hvilket i nogen sammenhænge måske nok kan give mening. Men når tyrkisk statsborgere bliver forfordelt og har bedre rettigheder end danskere i danmark, så er der noget helt galt.

http://nyhederne-...

Hilux

Nu er det jo mest de danske borgere der bliver diskrimineret / forfordelt i udlændingelover, da alle andre EU borgere har fri ret til at bosætte sig i Danmark med en ægtefælle uden at være underlagt den danske udlændingelov.

De danske indvandringslove er ikke Nurenberglove og heller ikke love der er påtvunget af EU, men love der er vedtaget af folketinget. Lovene ramme bredt da de skal holdes inden for anden dansk lovgivning der forbyder diskrimination på grund af race, køn og religion. Tillades diskrimination over for bestemte religiøse grupper vil vi meget hurtigt være på vej mod noget der ligner Nurenbeglovene og et samfund ingen vil kunne ånde frit i. Jeg fornemmer ofte at dette er hvad mange her på siden rent faktisk gerne vil have og dette foruroliger mig lidt.

Men det lader til at rigtig mange tror på, at det er F/S der giver problemer i Danmark, og at politikerne ikke ønsker at udelukke alle ulændinge, hvis de kunne. Jeg tror ikke på de politiske udmeldinge.

For mig at se er det mere em der bor i Danmark og ikke nye udlændinge er er problemet, bare se på, Tingbjerg, Mjølnerparken, Nørrebro, Askerød, Volsmose, Gellerupparken m.m.

Nej vi har fået nogle parallelsamfund som vi ikke har kunnet styre og det er efter min ringe mening et meget større problem end de F/S som der laves stramninger på.

sudsakhon
Men det lader til at rigtig mange tror på, at det er F/S der giver problemer i Danmark, og at politikerne ikke ønsker at udelukke alle ulændinge, hvis de kunne. Jeg tror ikke på de politiske udmeldinge.

For mig at se er det mere em der bor i Danmark og ikke nye udlændinge er er problemet, bare se på, Tingbjerg, Mjølnerparken, Nørrebro, Askerød, Volsmose, Gellerupparken m.m.

Nej vi har fået nogle parallelsamfund som vi ikke har kunnet styre og det er efter min ringe mening et meget større problem end de F/S som der laves stramninger på.

Der vil jeg give dig både ret..Og påstå, at du tager fejl i noget andet..

Du har ret i din kommentar om udviklingen af parallelsamfund i f.eks. de nævnte socialt udsatte boligområder.

For unge muslimers vedkomne, er den negative sociale og negative kulturelle arv ubrydelig med den måde de selv (mis)bruger reglerne

Men det er jo lige netop (misbrug af )F/S, der gør, at al arbejde med integration må starte forfra, fordi lige så snart den unge mand/kvinde nærmer sig den giftemodne alder går der et stort apparat i gang med at få sendt bud efter en brud/gom fra det gamle hjemland. Det er en hel industri med mange penge indblandet mellem familierne.

Faktisk er det sådan, at på uanset hvilke gamle traditioner i hjemlandet, om det man i Thailand kender som ”sin sot”, så er alle disse traditioner suspenderet når der er tale om et ægteskab med en i DK boende.

Det er således den udenlandske part der i disse tilfælde må betale til den herboende familie. Både hvad angår rede penge og ”arveskyld”..

Det vi i Thailand kender som Kratanhan:
Du kan ikke ”bytte” en tjeneste og blive kvit, men er moralsk og sociokulturelt forpligtet til at ”hoppe og springe”, alt efter intensiviteten af ”tjenesten”.

(Se f.eks. i dokumentarerne: Fra Thailand til Thy osv.)

Der er således mange penge på spil for de herboende muslimske familier, og de har ingen intentioner om at lade deres unge gifte sig med en herboende. Og da slet ikke med en dansker, men ej heller med en af ”rette” religion.

Når hele denne integrationsproces går i stå for hver generation, skal det jo ses i lyset af, af den konstante tilførsel af nye borgere med (meget ofte) ringe erhvervsmæssige kvalifikationer, men i al fald meget ringe sociale og kulturelle kvalifikationer, der fremmer en succesfuld integration.
Det er jo tydeligt, at de børn, der kommer ud af et sådanne ægteskaber ikke bliver opdraget til at møde det samfund de bor i, men en forvredet miniversion af deres hjemlige idealer.

Det er der jo ikke noget kriminelt i, men det får den konsekvens, at der skabes store modsætninger, som langsomt polariserer i ”dem og os”…

Personligt forstår jeg ikke, at summen for garantistillelsen ved F/S er sat op. Det virker ikke gennemtænkt, men jeg må indse, at de nuværende stramninger er den eneste mekanisme, der kan stoppe den omtalte negative sociale og kulturelle indvandring.

Det har desværre også den effekt, at F/S for par udenfor fokusområdet rammes.
Man kan håne EU for at være det system, der forhindrer at lave love der kun omhandler ”muslimer”.

Den slags love ville være de rigtige ” Nürnberg: Love”. og er reguleret i EMRK.
Det er først fra og med Lissabontraktaten, at EMRK er inkorporeret.
Vi har (heldigvis) hele tiden vedkendt os aftalerne i EMRK.

Rent logisk (men ikke følesmæssigt) er den strammede udlændinge politik nok eneste mulighed for INDDÆMNING af problemet.

Løsningen tager jo tid. Lang tid. Det kræver et holdningsskift til det samfund, som man bor i.
Det er her, at en inkluderende integrationspolitik langsomt må fylde karret op.
Det kan ikke lade sig gøre, hvis det kar hele tiden får boret nye huller

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
olejensen
F. Rasmussen

Tror du selv at disse stramme regler hjælper på problemet, så længe vi har EU?

Nu har næsten alle dem vi snakker om, de uintegrerbare der vil leve i parallel samfundet intet problem med at benytte EU reglerne da de som regel har familie i flere EU lande.

Og så er det bare at få adressen til sverige og på papiret arbejde for onkelen i Malmø, så er det ikke lang tid før papirerne kan flyttes tilbage.

Så Rasmussen problemet løses slet ikke med stramme regler for danske statsborgere.

Om problemerne kan løses nu er nok spørgsmålet, hvis vi fortsætter med vores EU politik, der giver nærmest fri adgang til Danmark, hvis man er lidt fleksibel.

Så vores muslim problem med deres parallel samfund løses ikke med stramme F/S, men politisk lyder det flot.

Men den lovgivning vi laver lige nu giver efter min mening endnu flere problemer og flere halve eller hel kriminelle.

Nu skal der nærmest laves ulovligheder med for eksempel med adresse, hvis man vil giftes med den man selv kan vælge.

(eller nogen kan)

Så nej nægtelse af F/S er ikke en lovgivning der fjerner utilpassede unge og indvandrerbander samt muslimsk parallelsamfund.

Spring til debat: